נעול בשבילה – חלק 1

"אין לי משהו אחר לומר לך חוץ מזה שזה מהמם אותי" אמרה לי יעל שישבה מולי "מאז שלמדתי על כלובונים ומניעה אני מאוננת כמו ילדה בת 16" שום מבוכה לא נראתה על פניה "3, 4 ואפילו 5 פעמים ביום. בעלי לא מבין מה נפל עליו פתאום אחרי 12 שנים של מין משעמם של נשואים"

הכרתי אותה באתר של מבוגרים בתחילת הדרך הפרופיל שלה אמר שהיא סקרנית ולא מעוניינת בפניות. שמה תמונה של נערת אנימה חמודה ולא תקשרה עם אף אחד. אחרי כמה שבועות פרסמה מודעת היכרויות שאף אחד לא ראה מעולם

"בסוף הדרך אני רוצה שתהיה לי שרשרת עם לפחות 10 מפתחות. מאחורי כל מפתח יהיה גבר נעול בחגורת צניעות שנתן את המיניות שלו בידיים שלי. השרשת תהיה כבדה ומרשרשת ואני אהיה מאושרת כל הזמן. אם בא לך להיות מפתח על הצוואר שלי אתה מוזמן לפנות"

חגורת צניעות הן נושא שמעניין אותי כבר המון זמן. לא טבעי לחלוטין, לא נכון, אין שום סיבה שבעולם שארצה דבר כזה אבל …. המוח לא נותן לי מנוח. זה מרגיש לי כמו הדבר הכי סקסי בעולם. לעבור את היום מגורה עד השמיים בשביל מישהי אחרת פשוט מרגיש לי נכון. אני חושב על זה כל כך הרבה שהסורגים המתכתיים כבר מגרים אותי כמו לבוש סקסי. אני יכול ללכת ברחוב לראות איזו גדר עם סורגים ולשקוע בפנטזיות נפלאות.

כמובן שפניתי. ועשיתי את זה מעולה, ממש לפי כל הכללים. הצגתי את עצמי, מכרתי את עצמי, סיפרתי למה אהבתי את המודעה וביקשתי ממש בנימוס להמשיך לשוחח.

חגורת צניעות ורודה לגבר

בדיעבד כל זה היה מיותר.

היא כל כך מיוחמת על העניין שכל המאמץ היה מיותר.

כשהסבירה לי בהודעות מה היא מחפשת מצאתי את עצמי קצת רועד מהתרגשות.

"אז ככה, ברור לי שגברים הם חיות וחושבים עם הזין. אני יודעת שלא משנה מה אני אומר אתם תיצרו לכם מציאות פנטזיונרית משלכם. אז אני אזרום איתכם. אני מחפשת בתור התחלה מישהו לגרות אותו עד כדי בכי, עד כדי תחנונים. אני אגע בך כל כך הרבה וכל כך טוב עד שאתה תתחנן שאפסיק. מהצד שלי כל מה שאני מבקשת זה שתהיה נעול בכלובון מתכת ותכבד את הסמכות שלי. רק אני מחליטה מה קורה, רק אני נוגעת. אני כבר יכולה לספר לך על ההחלטה הראשונה : אתה לא גומר. לא קצת ולא בכלל ולא אולי בכל זאת. אם אתה מעוניין שנתקדם אז תסדר לעצמך את הראש"

כבר אמרתי שהיא גרמה לי לרעוד?

שאלות לוגיסטיות סטנדרטיות לא עניינו אותה "לא מעניין אותי איך אתה נראה, מה עשית בעבר או מה ההעדפות שלך. תגיע נקי, ריחני, מגולח שם למטה ופשוט תן לי את עצמך"

כשנפגשנו בבית קפה בצפון העיר גיליתי MILF חייכנית וצחקנית. קצת מלאה, מטופחת יתר על המידה כאילו חזרה מפגישת מחזור וכמו שכבר אמרתי בהתחלה, לא נבוכה משום דבר. נראה כאילו היא ממש שלמה עם מה עושה לה טוב. בערך הדבר הכי סקסי בעולם.

והכי טוב ? מדברת עם העיניים. העיניים של בורקות ונוצצות בכל פעם שהיא מדברת על הפנטזיה שלה להחזיק הרמון של גברים מיוחמים שלא יכולים לגמור וכולם כולם בשבילה.

"אני היא אחרונת ההרפתקניות המיניות. מאז ירח הדבש ותקופת ההתאהבות אנחנו בערך הדבר הכי זקן בעולם. פעם בשבועיים-שלושה חדירה בתנוחה המסיונרית, מציצה בלי לבלוע בימי ההולדת שלו ופעם בשלושה חודשים שיחת 'אנחנו חייבים להתחיל לגוון' ואז אני מאוננת לו מול איזה סרט פורנו מוגזם" את כל זה היא אומרת עם הבעה ואינטונציה של דחליל "והכי גרוע שזה בכלל לא מרגיש לי לא תקין, יש לי עם מי להתכרבל, קצת אינטימיות. מה כבר יותר צריכה בחורה?"

הנהנתי ושתקתי. ממתין לעיניים שידלקו.

"בערך 150 מטר מפה יש חדרים להשכרה לפי שעה. אחרי שאעשן עוד סיגריה אחת אנחנו עומדים לעבור לשם ולהגשים לי פנטזיה שמטריפה לי את המוח כבר כמה שבועות. זכית להיות הראשון, זה שאעשה עליו את כל הטעויות, זה שכנראה יהנה לראות אותי אולי נבוכה, אולי נלהבת" עיניה ברקו "אתה מנקי ומגולח שם למטה?"

"כן גברתי" עניתי

"המממ…. נמצא לי כבר כינוי בהמשך. בינתייים בוא שם לידי, אני רוצה להרגיש"

הבטתי לצדדים כאילו פעם ראשונה אני מבין היכן אני והתרוממתי, ישבנו בשולחן פנימי בבית הקפה והיא היתה עם הגב כל הקיר. עברתי אל הכיסא שלידה. ביד אחת היא לקחת את הקפה ואת השניה דחפה עמוק לתוך מכנסי. אני בטוח שהפכתי לאדום. אולי ללבן. אם מישהו היה מביט היה רואה ומבין מיד. היד שלה מיששה בהחלטיות, לא בצורה מינית אלא יותר כמו רופאה שבודקת קילה. היא מיששה את הגילוח והעבירה שתי אצבעות לאורך הזין.

"מתי שפכת בפעם האחרונה" המשיכה התפקיד הרופאה

"לפני שעתיים, לפני שבאתי" לחשתי במבוכה

"צו צו צו" צקצקה בלשונה "גנבת לך אורגזמה  אחרונה" היא לא המתינה לתשובתי והמשיכה "ממממ…. מרגש אותי להגיד את זה" ושלפה את ידה מתוך מכנסיי. היא שלחה את ידיה לתיקה והוציאה אריזת מגבונים וחפיסת סיגריות. זכרתי את מה שאמרה והרגשתי כאילו הופעל לי שעון חול.

היא הציתה את הסיגריה ובאלגנטיות פלטה את העשן ישר לתוך פני. השתעלתי קלות והיא צחקקה "אתה לא מסתדר עם עשן הסיגריות? נחמד. אולי נעשה גם משהו עם זה בהמשך".

היא המשיכה לעשן מבלי להתחשב בי כלל ואפילו קרבה אלי עוד יותר. היא שאלה על הכלובון שברשותי. סיפרתי לה שהוא וורוד ועוטף את כל הזין. "אווו" אמרה בעצבות מעושה "אתה לוקח לי את כל הכיף אם אי אפשר לגעת בו כשהוא נעול" מלמלתי משהו לא ברור אך היא כבר היית בשלה. מכבה את הסיגריה אפילו לא חצי גמורה ומתכוננת לקום ולצאת.

בכמה הדקות שלקח לנו לצעוד לחדרים לפי שעה נראה היה שאנחנו בעולמות אחרים. אני הייתי לחוץ ומבולבל ממחשבות, היא בכלל לא עזרה. היא צעדה לה ברחוב כאילו היא בשופינג עם חברה, מעירה הערות על אנשים ברחוב ועל מוצרים בחלונות ראווה. זה לא נראה היה כמו אף סרטון שראיתי באינטרנט או מחשבות שעברו לי בראש על זו שתנעל אותי ותיקח ממני את הגבריות.

שילמתי ואספתי מפתח לחדרון.

בלובון עם שק לאשכים
$49.90

"אני אמתין פה לכמה דקות. אתה לך לחדר ותמתין לי ללא מכנס ותחתונים. תסדר את עצמך כך שיהיה לך הכי נוח בעולם כי אני הולכת לנצל את כל השלוש שעות שיש לי. תדאג שיהיו מים, מאפרה והכלובון הוורוד החמוד שלך" אמרה בחיוך מאוזן לאוזן "מהרגע שאני נכנסת אתה והזין שלך שייכים לי"

Loading

4 מחשבות על “נעול בשבילה – חלק 1”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן