מקובלת או בטא-בטא-למדא

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

עמדתי ליד דלת בית האחווה, על הדלת תלוי שלט הכתוב בכתב יד "כאן מסיבה! הכניסה לחברי האחווה ומוזמנות בלבד" כשהמוזמנות מודגש באדום בוהק, מבפנים שמעתי קולות חוגגים, הנפתי את היד לדפוק על הדלת וקפאתי, היססתי, ידעתי בדיוק מה יקרה לי כשהדלת תפתח ואני אכנס, ידעתי גם שזהו רגע האל-חזור שלי, כשאני אכנס לא תהיה לי אפשרות להתחרט.

דולי עמדה לצידי, חיכתה ולא האיצה בי, את ההחלטה הזאת, החלטה משמעותית בחיי, אני צריכה לקבל רק בעצמי.

קוראים לי סמנטה אבל כולם קוראים לי סֶם, אני תלמידת השנה הראשונה ואני גרה במעונות. למה במעונות ולא באחד מבתי האחווה? טמטום, זאת אומרת עכשיו אני יודע שזה טמטום אבל לפני שהגעתי חשבתי שאני חכמה, פחדתי מכל אותם מבחני כניסה לבתי האחווה, אתם יודעים, זובור, סקס ובעיקר השפלה וזה לא שהייתי בתולה חלילה אבל לא רציתי שיגלחו לי את מברשת שיער הערווה שאני כל כך מקפידה לעצב, לא שיריצו אותי עירומה ברחובות הקמפוס, לא לנקות שרותים עם מברשת שיניים, לא ללקק את הכוס של כל הותיקות ולא שיעבירו אותי באותו ספסל דילדו-ים שכל אחד גדול מהקודם ואת צריכה להוכיח לותיקות שאת מסוגלת להכניס את כולם לכוס שלך ולהגיד להם "תודה" שהן מרשות לך, וחוץ מזה בית האחווה יקר בהרבה מהמעונות ולמרות שיש לי מלגת לימוד החלטתי לחסוך.

את הבעיה גיליתי רק כשהגעתי, המעונות שלנו מנוהלים על ידי הכנסיה בחוקים דרקוניים במיוחד, בעיקר עם בנים. אם הבית, אשה זקנה וממורמרת, קפדנית מאין כמוה, ויחס גבר : אשה באוניברסיטה הוא 7:1, שבע בנות על כל בן, ואם כל זה לא מספיק אז השותפה שלי לחדר היא בתו של כומר אירי-קתולי והשיחות היחידות שאפשר לנהל איתה זה על בורא עולם ושליחו, ישו, שלהם היא ממהרת להודות על כל מה שקורא לה, למרות שלא קורה לה הרבה, ואם זה לא מספיק אז גם הציונים שלי גבוהים במיוחד כך שהדביקו לי את תגית החנונית ולצערי, מהר מאד למדתי שתויגתי כלא-מקובלת, כזאת שאף אחד מהשווים לא רוצה להיות בחברתה, וכל מה שנשאר לי בזמני החופשי זה לשבת במועדון ולראות נשיונל-גאוגרפיק, שהוא כבר עדיף על ערוץ הכנסיה, הערוצים היחידים שאם הבית מרשה לנו לצפות בהם, או לשמוע איזו הרצאה מאד לא מעניינת.

החיים שלי השתנו כשחזרתי מחופשת הסמסטר. הסתבר לי שבת הכומר עזבה, והלשונות הרעות ידעו לספר שהיא נכנסה להריון ולא מרוח הקודש:), וּמאחר וְהפלה לא באה בחשבון מבחינתה היא התחתנה, ובמקומה שיבצו לי לחדר את דולי ודולי כבר הייתה סיפור שונה לגמרי.

כבר מהשיחה הראשונה שלנו נוצר ביננו מתח בונה של מי תשיג את הציון היותר גבוה. בניגוד לבת-הכומר, שהייתה תלמידה בינונית, תלמידה של B- ואפילו פחות, דולי הייתה מצטיינת כמוני, שואפת ל-A לפחות ואם אפשר A+ אז עדיף, וכבר בלילה הראשון, כשהלכנו יחד להתרחץ במקלחת הקומתית המשותפת וחזרנו עטופות בחלוק הרחצה הגדול שעטף את גופנו העירום, היא פשוט פתחה אותו, הניחה לו ליפול, חשפה את גופה וכאילו אין טבעי מכך לבשה את הפיג'מה שלה ונכנסה למיטה, מה שאצל בת הכומר לא היה קורה מעולם, וכל מה שנשאר לי זה לחקות אותה, לנסות שלפחות היא לא תחשוב שאני סתם חרשנית-חנונית.

ביום שישי כשחזרנו מהמקלחת המשותפת עטופות בחלוק הרחצה המלטף, מקלחת שלמרות הזמן הקצר שאנחנו ביחד כבר הפכה למִן מסורת אבל לא! לא הייתה בה שום מתח מיני ביננו, אני עברתי לפיג'מה אבל היא התחילה להתלבש.

ההפתעה הראשונה היו התחתונים שהיא לבשה, חוטיני אדומים שעליהם מוטבע ββΛ, הלוגו של בית האחווה בטא-בטא-למדא! אחריהם היא לבשה חולצת בטן הדוקה בלי חזיה כמובן, עם שדי אגס כמו שלה חזיה לא חיונית, חולצה שהציגה את הבטן השטוחה שלה אבל הבליטה במיוחד את הפטמות שלה, ולבסוף חצאית מעודדות קצרה.

כנראה שבָּהִיתִי בה בעינים פעורות ומשתוממות כי "מה?" היא חייכה אלי.

"את יוצאת?"

"למסיבה" החיוך שלה התרחב, "בטא-בטא-למדא הזמינו אותי"

"אני יכולה גם לבוא?" נפלט לי ספונטנית.

דולי פרצה בצחוק, "סליחה" היא ניסתה לעצור בעצמה, "חשבתי שאת יודעת, למסיבות האלה רק מוזמנות יכולות להכנס, צריך להציג את כרטיס הכניסה" היא חייכה, הרימה מעט את החצאית והצביע על החוטיני שלה, "ולתת להם לתלוש לך אותם בכניסה" ולהפתעתי היא דיברה כאילו אין טבעי מכך, "תאמיני לי, המסיבות הכי טובות בקמפוס, את יודעת מה? אם את רוצה אני אשאל אותם אם הם יסכימו להזמין אותך למסיבה הבא".

הסכמתי, מי לא היה מסכים? רק לפני שהיא יצאה היא חייכה אלי ואמרה: "אבל תזכרי אחותי, אין מתנות חינם" והרגשתי צמרמורת עוברת בכל גופי, פתאום חזרתי אחורה, אל משרד המנהל בתיכון שלי.

***

באתי אליו כדי לבקש ממנו מכתב המלצה לאוניברסיטה, הייתי צריכה אותו בשביל המלגה שביקשתי, ישבתי מולו, הסברתי לו, הוא הביט בי במבט זחוח וראיתי אותו מחייך, ידעתי גם למה, החברות שהיו לפני הזהירו אותי, אבל הדחקתי, חשבתי שבגלל הציונים המעולים שלי הוא לא יבקש עד ש…"את יודעת סמנטה," הוא שוב חייך את אותו חיוך מִתְנַשֵּׁא שלו, "אין מתנות חינם!".

"אבל המנהל…" ניסיתי.

"סמנטה" הוא עצר אותי עוד לפני שסיימתי את המשפט, "אני מאד מעריך אותך על ההשגים הלימודיים שלך אבל את לא שונה מכולם" והחיוך המתנשא על פניו התרחב עוד יותר, "קדימה, תתפשטי ותתכופפי על השולחן!".

שתקתי והתחלתי להתפשט. את האפשרויות העומדות בפני במקרה ואדרש "לשלם" עבור ההמלצה בחנתי כבר קודם, המנהל הוא אדם מכובד ומוערך בעירה הקטנה שלנו, איש שנחשב (ולא בצדק) ישר כסרגל ואין כל סיכוי שבמקרה ואתלונן יקבלו את המילה שלי ולא את המילה שלו כי הייתה פעם מישהי שהעזה והתלוננה ובתגובה עשו חרם על המשפחה שלה עד שאבא שלה אולץ להתנצל בפומבי על השקר שהבת שלו הפיצה וכעונש על השקר אמא שלה אולצה לגזוז את שיער ראשה, עונש שנשות העיירה אימצו מאיזה סרט על משתפות הפעולה עם הנאצים בצרפת, כך שהשלמתי עם הדרישה שלו מה גם שבתולה כבר מזמן לא הייתי, הרבה מגברברי העיירה כבר רכבו עלי ועוד זין אחד, למרות ההשפלה שבזיון הזה, כבר לא ממש משנה אז עדיפה המלגה שבלעדיה לא יכולתי לממן את לימודיי במוסד המכובד שכל כך רציתי.

התפשטתי והרגשתי את עיניו חורכות כל פיסת עור חדשה שנחשפה. עמדתי מולו עירומה וניסיתי להסתיר בכפות ידי את ערוותי אבל הוא סימן לי להזיז אותם. רגע עמדתי ככה, חשופה, ואז הוא קם, קרב אותי לשולחן העץ הגדול שלו, כופף אותי ואותת לי ברגלו לפשק רגליים ורק כשהיה מרוצה נעמד מאחורי ושמעתי אותו פותח את מכנסיו.

עצמתי עינים, כאילו אם אני לא רואה זה לא קורה, הרגשתי אותו מחפש את דרכו, את ראש הזין שלו נלחץ אל בין שפתי הכוס שלי, נשכתי שפתיים, לא יודעת למה לחכות ועוד שניה והוא היה בתוכי ו…כמעט פרצתי בצחוק, למנהל הדגול עם האגו המנופח היה זין קטן, מאכזב, אבל אני הייתי מכוונת מטרה, רציתי המלצה וחשוב שתהה מפרגנת, אז זייפתי, גנחתי בקול ונתתי לו להרגיש כאילו הוא מעניק לי את האורגזמה של חיי וזה הצליח כפליים, גם כשהוא גמר מהר ושחרר אותי לדרכי, חוסך לי השפלה ארוכה, וגם בהמלצה הכל כך מחמיאה שעזרה לי אחר כך בקבלת המלגה.

***

דולי חזרה לקראת הבוקר, שמעתי את הדלת נפתחת ועשיתי את עצמי ישנה אבל עקבתי אחריה. היה משהו באיך שהיא הלכה שמשך את תשומת ליבי, ההליכה המתנדנדת הזאת בפישוק של מי שפתחו לו ת'תחת, התלבטתי אם לקום אליה או לא אבל היא נפלה על המיטה עם הבגדים ונרדמה עוד לפני שהספקתי לעשות משהו.

כשהתעוררתי היא עדיין ישנה, לא פלא, אז יצאתי בשקט לחדר כושר, לא להעיר אותה. כשחזרתי היא שכבה על המיטה לבושה בחלוק הרחצה אחרי מקלחת ובהתה באוויר, מחייכת, לדעתי משחזרת את הלילה שעבר אליה, אז הצעתי לה להכין תה צמחים.

כנראה שהיא ראתה את המבט ששלחתי בה כשהיא קמה והלכה את המרחק הקצרצר לשולחן כדי לשתות את התה שהכנתי וראו שעדיין מציק לה שם מאחור, "שלוש פעמים" היא ציחקקה ולא במבוכה, "שלוש פעמים ביקרו לי שם" וסימנה על אחוריה, "וואו, את לא מבינה איזו מסיבה זאת הייתה" והיא התחילה לספר לי על כל מה שעבר עליה הלילה ואני ישבתי המומה והקשבתי, הקשבתי והתחרמנתי, בחיים לא הייתי באורגיה כזאת, חגיגה של סקס ללא הפסקה כזאת לא הייתה יכולה להתקיים בעיירה הפוריטנית שלי, ו…הרגשתי איך הפִטמות מתקשות ואיך העיקצוצים מתחילים לי בין הרגליים, הכוס שלי הפך לביצה טובענית בכל זיון נוסף שזיינו אותה ו…מה זה בא לי להיות שם במקומה.

"ולא שכחתי לשאול בשבילך," היא חייכה אלי כשסיימה לספר איך היה לה, "והם מסכימים אבל רק בתנאי שתעברי בכבוד את טקס הקבלה המסורתי שלהם" והיא הסבירה לי על הטקס, אומנם מעמד משפיל ביותר אבל כבר למדתי שככה זה כל הטקסים האלה בבתי האחווה, ואצלי מפלס החרמנות עלה עוד יותר והסכמתי.

ביום שישי בערב, שבועיים אחרי, שוב התרחצנו ביחד, שוב פשטנו בחדר את החלוק וניצבנו עירומות, כל אחת בפינת החדר שלה, רק שהפעם, כשהיא לבשה את בגדי המסיבה שלה, חוטיני אדום עם הלוגו ββΛ בלבן, חולצת בטן קצרצרה, בלי חזיה כמובן מתחתיה, וחצאית מעודדות אדומה ואני את הבגדים שהכנתי יחד איתה, בדיוק כמוה רק שבחוטיני האדום לא היה את הלוגו ואני לבשתי גם חזיה, עם שדיים גדולים כמו שלי לא ראוי ללכת בלי, וגם לי לא היה במה להתבייש, גם אני, כמו דולי, התברכתי בבטן שטוחה ורגלים חטובות.

בדרך היא בחנה אותי על כל מה שהיא הסבירה לי במשך השבוע, מוודא שאני זוכרת מה עלי לעשות ובודקת שאני זוכרת את שפת הסימנים שלהם.

עמדנו ליד דלת בית האחווה, על הדלת תלוי שלט הכתוב בכתב יד "כאן מסיבה! הכניסה לחברי האחווה ומוזמנות בלבד" כשהמוזמנות מודגש באדום בוהק, מבפנים שמעתי קולות חוגגים, הנפתי את היד לדפוק על הדלת וקפאתי, היססתי, ידעתי בדיוק מה יקרה לי כשהדלת תפתח ואני אכנס, ידעתי גם שזהו רגע האל-חזור שלי, כשאני אכנס לא תהיה לי אפשרות להתחרט.

דולי לא האיצה בי, את ההחלטה הזאת, החלטה משמעותית בחיי, אני צריכה לקבל רק בעצמי ו…"גם לך הם עשו את זה?" שאלתי אותה בעוד שניה של התלבטות.

"ברור" היא חייכה, "לאף אחת הם לא עושים הנחות".

"אם את יכולה גם אני יכולה" נשמתי נשימה ארוכה ולפני שהיא הספיקה לענות לי דפקתי על הדלת!

שני הגברברים השריריים שפתחו את הדלת עמדו מולנו כשרק מגבת קטנה קשורה להם סביב המותניים, מסתירה אומנם את הזין אבל מורמת בדיוק במקום הנכון כדי שיהיה ברור שעומד להם, אוחזים כוס חד פעמית כתומה גדולה עם בירה ביד, בוחנים אותנו ומחייכים.

"אני מוזמנת," דולי נכנסה למבואה הקטנה ואני אחריה, הרימה את שמלתה והציגה בגאווה את תחתוני ה ββΛ- שלה, "והבאתי לכם בשר טרי".

לרגע הם הביטו אחד בשני וחייכו ו…"אופס, לא מוזמנת" אחד מהם הצביע עלי, מנסה ללא הצלחה להשמע רציני, "חשודה, חייבים לבדוק אותה!"

"וגם את מי שהביאה אותה" ציחקק השני, "בנות, אל הקיר!" הם דחפו אותנו אל הקיר שבצד, "פישוק! ידים על הקיר!" העמידו אותנו כמו שרואים בסרטים ששוטרים מעמידים לחיפוש ואם דולי לא הייתה מכינה אותי לזה לדעתי הייתי בוכה או בורחת.

הוא עשה עלי חיפוש יסודי, מאד יסודי, התחיל מלמעלה, מפרקי כף היד וירד, בודק כל אינץ' בגופי ולא רק על הבגדים, כף היד שלו חדרה אל מתחת לחולצה שלי, ממשיכה וחודרת גם אל מתחת לבד החזיה, לשה בהנאה את שדיי המלאים וממזמזת לי אותם, הוא המשיך וירד, מלטף את רגליי, ועלה חזרה, הרים את החצאית ושלח יד את תוך התחתונים שלי, חופן את הכוס שלי, דוחף לי אצבע חוקרת ובודק, "רטובה זאת שלי" הוא ציחקק לעבר חברו, "איך שלך?"

"מיוחמת" וראיתי שגם היד שלו עמוק בתחתונים של דולי.

החיפוש לא נגמר, גם אחוריי לא נמלטו מבדיקה, הוא נצמד אלי מהצד והרגשתי את הזין שלו נלחץ אל גופי, קודם הוא ליטף וצבט את פלחי ישבני המוצקים ואז העביר אצבע חוקרת לאורך החריץ שביניהם, אותה אצבע שעדיין משומנת באותו מיץ-כוס-שמנוני שלי, ודחף לי אותה, "רק בודק שאת לא מחביאה שם משהו" הוא לחש באוזני בקול ציני כשהרגיש ברעד שעובר בגופי והעמיק עם האצבע עוד יותר וגניחת ההנאה של דולי הזכירה לי שגם אני צריכה להראות שאני נהנית, אם אני רוצה שיזמינו אותי גם הלאה, אז גנחתי, גניחת הנאה קולנית והרגשתי את הזין של הבודק הצמוד אלי מזדקר עוד יותר.

"אוקיי, תסתובבו" הם התרחקו מאתנו מעט כשהחליטו שמזמזו אותנו מספיק, "הסברת לה מה יקרה לה?" אחד מהם שאל את דולי בעוד השני שולף מצלמת וידיאו קטנה ממגירה בשידה שעמדה בצד.

"כן, אדוני השוטר" היא ציחקקה בתשובה.

"מה היא הסבירה לך?" הוא פנה אלי בעוד השני מתחיל להקליט ולצלם אותי.

סיפרתי לו את כל מה שדולי הסבירה לי שיקרה ושאני אדרש לעשות, מדי פעם הוא עצר אותי לצורך שאלת הבהרה והמשכתי, כשסיימתי הוא פנה אלי בקול רשמי "ואת מוכנה לעשות את זה מרצונך החופשי?"

"מרצוני החופשי, אף אחד לא מכריח אותי" עניתי.

"ולא תהיה לך שום טענה נגד בית האחווה או מי מדיירו בעתיד בגין זה?"

"לא, לא תהייה".

"אוקיי" והם פנו לדולי, "את עדה שהכל מרצונה החופשי"

"אני עדה"

"ומה את רוצה?" הוא חייך אליה.

"להכנס"

"אז למה את מחכה?"

למה שקרה דולי לא הכינה אותי, בתנועה חתולית מהירה היא הורידה את חולצת הבטן שלה וחשפה את שדיה, עוד תנועה מהירה וגם החצאית ירדה. דולי הכניסה אותם אל תיק הגב הקטן שהביאה, הניחה אותו בפינה יחד עם עוד כמה תיקים כאלה ונעמדה מול אחד הגברברים שחסם בגופו את הגישה אל הדלת, "את כרטיס הכניסה בבקשה" הוא חייך אליה, שלח יד, אחז במשולש הבד של החוטיני שלה ובמשיכה אחת חזקה תלש אותם מעליה, משאיר אותה עירומה, "קחי" הוא הגיש לה שרשרת, כמו זאת שהם ענדו על צווארם אבל בלי חרוזים, "בבקשה, תכנסי" הוא פתח מעט את הדלת והרעש גבר אבל לא הצלחתי לראות מה קורה בפנים, וברגע שהיא חמקה פנימה הוא סגר את הדלת חזרה, "ואת, מה את רוצה?" הוא פנה אלי וחייך.

"להכנס"

"אז למה את מחכה?" הוא ניגש ושלף צעיף שחור וזוג מספריים מאותה שידה שבצד, "תסתובבי!".

הסתובבתי והוא קשר את הצעיף לעיניי, מוודא שאני לא יכולה להציץ, "ידים על העורף!" הוא חיכה שאשלב את כפות ידיי על עורפי וקשר לי אותם ככה, "בואי, ניקח אותך למלך ומלכת המסיבה" הם אחזו בי משני צדדי ופתחו את הדלת.

הרעש הכה בי, רעש חזק של חוגגים צוהלים וגניחות יצריות קולניות שלא משאירות ספק ממה הן נובעות. "פנו דרך" כרז אחד המלווים שלי בקול כשהם אוחזים בי ומובילים אותי משני צדדי, "פנו דרך לבשר טרי" הכריז גם השני והרעש הלך ונחלש ושמעתי את נהמת הקהל שהחל להתאסף סביבנו, "פנו דרך, בשר טרי מובל אל מלך ומלכת המסיבה" הכריז הראשון והפעם שמעתי מחיאות כפיים וקריאות "בשר טרי" מכל עבר.

הם הובילו אותי והעמידו אותי על במה קטנה, או אולי היה זה שולחן נמוך, "ביץ' (Bitch), על הברכים, המלך והמלכה עומדים מולך" אחד מהם אמר לי וכדי למנוע ספק שניהם לחצו לי על הכתף, כל אחד בצידו, ואילצו אותי לרדת, "ברוכה הבאה ביץ'" שמעתי קול בס גברי סמכותי ורעד עבר בגופי, ידעתי של מי זה, של המתאבק השרירי והגדול, קפטן נבחרת ההאבקות של האוניברסיטה, "ביץ' תגידי שלום לזרג המלכותי" שמעתי אותו מתקרב והרגשתי את ראש הזין הגדול נושק לשפתיי.

ידעתי מה לעשות, דולי הסבירה לי, קודם נישקתי אותו, נשיקה קולנית שכולם ישמעו, אחר כך פניתי אליו, אל איבר הזכרות, ואמרתי בקול "אני סֶם, נעים להכיר אותך" ואז התחלתי למצוץ לו, מרגישה בפי את הטעם ויודעת שהערב הוא כבר זיין לפחות פעם אחת אם לא יותר, ממשיכה להשמיע קולות הנאה ותֵּאָמֵר האמת שלא הייתי צריכה לזייף, נהניתי. "ביץ'," הוא משך את עצמו מתוכי וצעד קצת אחורה, "עכשיו תגידי שלום לכוס המלכותי!" ושמעתי מישהי מתקרבת וכוס נצמד לשפתיי ואני, כמו אוטומט, נישקתי אותו, גם הפעם נשיקה קולנית שכולם ישמעו, אחר כך ליקקתי, ליקוק ארוך עם הלשון לאורך כל החריץ הרטוב שלה, שגם לפי הטעם שלו גם שם כבר ביקרו הערב ואפילו גמרו, ואז, כשאחד המלווים דאג להצמיד את ראשי חזק לערוותה, התחלתי לפנק אותה, מלך המסיבה נתן לה להנות קצת לפני שהפסיק אותי, "ועכשיו ביץ' בואי תגידי שלום לכל שאר חברי האחווה!"

אחד אחר השני תשעת חברי האחווה האחרים עלו ועשיתי הכרה עם הפין שלהם, קודם נשיקה קולנית, אחר כך "נעים מאד אני סֶם" ואז מציצה, לא כזאת כדי שיגמרו לי בפה, מציצה לצורך ההשפלה שלי, שיהיה ברור מי פה בעל הבית ומי האורחת, תשעה פינים שונים, חלקם גדולים וחלקם בינוניים, שהמשותף להם הוא שעל כל כולם טעמתי טעם גמירות, כולם ביקרו כבר הערב בכוס אחד לפחות לפני שמצצתי אותם ואתם יודעים מה? זה דווקא חירמן אותי והייתי כל כך רטובה שהרגשתי טיפות מחליקות שם בין הרגליים שלי כשגמרתי למצוץ את האחרון.

לא נתנו לי זמן לנוח, הערב קצר והמלאכה מרובה, שני הגברברים שחזרו לעמוד לצידי הרימו אותי והעמידו אותי חזרה על הרגליים. "חברים ואורחות" המלך הכריז בקול הבס שלו ושמתי לב שהם מקפידים להדגיש חברים ואורחות ולא חברות, אולי כדי להדגיש את הבדלי המעמדות ביננו,. שקט השתרר בסלון. "את!" ולפי ה'כן' שנשמע ידעתי שהוא פנה אל דולי, "האם מותר להמצא בסלון עם בגדים?".

"לא, אדוני המלך" ושמעתי שמחה לאיד בקולה למרות שאחר כך היא לא הודתה בכך.

"ומה אנחנו עושים למי שלבוש?"

"מפשיטים"

"איך?"

"גוזרים!"

"אז בואי" הוא הזמין את דולי, את הבאת אותה אז את תתחילי.

היא התחילה דווקא עם החצאית שלי, הרגשתי אותה מרימה אותה קצת וגוזרת, מורידה חתיכה אחר חתיכה וחושפת, קודם את הירכיים, אחר כך את התחתונים וכך ממשיכה ועולה עד שנשארתי רק עם חגורת הגומי ורק אז היא חתכה גם אותה ונתנה לה ליפול לרצפה.

"מלכתי, תתכבדי" והבנתי שהוא מסר לה את המספרים. חשבתי שהיא תגזור לי ת'חולצה אבל היא הפתיעה אותי, אחזה בגומי החוטיני שלי, משכה מעט, גזרה אותו בצד אחד והרגשתי איך הבד מחליק לצד השני ושפתי הכוס שלי נחשפו בפומבי, עוד משיכה קלה, עוד גזירה וגם הצד השני נחתך והחוטיני הקרוע צנח לרצפה בין רגליי ונחשפה מברשת שיער ערוותי המטופחת, "את מחביאה שם משהו" המלכה ציחקקה ורעד עבר בגופי כששמעתי זמזום חד שמתחיל, "בואי נבדוק" הרגשתי ברזל קר ורוטט מוצמד לשולי הבטן שלי ומתחיל לרדת, מתחיל לספר את שיער ערוותי לקול מצהלות הקהל המביט, מוריד פס אחר פס עד שכל המברשת ירדה.

"סטף, בוא תתכבד" מלך המסיבה הזמין מישהו מחברי האחווה וזה עלה והתחיל. אם המלכה עשתה את זה מהר הוא לקח את הזמן, גוזר חתיכות קטנות ומנצל את הרגע לגעת בעור שנחשף וללטף, למזמז, רק שלא רק החתיכות היו קטנות גם החולצה ומהר מאד גם היא נעלמה.

את החזיה הוריד לי המלך. קודם הוא גזר את הכתפיה השמאלית, אחריה את הימנית, הייתי עם חזיה ישנה כי היה לי חבל שיגזרו לי אחת חדשה והגומי בקושי הצליח לאחוז ולשמור על שדיי שלא יברחו, רגע הכל נעצר מסביבי, רק קריאות העידוד "גזור! גזור!" הדהדו מסביב, רעד עבר בגופי כשהרגשתי את להב המספרים מחליק בין שדיי ו…'ווייש' שמעתי את רעש הגזירה והרגשתי איך החזיה נופלת ושדיי הגדולים נחשפים לעין-כל, "תעשי כבוד למלך, מרפקים לאחור!" אחד הגברברים שלצידי סינן בין שיניו ואני מתחתי אותם והצגתי לראווה את שדיי במלוא תפארתם והרגשתי איך זוג ידים מסוקסות בודק לי אותם, מקפיצים, ממשמשים וממזמזים.

בזמן שאחד הגברברים שיחרר את ידי הקשורות מאחורי עורפי שמעתי רעש, מישהו הביא משהו והניח אותו לפניי, "תתכופפי, ביץ'!" שמעתי את המלך והגברברים עזרו לי להתכופף. הרגשתי שאני נשענת עם הבטן על המושב של כסא בר גבוה, מצד אחד שלו רגליי נצבו על הרצפה, מפושקות שלא לאבד שיווי משקל, ומצד שני שלו ידיי, שבאופן אינסטינקטיבי תפסו ברגליי הכסא לא ליפול, הראש והשדיים שלי. "ביץ', את הולכת לחטוף את הזרג המלכותי!" שמעתי אותו הולך מסביבי ונעמד מאחורי, "רוצה לחטוף?" הרגשתי את זקפתו הנוקשה נלחצת בין רגליי.

"כן אדוני המלך" לא שכחתי את מה שדולי הדריכה אותי.

"אז תתחנני!"

לשניה קפאתי, מה הוא חושב לעצמו? הוא רוצה לזיין ואני צריכה להתחנן? אבל נזכרתי למה באתי לפה, להפוך למקובלת, ומחלתי על כבודי, "זיין אותי אדוני המלך" צרחתי בכל כוחי, "זיין אותי, תקע לי ת'זרג המלכותי שלך, הביץ' רוצה להרגיש את הזרג המלכותי שלך בין הרגליים שלה!" ואני לא יודעת מאיפה זה בא לי כי כל מה שדולי אמרה לי זה שאני צריכה להתחנן, לא מה להגיד ו…אולי זה הייתה החרמנות שבי שדיברה מגרוני, הרבה זמן אני לא זוכרת שהייתי כל כך מיוחמת.

לרגע הוא התמהמה, נהנה לראות אותי נדרכת, "דפוק!", "דפוק!", "דפוק!" שמעתי את הנוכחים בסלון, גברים ונשים, מעודדים אותו, "כן, דפוק אותי" הוספתי גם משלי בקול צרוד בדיוק במידה החושנית והמפתה ואיך אומרים? ביקשתי קיבלתי, הרגשתי איך ראש הזין נלחץ עוד קצת, מפשק את שפתי הכוס המגורות, שתי ידים חזקות אחזו במותני, לא ידעתי למה בדיוק לצפות, כשעיניי מכוסות לא ראיתי מה הוא הכין לי, הרגשתי שהוא מתכונן ו…"פאק" התנשפתי בקול כשכל הזין שלו ננעץ עמוק לתוכי במכה אגן אחת חזקה, זין גדול ושמן הרבה יותר ממה שציפיתי, "אימא'לה" צרחתי כשהוא הוסיף ודחף עד ששיער ערוותו נמחץ אל ישבני, ואז הגיעה ההשפלה הגדולה כש…"כן!" צרחתי בקול צווחני של מי שתכף גומרת, "כן, הביץ' אוהבת את מה שדחפת לה, כן, בבקשה, עוד! נקנק לביץ' ת'צורה!" וגמרתי, הרגשתי את הפיצוץ בתוכי, את הכיווצים החזקים בנרתיק והכוס הנשטף בצוף-תאוותי-השמנוני, "כן!" המשכתי באותו טרוף חושים שלי, "הביץ' גמרה" הודעתי באותו קול צווחני, "הביץ' מתה על מה שהזרג המלכותי עושה בתוכה".

מלך המסיבה טחן אותי, זיין אותי מהר וחזק ואני גמרתי עוד פעמיים לפני שהוא גמר בתוכי, מִילֵּא לי ת'כּוּס באותו נוזל גברי סמיך וחמים שכל כך חיכיתי לו, צרחתי בקול, מהנאה כמובן, והרגשתי שגם הוא נהנה, אשה מרגישה אם הגבר שעושה אותה נהנה או רק עושה את חובתו.

מלך המסיבה גמר ויצא, "אל תזוזי!" אחד הגברברים שעמדו כל הזמן לצידי לחש לי, "נשאר עוד פתח אחד שעוד לא טיפלנו בו" הוא ציחקק.

חשבתי שיתנו לי רגע לנוח, להרגע מהאורגזמה החייתית שרק הרגע התפוצצה בתוכי והשאירה אותי ללא נשימה אבל למלך המסיבה הייתה תוכנית אחרת, "חברים" הוא פנה לחבריו, "את הכבוד לפתוח לה ת'תחת" הוא ציחקק, ואיתו עוד רבים בקהל, "נעניק הערב לג'ו החוגג היום יום הולדת" ומחיאות כפים נשמעו מכל עבר, "יום הולדת שמח ג'ו, התחת שלה עמד לרשותך".

"תתכונני, אני הולך לפתוח לך ת'תחת" הגברבר לצידי רכן לעברי ולחש לי, אחר כך הרגשתי שמישהו מזלף כמות נדיבה של ג'ל שמנוני וקר לפי הטבעת שלי, לפחות הם מהמתחשבים, ואז הרגשתי את כפות ידיו על פלחי ישבני, מותח ומפשק והזין שלו מחפש את דרכו ונצמד לפי הטבעת שנחשף.

אחזתי חזק ברגלי כסא הבר שעליו אני נשענת, נשכתי שפתיים, אני לא בתולה שם, יש לי נסיון ואני יודעת שיכאב שם כשהוא יחדור לישבני והחלטתי שלפחות את ההשפלה שישמעו אותי צועקת כשזה קורה אני הולכת לחסוך לעצמי, "תודה חבר'ה, מתנה מצויינת" הגברבר ציחקק ו…דחף, לחץ בחוזקה, לרגע פי הטבעת התנגד ואז החומה נפרצה, הרגשתי את הכאב המוכר, כאילו דחפו לי שיפוד מלובן שם לתחת, נשכתי שפתיים הכי חזק שיכולתי והצלחתי לחסום את צעקת ה"אייי!!" שאיים להתפרץ, "זהו, פתחתי אותה" הוא הודיע בקול לכולם, אחז במותני והתחיל לזיין לי ת'תחת!

הוא נֶהֱנָה כבר מההתחלה, לי לקח קצת יותר זמן אבל לאט לאט התרגלתי, טוב להתרגל קצת קשה כשמישהו משפשף את הזין הנוקשה שלו בפי-הטבעת- שלי שכל כך מתוח סביבו ומחמם אותו, יוצר מִן צריבה שידעתי שתלווה אותי גם מחר, אבל הכאב הגדול הלך ונחלש והתחלתי להנות מזה.

שלושה סוגים של בנות אני מכירה, בנות שלא מוכנות אפילו לשמוע על זיון בתחת, חלקן אפילו לא ניסו לפני שהחליטו, ואותן אני לא מבינה, בנות ששונאות אבל מוכנות לעשות את זה רק כדי שהחבר שלהם לא יעזוב אותן, ומהן אני נגעלת, ובנות שאוהבות את הכאב המחרמן הזה ובשבילו מוכנות לשלם את המחיר המתבקש, ואני אחת מהן, כך שלא פלא שמרגע שהתחלתי להנות גם התחלתי לגנוח, גניחות יצריות שהתחילו חלש והלכו והתגברו ורק עודדו אותו להגביר את הקצב, לכתוש לי ת'תחת בתנועות חזקות וגונח בקול, מספר לחברים עד כמה הוא נהנה מהמתנה שהם סידרו לו.

הקולות מסביב לא השאירו ספק שאני לא היחידה בחדר שמזינים אותה. קולות מציצה קולניות התערבבו בהתנשפויות יצריות של גברים מזיינים וגניחות תאוותניות של נשים נהנות, הברות מושחתות חסרות פשר ומילים זימתיות מלאות משמעות מלאו את חלל החדר ולרגע הצטערתי שאני לא יכולה לראות אבל אז חשבתי שאולי דווקא בגלל זה, בגלל הנסתר, אני מתחרמנת עוד יותר ואכן התחרמנתי, הרגשי איך אני מטפסת במעלה האורגזמה ו…"קחי ביץ'!" הגברבר טפח על ישבני בכפות ידיו ונצמד חזק לאחוריי, "קחי ביץ', קחי!" הרגשתי את המטח הראשון נורה בתווך עכוזי והצטרפתי, גמרתי, עצמתי עיניים, הרגשתי עוד מטח של אותו נוזל חמים ממלא את ישבני ופיצוץ האורגזמה השתולל בגופי.

"אל תזוזי" הגברבר השני לחש לי ואני נשארתי במקומי. "חברים," שמעתי את קולו של מלך המסיבה, "הגיע הזמן להחליט אם אנחנו מאשרים אותה" הוא עצר לרגע, "לכולכם היא מצצה, אני, כמי שדפק אותה, יכול להמליץ בחום, ג'ו, אתה ביקרת בתחת שלה, מה דעתךָ?"

"ממליץ" שמעתי את ג'ו לצידי ומקולו היה ברור שהוא מחייך בהנאה.

"אוקיי, שמעתם את חוות הדעת שלנו אז בואו נצביע, מי בעד?"

לרגע היה שקט.

"מי נגד?"

שוב שקט.

"חברים ברוב מוחלט החלטנו לאשר את… ביץ', איך קוראים לך?" הוא טפח על ישבני.

"סֶם"

"ברוב מוחלט החלטנו לאשר את סֶם כמתאימה להתארח במסיבות שלנו ו…" "עכשיו קומי" אחד הגברברים לחש לי ושניהם תמכו בי מהצדדים עד שהתייצבתי, "הגיע הזמן לפתוח לה את העיניים" והרגשתי איך משחררים את הצעיף שכיסה את עיניי.

לרגע הסתנוורתי מהאור אבל מהר מאד התמונה הסתדרה ונשארתי בהלם, חדר מלא בגברברים ונשים עירומים העסוקים בסקס מכל הסוגים, אשה אחת על הברכיים מצצה לגבר שנשען על הקיר, על מזרון בפינת החדר גבר אחר שכב בין רגליה של מישהי וירד לה, על מזרון אחר מישהי על ארבע חטפה מאחורה וממש לידה מישהי אחרת דהרה על אחד הגברברים בתנוחת הקאו-גירל (Cow-Girl), שתי בנות שכבו זו ליד זו על שולחן הפינג-פונג הגדול שעמד בצד אחר של החדר ושני גברברים עמדו וזיינו אותן ואת דולי ראיתי נשענת בתנוחת המזכירה על אותו שולחן פינג-פונג וגברבר שרירי מנבחרת הפוטבול טוחן אותה בהנאה והיא גונח בקול ומחייכת באושר.

"סֶם" מלכת המסיבה אחזה בידי ועכשיו זיהיתי אותה, לומדת איתי באחד מקורסי המתמטיקה, לא בדיוק העפרון הכי מחודד בקלמר כמו שאומרים אבל יפה כמו דוגמנית, ופעם אפילו ביקשה ממני עזרה באיזו בעיה שלא הצליחה לפתור, "בואי," היא הובילה אותי אחריה חזרה למבואה, "לפני שאת מתחילה לחגוג אני צריכה לוודא שאת מכירה את הכללים והחוקים של המסיבות האלה".

דולי אומנם עדכנה אותי אבל תמיד טוב לשמוע עוד מישהו, אולי דולי שכחה משהו, אז הקשבתי בשקט.

שלושה כללים עקריים יש במסיבות האלה היא הסבירה לי ובהם היא התמקדה.

הראשון: החרוזים, כל דבר במסיבה נקנה בחרוזים! גברברי האחווה מקבלים בתחילת הערב 20 חרוזים שמושחלים על השרשרת שעל צווארם ואיתם קונים את הבירות (ובירה, המשקה היחיד במסיבה, היא מרכיב מרכזי בחגיגה) ואיתם הם גם "מתגמלים" אותנו הבנות על כל בקשה שלהם. לכל בקשה יש מחיר מינימום, תמיד אפשר להוסיף גם טיפ:), מציצה-בלי-לבלוע או ליקוק (גם בנות יכולות לבקש שירדו להן אחרי שהשיגו לעצמן חרוזים) שווה חרוז אחד, מציצה-עם-לבלוע או כּוֹס בירה נרכשים בשני חרוזים (כן, בירה יקרה יותר מסתם מציצה), זיון בדלת הקדמית בשלושה וביקור בדלת האחורית בארבעה אבל יש גם קנסות, אם מלך המסיבה מחליט שאת לא שואפת מספיק למגע, לא עושה מספיק כדי להרוויח חרוזים, הוא יכול לקנוס אותך או לאסור למכור לך בירה.

השני: הסימנים. אפשר כמובן גם לדבר, לבקש, אבל הדרך היותר נפוצה היא לסמן וסימון אינו בקשה! לסימון אסור להגיד לא! גם בחורה שמסמנת (אם יש לה חרוזים לקנות את בקשתה) אסור לגברבר להגיד לה 'לא'. סימן עם הבוהן למטה הוא דרישה לרדת למצוץ או ללקק, לפנק. סימון בכף יד ימין עם כל האצבעות כלפי מטה היא דרישה לרדת לדוגי והדלת שבה הוא יכנס תקבע את כמות החרוזים שהוא יחויב לשלם. סימון עם האצבע לבוא אחריו היא דרישה להתכופף במקום שהוא יבחר, על שולחן הפינג-פונג, כסא הבר או הקיר וגם פה הדלת שבה הוא יכנס תקבע את כמות החרוזים שהוא יצטרך לשלם, וכשאשה עושה את זה הגברבר נדרש לשכב על הגב ולתת לה לדהור.

הכלל השלישי: רכישת הכרטיס למסיבה הבאה. את  הכרטיס למסיבה הבאה הבנות קונות ב-13 חרוזים כשהמסיבה המשותפת מסתיימת, וזה אולי נשמע קל להשיג אבל אם חושבים על זה שהבנות גם צריכות לקנות לעצמן בירה, ורצוי הרבה בשביל המצב רוח, ואולי גם שילקקו אותן קצת, לא מגיע? אז זאת משימה לא קלה אבל… בחצות, כשהמסיבה המשותפת מסתיימת, בת שלא הצליחה "לחסוך" 13 חרוזים ורוצה כרטיס למסיבה הבאה יכולה להעמיד את עצמה למכירה ותמורת השלמת החרוזים הנדרשת היא תלך עם הגברבר ששילם לחדר שלו להשלים את הלילה וזה לא ששאר הבנות לא יכולות רק שאלה ש"נקנו" הן ביצ'יות שחייבות לעשות כל מה שדורשים מהן.

"קחי" מלכת הערב הגישה לי שרשרת לאיסוף חרוזים כמו שלכולם יש ועליה שני חרוזים, "זה ממני" היא חייכה, "על הליקוק המפנק, שיהיה לך לקנות בירה" היא ציחקקה, "ולפני שנכנס עוד עצה ממני, המנוסה, על תחשבי על החרוזים, פשוט תהני והם כבר יגיעו, מקסימום, את יודעת, בסוף כמו כולנו את תשלימי" היא חייכה, "ועכשיו בואי נכנס ותתחילי להשתולל, הרי בשביל זה כולנו באות לפה, לא?".

לשתות בירה לא הספקתי, ארבו לי, ברגע שנכנסתי חזרה לסלון דולי והגברבר שרק קודם דפק אותה, ולהפתעתי עמד לו מחדש, חיכו לי ליד הדלת, הוא סימן לי את סימן הדוגי והיא, חברתי לחדר, סימנה לי עם הבוהן למטה, זיון כפול הם קוראים לזה והשווי שלו בשוק החרוזים הוא הסכום של שניהם.

ירדתי, הגברבר ירד על ברכיו ונצמד אל ישבני מאחור בזמן שדולי נשכבה לפני והגישה לי את הכוס שלה לפינוק. קודם נתתי לו להכנס, לחדור לכוס שלי במכת אגן חזקה שהרעידה את גופי והרקידה את שדיי ולהתחיל לפמפם ואז הצמדתי את שפתי לשפתי הכוס של דולי והתחלתי לפנק אותה.

לרגע לא הבנתי מהו הטעם הזה שבפה שלי אבל אז נזכרתי שכבר זיינו את דולי ואני טועמת את אותו קוקטייל של מיצי הכּוּס שלה והשפיך שלו ואני לא יודעת למה אבל זה חירמן אותי.

הגברבר זיין אותי מאחור, אוחז במותניי בשתי ידיו ומפמפם אותי חזק ומהר ולפי ההתנשפויות שלו היה ברור שהוא נהנה, ודולי הצמידה לי את ערוותה לפנים ואני פינקתי אותה וגם היא גנחה בהנאה, הזיין שלו כתש עמוק בתוכי, נכנס ויוצא, משתפשף בין שפתי הכוס ומתחכך בין קירות נרתיקי המשומנים, דוהר אל עבר הגמירה שלו, והלשון שלי, התקועה עמוק בכוס של דולי, מצאה את הדגדגן שלה ושיחקה בו, תופסת ומוצצת אותו מריצה גם אותה אל האורגזמה שלה ואני? אני רק חיכיתי לניצוץ כדי להתפוצץ והניצוץ הגיע, בעצם שני ניצוצות שהגיעו ביחד, הגברבר ודולי גמרו בעת ובעונה אחת, הוא יורה את אותו שפיך-גברי-חמים עמוק בכוס שלי ודולי מציפה את פי באותו צוף-תענוגות-נשי שלה ואני הצטרפתי אליהם, מתפוצצת, רואה זיקוקים מתפוצצים מול עיניי וזרמים משתוללים בגופי, גומרת ביחד אתם.

עם שישה חרוזים בשרשרת מיהרתי לבר לקנות לי בירה, הייתי צריכה את זה, גם את האלכוהול שבבירה וגם רגע לנוח כי בזמן שאני שותה לא יכולים לסמן לי.

הפעם הצלחתי להגיע לבר, אבל ברגע שסיימתי לשתות אחד הגברברים סימן לי עם האצבע לבוא אחריו, הוביל אותי לשולחן הפינג-פונג וכופף אותי אליו.

נשענתי על השולחן כשכפות ידי עליו, צמודות, והמצח שלי עליהם, רגליי מפושקות ושדיי תלויים תחתיי, נמתחים בכוח הכובד ומתנועעים בקצב נשימתי. הגברבר עמד מאחורי וכיוון אז זקפתו בידו, לרגע  נראה לי שהוא מכוון לכוס אבל אז הוא סטה ובתנועת אגן חזקה במיוחד השחיל אותי בתחת!

פאק! אם יגידו לכם שבפעם השניה באותו ערב זה לא כואב כשמשחילים אתכם בתחת אל תאמינו! החדירה שלו, כשאיל הברזל חדר את חומת פי הטבעת, כאבה בדיוק כמו בפעם הראשונה, כאילו תקעו לי שם שיפוד מלובן, ואז הוא התחיל לזיין, לפמפם, והפעם התרגלתי לזה יותר מהר, פי הטבעת נמתח סביבו ביתר קלות והכאב הלך ופחת מהר יותר, אז אם לזה מתכוונים שאומרים שזה פחות כואב אז פה זה נכון ומצד שלישי הצריבה שם הלכה והתחזקה אבל אותי הצריבה הזאת דווקא מחרמנת אז שוב נהניתי ואפילו עודדתי אותו.

בשני חרוזים מתוך הארבעה שהוא נתן לי קניתי לי עוד כוס בירה, בירה מחבית לא מהסוג המוכר, מהסוג שמוכרים בזול לבתי האחווה, שהדבר הכי טוב בה הוא אחוז האלכוהול הגבוה מה שהפך אותי ליותר עליזה ומה שעזר לי כשאחת הבחורות סימנה לי עם אגודל מופנה כלפי מטה.

הכוונה המקורית שלי הייתה למצוא עוד גברבר שיבקר לי בתחת ובכך אתקרב עד מרחק של זיון אחד ממכסת החרוזים כדי לקבל הזמנה אוטומטית אבל מה לעשות, לסימן חייבים לציית וירדתי לה, היא שכבה על הגב על אחד מהמזרונים הרבים הפזורים בסלון ואני שכבתי בין רגליה ופינקתי אותה, טועמת את טעמם של כל הגברברים שפרקו בה את תאוותם.

השעון הגדול המוקרן על הקיר בישר שלא נשאר הרבה זמן עד שישמע הבאזר (Buzzer) והמסיבה המשותפת תסתיים וכנראה שאלילת המסיבות לא רצתה שאני אגיע ליעד כי מייד אחריה עוד גברבר סימן לי לרדת ולמצוץ לו. מצצתי, הבחור החזיק הרבה מעמד לפני שהשפריץ לי בפה ובלעתי ו…את שני החרוזים שקיבלתי ממנו השקעתי בכוס בירה נוספת, להוריד את הטעם המלוח שמילא לי ת'פה.

היה לי ברור שאת מכסת החרוזים אני כבר לא אספיק לאסוף ובכל זאת, כשאחד הגברברים סימן לי לרדת לדוגי שמחתי, מסביבי כולם הזדיינו בלהט, כאילו רק עכשיו המסיבה התחילה, ואין שום סיבה שאני אביט בכל זה מהצד אז ירדתי, עמדתי על ארבע, נענעתי את ישבני בצורה מזמינה, לידי גם דולי עמדה על ארבע אז התנשקנו בשעה שהגברברים דפקו אותנו בלהט, לי הוא טחן את הכוס, וכשאני אומרת טחן אני מתכוונת חזק ומהר, אוחז במותני, נכנס ויוצא בין שפתי הכוס שלי ומשפשף בשפתיים הכל כך מגורות את הזין הגדול שלו לכל אורכו, ולדולי טחנו את התחת והיה ברור שהיא נהנית מזה.

הבאזר (Buzzer) צלצל בקול רם והודיע שהחלק הזה הסתיים, נתנו עוד כמה דקות למי שהתחיל זיון כדי שיסיים אותו לפני שעברו לשלב הבא. הדבר הראשון היה לבחור מלכה חדשה לקראת המסיבה הבאה והם עשו את זה על פי כללי המסורת שלהם, את ארבעת הבנות שהשיגו מספיק חרוזים כדי לקבל כרטיס אוטומטי העמידו בשורה, כיסו להן את העיניים ואחד אחד חברי האחווה סימנו עם טוש על הציצי של זאת שבחרו V ובסוף נבחרה זאת שצברה הכי הרבה V-ים.

עברנו לטקס ההכתרה שלה, עוד מסורת, המלכה היוצאת נעמדה מולה וכולנו, כל הבנות, בטור אחריה כשהבנים עומדים מסביב וצופים, קודם המלכה היוצאת העבירה לה את הכתר ואז ירדה על ברכיה ונישקה לה במנוש, מין מחוות כבוד על בחירתה והכרה בה כמלכה החדשה, ומייד אחריה ירדנו גם אנחנו, אחת אחר השניה, ונישקנו את המנוש המלכותי שלה.

משהסתיים טקס ההכתרה עברנו לטקס המכירה. כל הבנות המעוניינות, שזה בעצם כל הבנות שלא הצליחו לאסוף את מספר החרוזים הנדרש, אף אחת לא ויתרה על כרטיס למסיבה הבאה, נעמדנו בשורה, המלכה החדשה עברה ביננו ורשמה בטוש על הציצי של כל אחת מאתנו את כמות החרוזים שיש להשלים עבורנו ואז הבחורים ניגשו אחד אחד, בחרו את מי הם "קונים" השלימו את כמות החרוזים החסרה, מה שהעניק לנו את החוטיני עם הלוגו של בית האחווה המשמש ככרטיס למסיבה הבאה ולקח אותנו איתו לחדרו.

היו שלקחו גם יותר מאחת, ככה זה שיש יותר בנות מבנים, וככה מצאתי את עצמי במיטה של ביל היקוק, הטקססני מפותח השרירים, כולל השריר הרצוני שלו אם אתם מבינים למה אני מתכוונת, יחד עם מוריקי-סאן, יפנית אמיתי שלומד איתי בקורס מחשבים, כזאת שהגיע רק בתחילת שנת הלימודים מיפן ומדברת באנגלית מצחיקה עם נימוסים מוזרים, כשמוריקי-סאן עומדת על ארבע בדוגי, ביל דופק אותה מאחור ואני יושבת לפניה עם רגליים פתוחות והיא יורדת לי ואת הפינוק שהיא העניקה לי אני לא אשכח הרבה זמן, כולן מלקקות אבל הליקוק שלה היה חושני יותר, כולן דוחפות ת'לשון אבל הלשון שלה ידעה לעשות בי קסמים, וכולן  מוצאות בסוף את פעמון התענוגות, הדגדגן, אבל היא מצצה אותו בדרכה המיוחדת ותופפה עליו בעדינות בשיניה ושלחה אותי לגמירה אחר גמירה עד שכמעט התעלפתי.

אחרי שביל גמר בתוכה התנפלנו עליו, שתינו, והעמדנו לו מחדש. הפעם  אני עמדתי על ארבע ואותי ביל בחר להשחיל בתחת ו…כשהוא חדר זה שוב כאב כמו בפעם הראשונה אבל אחר כך התרגלתי יותר מהר מהפעם השניה, וכמובן שהיא ישבה לפני ברגליים מפושקות וניסיתי להשיב לה כגמולה אבל לדעתי לא ממש הצלחתי למרות שהיא גנחה בהנאה.

לפני שנפרדנו מוריקי-סאן נתנה לי קופסה קטנה עם משחה קצת מסריחה ועצה, כשאני אגיע לחדר לשטוף לי ת'תחת עם הרבה מים חמים ואחר כך למרוח את המשחה וככה עשיתי, לא נפלתי שדודה כמו דולי על המיטה אלא שטפתי ומרחתי ואכן זה עזר, זאת אומרת למחרת עוד הלכתי באותה הליכת ברווז של מי שפתחו לה ת'תחת, שהשחילו אותה שם שלוש פעמים, אבל פחות מפושקת וביום שאחרי כבר הייתי כמו חדשה, מוכנה לעוד מסיבה כזאת בזמן שדולי, שגם אותה השחילו בתחת שלוש פעמים, עדיין הלכה באותה הליכת ברווז מצחיקה.

ביום שלישי, כשדולי ואני חזרנו מהמקלחת המסורתית שלנו עטופות באותו חלוק רחצה בלי כלום מתחתיו שאותו הורדתי בחדר כדי ללבוש את הפיג'מה, כפי שאנחנו עושות כל ערב, דולי עצרה אותי, עירומה כמוני, "סֶם אחותי" היא חייכה אלי, מאז המסיבה כך היא פונה אלי, "זוכרת? אין מתנות חינם! קיבלת מתנה והגיע הרגע לשלם אז בואי" היא אחזה בידי והובילה אותי למיטה שלה, "בואי תשלמי" היא נשכבה על הגב ופישקה רגליים, מסמנת לי באצבע לרדת לה.

ירדתי, ניסיתי לפנק הכי טוב שידעתי, לחקות את מה שמוריקי-סאן עשתה לי ולפי הרגליים שנסגרו בחוזקה על ראשי וגניחות ההנאה החנוקות שמילאו את החדר, חנוקות רק בגלל שפחדנו שאיזו רכלנית תשמע במסדרון ותרוץ לספר לאם הבית, לא היה ספק עד כמה היא נהנית.

"אהבת?" דולי שאלה אותי כששכבנו אחר כך זו ליד זו על הגב, מתנשפות, חיוך גדול של מי שגמרה שלוש פעמים מרוח על פניה ומיץ הכוס שלה משוח על פניי.

"כן"

"גם אני" היא סובבה אלי את הראש וחייכה, "ו…סֶם, גם לי לא מגיעות מתנות חינם אז תרגישי חופשי לדרוש ת'תשלום כשמגיע לך" וכף היד שלה ירדה, כאילו במקרה, ונחה על הכוס שלי, מלטפת בעדינות את השפתיים הרגישות.

"תהיה בטוחה" ציחקקתי וגם כף היד שלי נחה על הכוס שלה, מלטפת חזרה.

אפילוג

החיים שלי השתנו לאחר אותה מסיבה, הידיעה התפשטה והפכתי מקובלת, גברברים התחילו להזמין אותי לדייטים, טוב, אני יודעת שזה לא דייטים של אהבה שבהם אמצא את בעלי לעתיד, אלה דייטים של קולג', של החיים הטובים והפרועים שלא היו לי עד עכשיו, ריטואל די קבוע של ללכת למשחק של נבחרת הקולג' בפוטבול או כדורסל או האבקות, לקחת אותי לאיזה בר ולהשקות אותי כמה בירות בשביל המצב רוח, ומשם לסיים את הלילה במיטה שלו, קצת מזמוזים וקצת נשיקות, אפילו כאלה צרפתיות רטובות, ו…יאללה, לפתוח רגליים ולקבל אותו באהבה לתוכי ו…תתפלאו, הציונים שלי לא רק שלא ירדו הם אפילו עלו!

"מה? צריך לגוון, לשמור על עוד אלטרנטיבות" דולי הסבירה לי לקראת עוד סוף שבוע שבו ב- ββΛ לא התקימה מסיבה, "באלפא-פאי-דלתא יש מסיבה ובדקתי, הם ישמחו לקבל אותנו" היא חייכה לעברי, "ואל תשכחי אחותי, אין מתנות חינם! גם בדיקה נחשבת" היא ציחקקה והוסיפה וככה מצאתי את עצמי עומדת ליד דלת בית אחווה אחר שעל הקיר שלו מצוייר באדום απΔ ועל הדלת תלוי השלט "כאן מסיבה! הכניסה לחברי אלפא-פאי-דלתא ומוזמנות בלבד".

מבפנים שמעתי קולות חוגגים, הבטתי בדולי שעמדה לידי במבט שואל. "אני רוצה אבל רק את תחליטי" היא חייכה לעברי.

ידעתי בדיוק מה יקרה לנו כשאדפוק והדלת תפתח, הפעם שתינו נצטרך להתקבל כחברות חדשות על כל המשתמע מכך, ידעתי גם שכשנכנס לא תהיה לנו אפשרות להתחרט, עוד מבט לעברה שזה בחיוך מעודד ולקחתי נשימה עמוקה, הנפתי את היד ועם חיוך על שפתיי דפקתי.

*** סוף ***

 

הערות הכותב:

  1. בדרך כלל, כמי שחושב וכותב בעברית וחי פה בארץ, אני משתדל לכתוב סיפורים (דמיוניים) המתרחשים פה בישראל, אבל מעת לעת אני חוטא גם בסיפורים כאלה, שאינם קשורים לישראל, ובתי האחווה הם כר פורה של אפשרויות ורעיונות שקשה למצוא בארץ וחבל לא לנצל אותם.
  2. ועוד משהו: לכל הכותבים באתר זה, כמו גם באתרי סיפורים חינמיים אחרים, אין כל תמורה על כתיבת הסיפורים האלה זולת חוות הדעת שלכם, טובה יותר או טובה עוד יותר 🙂 אז אל תתקמצנו, פרגנו ותכתבו משהו, אל תסתפקו בדרוג הכוכבים.

Loading

25 מחשבות על “מקובלת או בטא-בטא-למדא”

  1. בא לי שאריה יקנה אותי ויזין אותי בכל מקום
    הכוס שלי נפוח ומלא מיצים קח אותימלאן שבא לך

    הגב
  2. פשוט מעולה… בתור אחד שעוד קרא את הסיפורים שלך בסליזי… אתה כל פעם מפתיע מחדש… מודה בזה אבל בפעם הראשונה שקראתי לא הצלחתי להתאפק וכבר באמצע הסיפור הצלחת לגרום לי לגמירה מטורפת. כמו כולם נשמח להמשך של הסיפור כי יש פה מלא קווי עלילה טובים שאתה יכול לפתח למקומות מדהימים! אולי תהליך עד שסם נהפכת למלכת המסיבה… או כל מיני … רק תמשיך לכתוב כי

    הגב
  3. כתוב יפה ומחרמן. יהיה נחמד אם יהיה המשך לעלילותיה של סם (אחרי חתונה, פגישת מחזור)

    הגב
  4. מעולה ז:)
    רעדתי מתוקה לאורך הסיפור, במיוחד שבו היא נקנית.
    הייתי שמחה לקרוא עוד מבחינת התיאורים של התנועות, בתנוחות והזרע, מבחינתי זה עושה את ההבדל

    הגב
  5. מדהים ומגרה. אשמח לקרוא סיפורעם נוספים על סם. ויותר תיאורים על הגוף שלה, כי קצת קשה להשלים את המראה בדמיון. מלבד זה – מעולה פשוט!

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן