מחווייתיו של קוקהולד נשוי – מסיבת סווינגרס – חלק 2

לחלק הראשון של הסיפור

 בסוף החלק הקודם הסרתי מעליי את כובע הגרב והרגשתי סף סוף חופשי. אבל החופש, כך התברר, היה קצר ממה שתכננתי.

תכננתי לחפש את אשתי, ששיערתי שלאחר שהיא מצצה להוא שגם אני מצצתי לו, היא פנויה להסתלק. השלמתי עם העובדה שהיום כבר לא אזיין, והנחתי שגם היא חוותה כבר מספיק ואפשר ללכת. נכנסתי למסדרון הארוך כשאני "עבד משוחרר". חיפשתי את אשתי ללא פחד שמישהו יתקוף אותי, ואכן זה היה כיף להרגיש חופשי. לאחר מספר דלתות שפתחתי (מסתבר שיש חוק מסיבה שזה מותר), מצאתי זוג שנראה באמצע זיון. הגבר היה על האישה, התחת שלו עלה וירד והרגליים של האישה נראו לי מוכרות.

אורית? שאלתי. אשתי הציצה מתחתיו ושאלה בכעס: "מה?" עניתי לה באסרטיביות שהפתיעה גם אותי: "אני רוצה ללכת עכשיו". ראיתי שהגבר לוחש לה משהו באוזן ואז היא הרימה טיפה את הראש מעבר לכתפו ואמרה לי בקול כועס: "אנחנו לא הולכים עדיין לשום מקום. רד על ארבע ולקק לנו את הרגליים כמו שאתה יודע. כשאנחנו נגמור – אולי נלך". אשתי יודעת שאני אוהב מאוד כשהיא מצווה עלי. וכשהיא מצווה עלי בקשיחות – אני מתגרה מאוד ועושה מה שצוויתי לעשות. התבאסתי מאוד שכן תחושת ה"עבד המשוחרר" נגמרה מהר מאוד. אבל כשאשתי מצווה עלי, אין לי שום יכולת התנגדות.

ירדתי על ארבע והתחלתי ללקק להם את הרגליים. לאחר כמה ליקוקים הוא הסתובב לאחור, כשהוא עדיין בתוך אשתי וצרח עלי: "תכניס את הלשון בין האצבעות כלב, ותנקה הכל עד שאגיד לך לעצור!". שוב הייתי במצב מושפל מול אשתי על ארבע מול גבר ששולט בי. הסתכלתי בין הרגליים שלהם, והצלחתי לראות מי זה הגבר שהיא איתו. זה היה אותו אחד שמצצתי לו ושטען שגם אשתי מצצה לו. הוא הולך לגמור פעם שלישית בערב הזה והכל מחגיגות עלי ועל אשתי? ומאיפה יש לו כ"כ הרבה כח?

הוא זיין את אשתי במרץ והיה ניכר שהיא נהנית מאוד. היא צעקה בשמו:" כן אייל, זיין אותי חזק…עוד…". היא גנחה וצעקה: "עוד…עוד…אייל…כן". ליקקתי במרץ כדי לזרז את העניינים אבל זה היה נראה כמו נצח. התחת של אייל עלה וירד על אשתי ואני ניסיתי לרדוף אחרי הרגליים שזזו כל הזמן בקצב הזיון של אשתי. בשלב מסוים כשאחת האצבעות של הרגליים שלו היתה בפי, ראיתי מזווית העין שהתחת שלו מתכווץ, והבנתי שהוא גומר בתוך אשתי. להפתעתי היא גמרה איתו (איתי זה לא קרה לה מעולם). אבל קצת שמחתי שהכל עומד להיגמר ונחתי לי כמה שניות.

לפתע הרגשתי סטירה חזקה והרגל שלו נחתה לי על הפרצוף: "אמרתי לך להפסיק אפס?" הכנסתי שוב את הלשון בין האצבעות שלו כשאני שומע גיחוך קטן של אשתי. כבר התרגלתי קצת לצחקוקים ולגיחוכים של אשתי בזמן שמשפילים אותי, אבל אני עדיין נעלב מאוד. אני יודע בוודאות שזה לא צחוק של מבוכה אלא של סדיזם קל שלרוב בבית אני נהנה ממנו, אבל בסיטואציות האלו זה פוגע בי.

ליקקתי במרץ כדי לא לחטוף מכות נוספות. הוא ואשתי דיברו על ענייני רפואה. הסתבר שהוא מנהל מחלקה בבית חולים ואשתי מתה על רופאים. הם המשיכו לצחוק ביניהם תוך כדי שאני מנקה שוב ושוב בין אצבעות הרגליים שלו. לבסוף הם החליטו לצאת מהחדר, לא לפני שהחליפו טלפונים ביניהם (סימנתי לעצמי בראש לשאול את אשתי למה) וכל זאת שהפרצוף שלי עכשיו מתחת לכף הרגל שלו. כמה השפלות אפשר לעבור במסיבה אחת? "עוף מפה וחכה בחוץ" הוא ציווה עלי. זחלתי על ארבע החוצה. מחוץ לדלת קמתי מהר כדי שאף אחד לא יקבל רעיונות, וממש לא חיכיתי לו כפי שציווה עלי.

יצאתי מבואס ולא כ"כ יודע מה לעשות עם עצמי. הלכתי לסלון והתיישבתי על הספה בשקט, בלי לתפוס יותר מידי תשומת לב, וחיכיתי לאשתי. למעשה כבר הייתי, נפשית, מחוץ למסיבה. הבחנתי שעל קצה הספה ישבה אישה כבת 40 בערך, מלאה קצת ומשועממת גם היא. נראה שגם היא כבר מיצתה את המסיבה, ובדיוק כמוני חיכתה לבן זוגה שיסיים. מבטינו המשועממים הצטלבו. חייכתי חיוך נימוסין, וגם היא חייכה קלות מתוך נימוס.

לאחר כמה דקות של שעמום, התקרבתי אליה כדי לשוחח. באמת רק כדי לשוחח, כי כפי שאמרתי, מנטלית כבר הייתי מחוץ למסיבה הזו. דיברנו. וזה היה מרענן מאוד ככה סתם לדבר. עשינו היכרות קצרה ואח"כ דיברנו על המסיבה עצמה. קראו לה נטע, היא מרמת השרון והיא מנהלת סניף בנק ידוע. בעלה רופא, כך סיפרה. היא לא היתה יפה מאוד אבל היו לה פנים נאות והגוף שלה היה מהסוג שאני אוהב – עבה, על גבול השמן. היה לה שיער שטיני מתולתל ארוך, וחיוך יפה. היא סיפרה שזו הפעם השלישית שלהם במסיבה כזו ו"הפעם" היא אמרה, "התמזמזתי רק עם מישהו אחד וגם זה לא הלך מי יודע מה". לא הבנתי למה התכוונה ולאחר שתיקה, היא כנראה ראתה שאני לא מבין רמזים, והציעה לי למצוא חדר פנוי.

מה? מה קרה פה? לקח לי שכמה שניות להבין מה קורה, ושכדאי מהר לשנות את התוכניות שלי, שכללו המתנה לאשתי ולעוף מכאן. היא לקחה אותי ביד והובילה אותי לחדר פנוי בקצה הבית. עוד לא הסתגלתי למצב החדש שבו אני לא עבד של אף אחד, ובו אני לבד בחדר עם אישה שהיא לא אשתי. זה היה מעבר חד מאוד.

מה שקרה בחדר הזה אני אזכור לעד. כל שנייה ממה שקרה שם, צרובה במוחי, ולא בגלל האקט הפיסי, אלא בגלל התחושות שהיו מלוות אליו.

כבר בדרך לחדר, החלטתי שאני לא מתכוון להיכנס לעוד סשן שבו משפילים אותי. כאן אני אנהל את העניינים. לא רציתי לשלוט או לצוות, אלא רק לכוון את העניינים כדי שאני אקבל את מה שרציתי מלכתחילה – לזיין. מיד איך שנכנסנו ווידאתי שיהיה אור כדי שאוכל ליהנות גם מהמראה של הגוף שלה ולא רק מהמגע. היא החלה לנשק אותי קלות כדי לגרות אותי (ואותה) אבל אני כבר הייתי בטירוף. הייתי בעיקר מונחה מטרה. פתאום, התוכניות שלי, שכבר זנחתי, יכולות להתגשם. בנוסף, הסתבר לי בדקות שבאו אח"כ, שגם הייתי מריר מאוד וגם כועס – יותר נכון זועם. וכנראה שבתת מודע חיפשתי הרבה יותר מזיון.

על מה הייתי מריר וזועם אתם שואלים? באותו הרגע לא היה לי ברור לגמרי. בדיעבד, אני מבין שלמרות שאני נהנה מהשפלות, ובאמת נהניתי מכל חוויות ההשפלה שעברתי (שמתוארים בסיפורים הקודמים שפרסמתי), חלקן היו מלוות בעלבונות ובכעס מהצד שלי. רק בדיעבד הבנתי את זה.

כעסתי על אשתי כשהיא לחצה עלי ללכת לפגישה השלישית עם גיא השרוט ושם נחדרתי באגרסיביות בפעם הראשונה בחיי

כעסתי על גיא השרוט שבאותה הפגישה נאלצתי לנבוח כמו כלב מול אשתי (שזה היה הרבה מעבר ממה שרציתי להיות מושפל)

כעסתי על אשתי, שבמפגש עם האדון השמן, היא התנהגה כמוהו והתעלמה ממני

נעלבתי מאשתי, שבמסיבה הזו ממש, לקחתי את תפקיד העבד במקומה והיא מנגד ראתה אותי נחדר והתעלמה מהסבל שלי ובהמשך אפילו צחקה עלי יחד עם הגבר שאיתו, כשאני בתחת של אודי

כעסתי על כל אותם הפעמים שתכננו משהו אחד, ובסוף יצא משהו אחר – ותמיד על חשבוני

נעלבתי וכעסתי גם יחד, שכבר המון זמן לא קיבלתי מאשתי מציצה, ואילו בכל החוויות שלנו, הגברים האחרים קיבלו מציצות גרון איכותיות

נעלבתי מכל הבדיחות שאשתי ואיזשהו גבר צחקו על חשבוני

כל אלו, ועוד הרבה כנראה, הצטברו לזעם אחד גדול. זעם שגרם לי לתבוע את עלבוני בעוד כמה דקות ממש.

נחזור לחדר בו אני ונטע מתמזמזים. לאחר כמה מזמוזים הורדנו את החלוקים והגברנו את רמת המזמוזים לנגיעות באברי המין, בחזה הגדול שלה ובזין שלי. כשהבנתי שהיא מספיק מגורה, עברתי לביצוע של מה שפינטזתי מאז שנרשמנו למסיבה. השכבתי אותה עם הפנים למיטה, עמדתי מאחוריה ומשכתי את האגן העגלגל, החלק ועבה שלה לכיוון הזין שלי. אני זוכר שקיוויתי באותו הרגע שהמיטה תהיה בגובה מתאים ולא כמו אצלי בבית. ואכן למזלי, המיטה היתה בגובה מושלם. לא בזבזתי זמן, לא שאלתי שאלות, ולא ניסיתי לברר מה היא אוהבת. רק הקשבתי לה כדי לשמוע אם היא רוצה להפסיק. לשמחתי היא זרמה לחלוטין.

נכנסתי בתנועה חדה ומהירה לתוכה והשתהיתי לשנייה כדי ליהנות מרגע הניצחון הפרטי שלי. אמרתי לעצמי, 'הנה אתה מזיין כמו שתכננת, ועוד בתנוחת דוגי האהובה עליך'. היא פלטה אנחה, היה נראה שהיא נהנית מהעובדה שלקחתי פיקוד על מה שקורה שם ושיתפה פעולה.

לרוב, בתנוחה הזו, אני גומר אחרי דקה וחצי, מקסימום שתי דקות. גם בגלל שהיא קשה לי פיסית במיטה שלי בבית, ואני משתדל לא 'למשוך" יותר מידי זמן איתה, וגם כי היא מגרה אותי מאוד. הפעם, לא הרגשתי כל קושי ולא התעייפתי. משום מה הגוף שלי גם לא ביקש לגמור מהר – כאילו שהוא הבין שצריך למשוך את הרגע הזה כמה שיותר.

התחלתי לזיין אותה בטירוף ממש. נכנסתי ויצאתי כמו מכונה כשאני אוחז באגן העסיסי שלה ומושך ודוחף אותו בפראות. דוחף ומושך, דוחף ומושך. בשלב הזה הייתי כ"כ עסוק בעצמי שלא התייחסתי אליה כלל. היא היתה עכשיו לא יותר מחור עם ידיות עסיסיות בצורת מותניים שאני מושך ודוחף. הזין נכנס עכשיו עד הסוף, והביצים, בדיוק כמו בסרט כחול, החלו לנקוש בתחת שלה. כל הזמן כשזה נמשך, הרגשתי שבמקום להתעייף, אני צובר עוד ועוד אנרגיה ומתחזק יותר מרגע לרגע. כל הזעם התפרץ והפך את הזין שלי למכונה מלאת אנרגיה, חדורת מוטיבציה ומרוכזת בעצמה ובהשגת ההנאה שלה בלבד.

כל הזעם הזה, שנבע מהעלבונות, ומהכעסים שהצטברו בי מהחוויות הקודמות ובמיוחד מהמסיבה הזו שהתחילה הפוך ממה שתכננתי, הפך לסם מרץ שנתן לזין שלי כח עצום ואנרגיות שהתחדשו כל הזמן.

לאחר כחמש דקות בערך, שבהם אני לא מפסיק לדפוק אותה ולשמוע את רעש הדפיקה של הגוף שלי בתחת שלה, החלטתי לשנות את האחיזה. נזכרתי (מהתקופה שעוד הייתי עושה את זה עם אשתי מידי פעם) כמה אני אוהב לאחוז בשיער בתנוחה הזו. הכנסתי את אצבעות יד אחת שלי לתוך התלתלים הארוכים שלה וסגרתי את היד. התלתלים, כך זכרתי, עוזרים מאוד לאחיזה.

ואז, יד אחת שלי אחזה לה בשיער כמו במושכות, ועם היד השנייה דירבנתי אותה בסטירות על האגן. משכתי ושחררתי משכתי ושחררתי ללא הפסקה. ואז השתחררה לי גם צעקה: "דיו" שלוותה בשלוש מכות על צידי התחת שלה. היא התחילה לגנוח ולצעוק מהנאה. גם אני.

הזין, לא ידע שובע ואני המשכתי ללא הפסקות מנוחה. עדיין לא חשבתי עליה כלל. בדיעבד, אני נזכר שהיא החלה מתישהו באנחות הנאה עייפות: "אה…אה…אה…אה" בקצב הדפיקה. בכל מקרה היא לא ביקשה להפסיק. אבל באותם הרגעים לא שמתי לב לזה. הייתי מלא באנרגיות והמשכתי לפמפם, לטחון ולדפוק – אין לי מילה אחת שמתאימה לתיאור של מה שקרה שם.

לפתע שמעתי אותה מדברת עם עצמה בלחישות (כנראה הביך אותה שאשמע), אבל אני שמעתי טוב: כן…זיין אותי בתחת חזק". לרגע אחד חזרה אלי החשיבה הצלולה והחלטתי לנסות באמת לזיין אותה בתחת. מעולם לא עשיתי את זה. ניסיתי לדבר עם אשתי על זה אבל היא שללה את זה על הסף כמובן, וגם אמרה שאין באמת נשים שאוהבות את זה. אני זוכר שאמרתי לעצמי: 'יאללה…בשיטת מצליח. מקסימום היא תגיד שהיא לא התכוונה לזה ממש, אז אחזור לתנוחה המקורית'.

מתחתי את ידי לשידה ולקחתי את הג'ל שהיה שם. שלפתי את הזין, שפכתי לה ג'ל על החור של התחת. השלב הראשון עבר בשלום – היא לא התנגדה. נגעתי עם הזין שלי בחור התחת שלה ובמקום להירתע, להפתעתי, היא שלחה יד וניסתה לעזור בפתיחת החור. לא היה מאושר ממני. נכנסתי אט אט. זו היתה הרגשה נהדרת . זה היה חור צפוף וחם. זיינתי ברגישות, כדי לא להכאיב יותר מדי (גם פה חשבתי רק על עצמי – לא רציתי שזה יפסק אם יכאב לה), אך בנחישות. לאט לאט החור נפתח ושמחתי לחזור לקצב מהיר.

קוראים וקוראות יקרים: אם יש גן עדן – זה היה שם.

"אני מזיין אותך בתחת" צעקתי בשביל עצמי כדי להעצים את הרגע. זה נמשך כמה דקות שהיו האקט המיני הטוב בחיי. הגעתי לשיאי הנאה חדשים שהיו כ"כ מהנים לא רק בגלל התחושה הפיסית אלא גם בשל תחושת ההעצמה והניצחון האישיים שחוויתי.

שניות הסיום התקרבו והן יהיו מתוקות אפילו יותר מהדקות האחרונות. כן, זה יכול לקרות. לא יכולתי לבקש סיום טוב יותר ואני בטוח שגם אתם לא. באמצע שיא הדפיקה, כשאני חופר בישבנה בשיא המרץ, נפתחה דלת החדר, שהיתה לצידנו, ובמרחק של כמטר מאיתנו, עמדו בפתח אשתי, ואייל – זה שלפני חצי שעה ליקקתי לו בין אצבעות הרגליים בזמן שהוא גמר בתוך אשתי.

"זה בעלך!" הוא אמר קצת מופתע.

"כן" ענתה אשתי.

ואז הוא המשיך: "נטע, זו את?" הראש של נטע היה מופנה באותו הרגע לצד השני.

היא סובבה את הראש לכיוון הדלת ואמרה בעייפות ובקצב הדפיקה שלי: "היי…מה…קורה?"

היה ברור שאייל ואשתי מנסים לא להיראות מופתעים, שהרי אנחנו במסיבת סווינגרס, אבל היה גם ברור ששניהם לא ציפו לראות את מה שראו: אשתי לא באמת האמינה שאני אזיין היום, והוא לא עיקל את העובדה שהעבד שליקק את כפות רגליו כחצי שעה קודם, מבצע עכשיו עבודות חפירה בתוך התחת של אשתו.

בשניות שהם היו בדלת, ובזמן שהוא ניסה לחשוב מה לענות לאשתו, ניצלתי את הסיטואציה כדי להחזיר לעצמי מעט מהכבוד. החלטתי לא לעצור, ואפילו הגברתי מולם את קצב הדפיקה, כשאני מושך שוב בשיער שלה בפראות.

ואז…מול שניהם, כשאני מביט בהם זה הגיע.

גמרתי!

גמרתי בצעקות כשאני נועץ את הזין חזק יותר, ושוב נועץ, ושוב נועץ עד שסיימתי להוציא את כל הזרע… …חמש שניות של שקט עברו, כששניהם מסתכלים קצת המומים.

ואז…התפשט על פני חיוך של אושר עילאי – החיוך הכי מאושר שחייכתי מעולם. חיוך שהתחיל עייף (כי הרגע גמרתי), והתחלף לחיוך של מנצח.

כן, סוף סוף אני ניצחתי. שמעתי את נטע גונחת בעייפות מלמטה. נשארתי בתוכה עוד כמה שניות, והסתכלתי עליהם שוב, והפעם במין אגביות.

"הולכים?" שאלתי את אשתי, שוב באגביות מופגנת, כאילו לא קרה עכשיו שום דבר מיוחד, כמו שרק גבר מלא ביטחון יכול לעשות. לא חיכיתי לתשובה, ויצאתי מהתחת של נטע.

"הא…כן" ענתה אשתי קצת מבולבלת, קצת מופתעת.

נטע שכבה מעולפת על המיטה. ושוב, כנראה בגלל שהייתי מרוכז בעצמי, לא הרגשתי צורך אפילו להיפרד ממנה. השארתי אותה על המיטה והלכתי משם עם אשתי, כשבעלה עומד בדלת. הייתי ברקיע השביעי ולא ידעתי את נפשי מרוב אושר. היה לי ברור שהאושר שלי לא היה קשור רק לכיף הפיסי של הזיון ולגמירה. זו היתה התרגשות ושביעות רצון של מישהו שהצליח להשיג את מטרתו, ביחד עם תחושת ניצחון וכבוד שחזר – תחושה של "מלך העולם".

רק בדרך חזרה הביתה, חשבתי על זה שלא נפרדתי מנטע ושאלתי את עצמי אם היא גמרה. שם בחדר, זה לא עניין אותי בזמן שהייתי עסוק בלחגוג את נצחוני בתוכה.

מאז ועד היום כבר עברה תקופה לא קצרה ולא חשתי צורך לגוון שוב. אני עדיין נישא על כנפי הזיכרון המתוק של החלק השני של המסיבה. החלק בו הפכתי מעבד למלך העולם. הרגשתי שזה היה סיום שהגיע לי ושהכל הסתדר בצורה מושלמת. מושלמת, כך שאוכל לסיים את השנים האלו של הגיוונים, בצורה מכובדת מבחינתי כשחלק מהכבוד שאבד לי, חזר אלי…ועוד מול אשתי.

Loading

7 מחשבות על “מחווייתיו של קוקהולד נשוי – מסיבת סווינגרס – חלק 2”

  1. היי אני דו מיני בר 50 אש במיטה עם מעט ניסיון מעוניין בבת זוג לחיים משותפים להיות קוקהולד אוהב לתת לקבל למצוץ ללקק שעות

    הגב
  2. הסיפור גרם לי ריגוש מעביר את החוויה בצורה טוב,לאורך כל הקריאה אני מדמין אותי ואת אשתי בסיטואציה
    תודה

    הגב
    • אני דו מיני בן 50 מעוניין בקשר עם בחורה שתעשה אותי קוקהולד ג'קי

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן