ללמוד מבעלת ניסיון

מאת אלפרדו

מהיכן צמחה בי התשוקה לנשים בשלות, לא אדע. אל תטעו, אינני אדיש לגוף אישה חטוב, צעיר וגמיש, הנושא בגאון זוג שדיים זקורי פטמות, מעל בטן שטוחה ומתוחה, שמתחתיה ערוות אישה, המכוסה בשיער מטופח, אך נראה לי, שבכל עת, אעדיף אישה בוגרת יותר, ליתר דיוק, בוגרת ממני, כזו, שעל רכות בטנה מכפרים פנים מלאי מבע, עם קמטי גיל, המעידים על ניסיון חיים, הוסיפו לזה גם בטחון של אישה היודעת מה רצונה, הנושאת קמצוץ אסרטיביות, ויצרתם עבורי את אשת חלומותיי.
כשהייתי תלמיד תיכון, לא נמנעתי מלחלוק עם חבריי הערות מתלהבות, על תלמידות מבית הספר, או על גופה של שחקנית או דוגמנית, זו או אחרת, אך כבר אז, בסתר הדמיון הפרטי שלי, בניתי לי עולם הזיות סודי משלי.
בשיעורים מסוימים, הייתי יושב ובוהה בעיני עגל בחלק ממורותיי, מפנטז על תרבויות שונות, רחוקות או דמיוניות, בהן תפקיד המורה בחינוך הדור הצעיר, אינו מסתיים עם צלצול הפעמון, ואינו מוגבל רק לכתוב בספרי הלימוד.
כך או כך, "הצלחתי" לסיים את התיכון כשאני בבתולי, ממש כמו רוב חבריי. אלה הלכו והתגייסו איש איש בתורו, וחלקם חזרו לחופשות שבת כשבפיהם סיפורים על כיבושים מיניים מופלאים, במשמרות ארוכות של שעמום בבסיסים.
אני, שהייתי אמור להתגייס אחרון, חיכיתי בקוצר רוח למועד גיוסי, להזדמנויות שימציא לי השירות הצבאי, כשבינתיים, העברתי את זמני, בהדפסת עבודות לסטודנטים, שכשלא למדו עסקו בעבודות מזדמנות.
באחד הימים, התקשר אליי ארז, סטודנט שהיה לקוח טוב שלי, ביקש שאפגוש אותו במועדון סטודנטים לא מוכר לי, על הכרמל. שם אאסוף ממנו תוצאות ניסוי, אותן ביקש שאערוך ואקליד בסוף השבוע.
לקחתי את המכונית של אימי ונסעתי, מצאתי אותו יושב ליד שולחן, בחברת שני חברים. עברנו בקצרה על הנחיותיו בקשר לעבודה, הוא הזמין עבורי בירה ובזמן שלגמתי ממנה, שמתי לב לאשה כבת 40, שישבה על מזרן, בחבורה
מעורבת של סטודנטים ערבים ויהודים.
היא נראתה המבוגרת בחבורה, עמדה במרכז תשומת הלב,
בשלב מסוים היא קמה, והחלה לרקוד ריקודי בטן לצלילי המוסיקה האתנית-הודית, שהתנגנה במקום.
היה לה גוף חטוב ובשל, שנראה בבירור דרך מכנסי הג'ינס הצמודים והחולצה ההודית השקופה למחצה שלבשה, רק משקפיה וקמטי הצחוק הקטנים סביב עיניה הסגירו את גילה האמיתי.
"מי זאת?", שאלתי את ארז, באדישות מעושה, אחרי שהבחנתי שגם עיניו סקרו אותה.
"זאת דליה, מרצה אצלנו, רוצה שאסדר לך איתה משהו?, שמעתי שהיא אוהבת צעירים…", ענה לי בחיוך.
"לא, ס.. ת.. ם שאלתי…" עניתי בגמגום, אך מוחי החל להשתולל, 'אם ארז אמר את זה, אולי זה אפשרי?'.
עברו יומיים, ביום השלישי לא התאפקתי, נסעתי שוב אל המועדון, מה אעשה שם לבדי?, לא ידעתי, שכנעתי את עצמי שאני כאילו חייב לברר מה הייתה המוסיקה שנוגנה שם, אבל עמוק בפנים, ידעתי בדיוק מה מטרת הנסיעה
האמיתית.

העברתי במועדון כמעט שעתיים, אך לא זכיתי לראות את דליה שוב.
'טוב שלא', אמרתי לעצמי. 'אפשר לחשוב שהיה לי אומץ
לגשת אליה'… ובכל זאת, המשכתי לבקר במקום מדי פעם, בשבועות שחלפו.
בערב אחד, היא שוב פשוט הייתה שם, ישובה על כרית, מוקפת בקבוצת מעריציה, מפלרטטת, צוחקת, נערצת ובלתי מושגת.
דיון פוליטי קולני, אך לא מעמיק במיוחד, התנהל בקבוצתה, אחר כך הוא גלש לנושאי תרבות, יצירות ספרותיות שלא הכרתי, אבל הקשבתי ובלעתי כל מלה, בעיקר אלו של דליה.
שיר התחלף בשיר, שעה התחלפה בשעה, אפילו בקבוק הבירה שלי התחלף ואני עדיין ישבתי שם, גונב מבטים.
'נו יופי', נזפתי בעצמי, 'בשביל זה באת?', אבל לא הצלחתי לחשוב על דרך כלשהי, לרמוז לה, עד כמה אני רוצה בחברתה, הרגשתי כל כך חסר בטחון, מול כל הסטודנטים המקיפים אותה.
מלצרית ניגשה אליי ושאלה אם אני רוצה להזמין עוד משהו לפני הסגירה, היה ברור לי כי בעוד כמה דקות, תיעלם ההזדמנות שלי, והחלטתי לעשות מעשה, אפילו הטיפשי ביותר.
התרוממתי ממושבי, ניגשתי אליה, "אולי במקרה ראית פה את ארז?", שאלתי.
"ארז? איזה ארז?" היא שאלה בחיוך מקסים, שנראה כאילו היא שומרת לכל גבר, שהיא רואה בפעם הראשונה.
"לא חשוב, חשבתי שאתם מכירים…אני מחפש אותו בשביל העבודה שלו לאוניברסיטה…לא משנה.." הצלחתי למלמל, שילמתי למלצרית והחוצה.
התיישבתי במכונית, מנקה קצת את הראש מאדי הסיגריות והאלכוהול לפני תחילת הנסיעה, גל"צ, יואב קוטנר, שיר עצוב של פינק פלויד, מרחם על עצמי קצת ומחליט שבאמת, כבר אין לי מה לעשות כאן יותר.
כשהמכונית כבר בפתח מגרש החניה, אני רואה אותה מתקרבת אלי, לבדה.
פתחתי את חלון המכונית, "אתה לא באמת מחפש את ארז, נכון?", היא שאלה, בחיוך קטן.
"מה ..כן.. כאילו… הדפסתי לו עבודה ו…"
הגמגום שלי נקטע, כשהיא תפשה את ראשי בשתי ידיה, התכופפה אליי ,מצמידה שפתייה לשפתיי ומחדירה לשון לפי, בנשיקה עמוקה. רגלי רעדה, בקושי הצלחתי ללחוץ על הבלם ולמנוע מהמכונית לזנק קדימה.
"אכפת לך להסיע אותי הביתה חמוד?, אני גרה די קרוב אבל לא בא לי ללכת בגשם ", בלי לחכות לתשובה, היא הקיפה את המכונית, נכנסה והתיישבה לידי.
אם הייתי יכול לעצור את הזמן ולבלות את הנצח, בנסיעה לילית ברחובות העיר, כשדליה לצדי, כנראה שהייתי עושה זאת. ידעתי שהנסיעה הזו תסתיים בקרוב, ופחדתי מהרגע הזה.

על פי הוראותיה, הגעתי ועצרתי ליד ביתה, היא יצאה, סגרה את דלת המכונית ומבעד לחלון שאלה: "בטח לא תתנגד לעלות אליי ל…קפה?, נכון?".
לא עניתי, החניתי את הרכב ומיהרתי להצטרף אליה.
נכנסנו לדירתה הקטנה והחמימה, ספריה ענקית תפשה שני קירות בסלון, תמונות על שאר הקירות, נרות וקטורת מפוזרים בכל פינה, דליה הדליקה חלק מהם.
עיניי נתקלו בתמונת עירום נשי בשחור לבן, של אישה שפניה מוסתרות בשפעת שיערה.
"הייתי יפה כשהייתי צעירה?", שאלה כשהבחינה במבטיי.
"את יפה גם היום", עניתי את התשובה המתבקשת.
"כן, כנראה שאתה צודק, התמונה הזו רק מלפני שלוש שנים, מה תשתה?", היא הפעילה את המזגן ונעלמה למטבח.
החדר התחיל להתחמם, אני התיישבתי על הספה, מנסה לשלוט בגופי, שפשוט רעד ממתח והתרגשות.
דליה חזרה לאחר כמה דקות, בידיה מגש ועליו שתי כוסות, מכנסיה נעלמו, כל לבושה גרביים וחולצה ארוכה, לא הצלחתי לזהות, אם מתחת לחולצה יש עוד פריט לבוש כל שהוא.
היא הניחה את המגש בזהירות על השולחן, מתכופפת
קלות ומאפשרת לי הצצה במה שמתחת לחולצה, אלא שאני בג'נטלמניות הבתולית שלי, מביט דווקא הצידה.
"מה יהיה איתך ילד?", שאלה באנחה ונעמדה מולי כשידיה על מותניה ואז, בלי לומר מילה נוספת, התיישבה על ירכיי, רגליה פשוקות משני צדדי ועיניה מביטות לתוך עיניי, ידיה לפתו את ראשי ושפתיה נצמדו לשפתי.
התנשקנו ארוכות, כשעצרנו לשאוף אוויר, לא ידעתי מה אני אמור לעשות, אז משכתי אותה לעוד אחת, הפעם שמתי לב לגופה הנצמד אליי, למפשעתה המתחככת בקדמת מכנסיי, הצמדתי אותה אליי בחיבוק חזק, קובר את פניי הלוהטים בצווארה, מריח אותה, טועם את עורה.
היא התרוממה, ידיה נשלחו אל מכנסיי, מתירות ומפשילות אותם עד לברכיי, התחתונים הלכו בעקבותם.
לפתע חשתי את הרטיבות והחום של החריץ המחליק קדימה ואחורה על אברי…הייתי על סף אקסטזה, 'אלוהים, היא בלי תחתונים, הכוס שלה עירום מתחת לחולצה הארוכה!!', לא ידעתי שאפשר להרגיש כל כך מרוגש, הזין שלי היה מתוח כפי שלא היה מימי, ניסיתי להיצמד אליה לנשיקה נוספת, כדי להראות לה כיצד אני מרגיש, אבל לה היו תכניות אחרות.
היא הזדקפה על רגליה, אנחת עונג נפלטה מפי כשהרגשתי את ידה לופתת את זקפתי ואז, כשחיוך מונה ליזה על שפתיה, החליקה את הזין החם לתוכה, חשתי בשריריה המתכווצים ומתרפים סביבו, "איך קוראים לך בכלל?", היא שאלה.
לא נדרשו יותר מכמה תנועות רכיבה שלה כדי לגרום לי לפרוק בתוכה את כל מה שהצטבר באשכיי.
המבוכה הציפה אותי, כשדליה קמה מעליי, "זו הייתה הפעם הראשונה שלך, נכון?, היית בסדר בשביל פעם ראשונה, אבל עלייך להשתפר, אולי אעניק לך הזדמנות נוספת", אמרה ופרעה את שיער ראשי, "אני אלך להכין קפה חדש, הישן לגמרי התקרר, לא נתת לי לשתות אותו חם".
הרגשתי מטופש לשבת שם עם המכנסיים והתחתונים מופשלים, נפטרתי מהמכנסיים ומשכתי את התחתונים חזרה, מכסה את הזין שאיבד מעט מזקפתו.
דליה חזרה בינתיים עם שתי כוסות על מגש, "לא ,לא ,לא" היא סימנה באצבעה, "להוריד הכול !".
היא טיפלה בטלפון שלה ומוסיקה חושנית בסולם מזרחי מילאה את החדר בצליליה. ישבתי עירום על הספה, מביט בה מענטזת ומתפתלת מולי, תוך שהיא מסירה את חולצתה ונותרת עירומה לחלוטין.
היא התיישבה לידי, בקצה הספה, לגמה מהקפה והציתה מקטרת קטנה שלקחה מהמגש.
"זה מה שאני חושב שזה?" שאלתי אותה.
"כנראה שכן, קח ושתוק" באה התשובה.

ישבנו עירומים על הספה, זה ליד זו, מקשיבים למוסיקה, ומעבירים את המקטרת בינינו, התחלתי להרגיש סחרחורת נעימה,
על דליה זה השפיע כנראה אחרת, היא נשענה על מסעד הספה, הרימה רגל אחת על מושב הספה, ירכיה פסוקות, ראשה נזרק לאחור ואצבעה שיחקה בתלתל שיער מערוותה החשופה לעיני ושדיה המלאים עלו ירדו עם קצב נשימותיה המתגבר.
אני ישבתי קפוא, מביט כמהופנט באצבעה שירדה נמוך יותר, מטיילת סביב דגדגנה, מתווה עיגולים קטנים….
עיניה ננעצו בעיני כממתינה לתגובתי, הבנתי שעלי להשתתף, כרעתי על ברכי בין ירכיה הפסוקות והצמדתי את פניי לערוותה הרטובה.
שאפתי את הריח ושלחתי לשון הססנית לעבר הפתח, ממנו טפטפו נוזלים, שלה ושלי, ליקקתי את השפתיים הפנימיות, מחדיר את לשוני ביניהן פנימה והחוצה, עליתי אל הנקודה בה הייתה עדיין אצבעה, "תמצוץ אותו", שמעתי מעליי את לחישתה הצרודה, "תמצוץ ואל תפסיק.."
ירכיה נכרכו סביב ראשי, אינן מאפשרות לי להתנתק ממקור העונג שלה, אפילו אם רציתי ותאמינו לי שלא רציתי.
אגנה היטלטל בפראות, אצבעותיה שיחקו בשערי, מושכות את ראשי, מדביקות אותו למפגש ירכיה, מניעות את ראשי כאילו היה צעצוע מין, שנקנה רק כדי לענגה עוד ועוד.
אינני יודע כמה זמן היינו כך, מעל ראשי שמעתי זרם של אנחות מטורפות, שברי מילים בעברית, אנגלית, צרפתית, ערבית…, לפתע נמתח גופה, "אאווחח", נשמע מגרונה ונוזל ריחני נזל מתוכה, מציף את פני.
אחרי דקה הרגשתי את רגליה נפתחות ומאפשרות לי להתרומם, דליה הציתה סיגריה לעצמה ושנינו התנשפנו מהמאמץ, למשך כמה דקות.
"תראה" היא אמרה אחרי שאיפת עשן, "לא נעים לי לגרש אותך, אבל אני צריכה ללמד מחר בתשע ואני לא יכולה לישון עם מישהו, שפגשתי רק לפני שעתיים.
מאוד נהניתי, אבל תשאיר אותי לבד עכשיו, אתה לא כועס, נכון חמוד?"
הרגשתי שזורקים אותי, אבל הייתי חסר יכולת להתנגד. התלבשתי, וקמתי לעבר הדלת, דליה, שהספיקה ללבוש חלוק בינתיים, פתחה לי את הדלת והעניקה לי נשיקת פרידה קרירה על הלחי.
"האם נתראה שוב?" ניסיתי.
"כן, למה לא, בטח עוד נתראה במועדון, אתה לא הולך להתחיל להתבייש ממני עכשיו, נכון?.
יצאתי מביתה, מהרהר, 'בעוד שלושה שבועות אני מתגייס, אני צריך הזדמנות לזיין אותה שוב, לתקן את הרושם הראשוני.
כבר למחרת התייצבתי במועדון, מחפש ואת החבורה המקיפה אותה, כך מספר פעמים, אך רק לאחר שבועיים, היא הופיעה.
ללא שהיות פילסתי את דרכי לעברה, עיניה פגשו את עיני, חיוך עלה על שפתיה, התקרבה אלי, נשקה ללחיי, "היי ילד, התגעגעת אלי?", שאלה.
במבוכה וחוסר ביטחון הבטתי בה, "כ.. כן", גמגמתי, כשעיני סוקרות אותה.
היא לבשה חצאית בד שהחמיאה לגזרתה, חולצה מכופתרת ואלגנטית, וחזיית תחרה אדומה שאני מתחרמן ממנה גם אם אני רואה אותה תלויה על חבל ולא על הגוף המגרה של דליה.
"הגעת מזמן?", שאלה.
"כן, לפני שעה וחצי".
היא קירבה את פיה לאוזני, "אני לא נשארת מאוחר היום, חכה לי בשירותים", לחשה, קורצת בעינה ונפנתה להחליף מילים עם אחד מחבורת מעריציה.
עשיתי כדבריה, מיהרתי לפינת השירותים והמתנתי לה מול התאים.
דליה הגיעה דקות ספורות אחרי, "המתן רגע, אני צריכה להתרוקן", אמרה ונכנסה לתא שירותי הנשים, לאחר מספר דקות, נפתחה דלת התא, ראשה הציץ החוצה, "בוא, מהר", אמרה וסימנה לי בידה.
הדלת נסגרה וננעלה מאחורינו, דליה כרכה ידיה סביב עורפי והרימה שפתיה לנשיקה.
נעניתי ונישקתי אותה נשיקה עמוקה, לשוני חדרה לפיה, מלקקת את לשונה, פרפתי את כפתורי חולצתה, ידי השמאלית חפנה את שדה, מעל החזיה ומעכה אותו, ידי הימנית הקיפה את גבה, מגיעה לסגר החזייה ומשחררת אותו, דחפתי את חזייתה מעלה, חושף את שני שדיה.
תא השירותים זה מקום צפוף, אז הכול חייב להיעשות בעמידה, אין מקום לשבת או לשכב. עמדתי מולה, הפה שלי מלקק ומוצץ את שדיה, משחק בפטמותיה, מתענג על בשרה הרך והחלק, ידי הימנית נכנסה תחת חצאיתה, מוצאת את אחוריה עירומים, ללא תחתונים, ידי נחה על התחת המוצק שלה, מלטפת, מעסה, מצמידה את אגנה אלי. ידי השמאלית, התמקמה מלפנים, בין רגליה, מלטפת את ערוותה העירומה, אצבעותיי גיששו אחר הדגדגן, דליה עצמה את עיניה, מפיה נשמעות אנחות, "ככןןןן ילד, יופי, בדיוק שם, אל תפסיק".
שנינו כבר היינו בטירוף של המגע והמזמוז, עם אוזן קשבת לרעשים מבחוץ, מקווים שאף אחד לא יפריע.
"עכשיו תאכל אותי", אמרה, כשעיניה עצומות, כרעתי על בירכיי מולה, הרמתי את חצאיתה עד מעל למותניים, ערוותה הייתה מול עיני, רטובה, רוטטת, דגדגנה נפוח, זו הפעם השנייה שאני שוזף בו את עיני, הסתכלתי עליו באהבה, התקרבתי לשפתיה התחתונות ובעדינות נשקתי להם, נשיקה איטית, צמודה, מרגיש את הדם שזורם בתוכה, היא הצמידה את אגנה לפי ופלטה יבבה חרישית, ידעתי שאני בכיוון הנכון, פשקתי מעט את רגליה, ועם ידי פתחתי את שפתי מערתה, בשפתי לכדתי את דגדגנה, הדגדגן שלה רטט, התמלא דם, ידעתי שאני נמצא במקום הכי טוב על פני כדור הארץ, בין רגליה של מושא הפנטזיה שלי.

עם קצה לשוני, ליקקתי את סביבת ערוותה, לוחץ על הדגדגן ואז מעביר לשון רחבה ומחוספסת. ירדתי מעט לכיוון פתח מערתה, לוגם בתאווה את הנוזלים המטפטפים מתוכה, כמו מי מעין מתוק שרק צריך להתקרב ולשתות, החדרתי את לשוני לתוכה, היא תפסה את ראשי בשתי ידיה, מצמידה אותי חזק, מנסה לדחוף את לשוני עמוק יותר פנימה, "אתה מתקדם, ילד, תמשיך כך".

הרגשתי אותה רוטטת ולא יציבה, רגליה מתקשות להחזיק אותה בעמידה, היא רכנה קדימה, נאחזת בכיור ביד אחת, ויד שניה על ראשי, במאמץ לא ליפול.
הלחץ שלה מעך אותי, אבל לא יכולתי להתנתק ממקור העונג הנפלא שלה, לא יכולתי להפסיק לגמוע את נקטר האלים שנזל מתוכה, הרגשתי אותה מתקרבת לשיא ולכן בעדינות החדרתי לתוכה אצבע אחת, הכנסתי את האצבע, מחכך את דפנות איבר מינה ושולח זרמים חדשים בגופה, את הבוהן שלחתי לכיוון הדגדגן והתחלתי לזיין אותה, האצבע שבתוכה נכנסת ויוצאת והבוהן מעסה את הדגדגן, כל תזוזה של ידי גרמה לה לרעוד יותר, לחפש נקודות אחיזה חדשות כדי שלא תיפול על הרצפה.
היא התאמצה קשות לא להוציא קולות מעבר לגניחות חנוקות של הנאה, החדרתי לתוך נרתיקה אצבע נוספת, ידעתי שאין לנו עוד הרבה זמן ורציתי שהיא תספיק לגמור. שתי דקות של ליקוק אינטנסיבי עם שלוש אצבעות ודליה הגיעה לאורגזמה, שגרמה לכל גופה לרעוד ללא שליטה. מיהרתי לעמוד ולהחזיק אותה, כדי שלא תקרוס כמו שק תפוחי אדמה, ראשה צנח על כתפי, "אתה ממש טוב, ילד", לחשה לתוך צווארי.
לאחר דקה של התאוששות, היא הרימה מבטי רווי סיפוק והנאה, שואלת בקריצה "מה איתך?"
הזין שלי עמד כל כך חזק שזה כבר כאב, רציתי אותה, רציתי להיות בתוכה, לגמור כשאני מרגיש את גופה צמוד אלי, היא הזדקפה, שלחה ידה, פתחה את חגורתי, שחררה את כפתור המכנסיים, בעדינות פתחה את הרוכסן כדי לא להכאיב לזין הנפוח שלי, הכניסה יד לתחתוני וחפנה את איברי, רק מגע ידה כמעט גרם לי להשפריץ.
היא סובבה את גבה אלי, התכופפה מעט קדימה, מפנה אליי את עכוזה, מקרבת אותו אליי, רק להושיט את היד ולגעת.
התיישבתי על האסלה, הושטתי ידי, מלטף לה את התחת, מקרב את לשוני, מנשק לה את הצד הימני של הישבן המשגע שלה, עובר לשמאלי, מעביר את לשוני לאורך חריץ עכוזה, שולח יד חמה מעביר אותה על רגלה החלקה עולה איתה כלפי מעלה, באיטיות, מגלה את פתח נרתיקה, עולה, מגיעה לנקב ישבנה, לא יכולתי להתאפק, שלחתי לשון ארוכה והעברתי ליקוק על פתחה האחורי, מנסה להחדיר את לשוני לפתחה האחורי.
היא המשיכה לנענע את ישבנה למולי, לשגע אותי, מקרבת את חריץ אחוריה לפני, תפסתי לה את התחת, מקרב אותה אליי טומן את פני בין שני חלקי עכוזה, מנשק אותו.
"אני צריך לצלם אותך לסרט ארוטי", לחשתי לה, תוהה מהיכן אני אשיג מצלמה, הצמדתי את שפתיי לשפתיים התחתונות שלה, מנשק אותן נשיקה צרפתית, ארוכה, ממכרת… מרגיש אותה רועדת, מזיזה את האגן שלה על הלשון שלי, באנחות רפות.
היא הסתובבה חזרה, הרימה רגל אחת, הניחה אותה על האסלה, פתחה לרווחה את ערוותה החמה והרטובה, מפנה יותר מקום ללשון שלי, אצבע אחת שלי נכנסה לתוכה, הוספתי עוד אצבע, מזיין אותה עם שתי אצבעותיי כשאני מוצץ את הדגדגן שלה תוך כדי, מרגיש את רעידות הגוף שלה, מרגיש את האגן שלה, ערוותה נלחצה לשפתיי, ידיה תפסו בשערי, מצמידות חזק את הראש שלי לאותו פתח רותח, לא מאפשרת ללשוני לצאת משם, מתענגת על הלשון החומסת את דגדגנה, שלפתי את האצבעות הרטובות שבתוכה, חיבקתי את אחוריה, מעביר את אצבעותיי מסביב לחור ישבנה, מרטיב אותו, ואצבע אחת חדרה לתוכו, כששפתיי מוצצות את דגדגנה, שיני נושכות אותו קלות, יונקות את הכפתור המשגע שלה ולשוני אוספת את עסיס תשוקתה, כאילו היה דבש.
היא לא הייתה צריכה להגיד לי שהיא גומרת…הרגשתי, פני מלאו שוב בנוזלי נרתיקה, כל אגנה עבר רעדה, ומפיה נשמעו אנקות חנוקות.
היא נרגעה, ירדה על ברכיה, מתנשמת, שדייה עלו וירדו עם כל נשימה שלה, מוחה מעכל את האורגזמה שחוותה כרגע.
היא ניצבה, על בירכיה בין ירכי, מסתכלת בעיני, ידיה חובקות את מותני, "לאן נעלם הילד הביישן?", שאלה בחיוך, "מזמן לא גמרתי כל כך חזק".
לא יכולתי שלא לנשק לה, התכופפתי, נצמד לשפתיה, מעביר אליה את טעם נוזליה, נותן לה לטעום את עצמה, מחפש את לשונה, רוקד איתה את ריקוד התשוקה.
היא ניתקה את שפתיה משפתיי, מנשקת את צווארי, אצבעותיה מלטפות את הזין, משחקת בביצים, מכינה אותו לקראת הפה החם שלה, היא כופפה את ראשה והכניסה את הזין שלי, עמוק לפיה, מגיעה לגרונה, מוציאה אותו לאט, מנשקת את הכיפה, מעבירה לשון חמה מסביבו…
"את הורגת אותי", לחשתי.
היא הורידה את ראשה, עוטפת בפיה שוב את הזין שלי, ידה מלווה את השפתיים שלה, עולה ויורדת, נכנסת לקצב מונוטוני של תשוקה מטרפת, של שיכרון חושים מטמטם.
"דליה, אני עומד לגמור", נאנקתי.
"חכה, אני רוצה שתגמור בתוכי!" לחשה, שלפה את הזין מתוכה, התרוממה, פיסקה רגליה משני צדדי, התכופפה, מכוונת את האיבר הנוטף שלה בדיוק לכיוון ראש הזין שלי, מתיישבת עליו, הרגשתי כיצד הוא מפלח אותה, נרתיקה הרטוב, קיבל את הזין המתוח בברכה, החלקתי לתוכה, עד הסוף, האגן שלה התחיל לרקוד עליי בטירוף, הנחתי את ידי תחת הישבן שלה, בכל פעם שהיא ירדה אני דאגתי שהיא תהיה עמוק בתוכי, אם זה היה תלוי בי לא הייתי נותן לה לעלות.
"אני חייב לגמור" אמרתי לה מרגיש איך אני עומד להתפוצץ בתוכה.
"חכה לי! עוד טיפה", לחשה, נרתיקה עולה ויורד על הזין העומד להתפוצץ, מחככת את הדגדגן שלה עליו.
התאפקתי ככל יכולתי, 'אני חייב לתקן את הרושם הראשון', חשבתי.
הרגשתי אותה מתחילה לרעוד, ראשה נזרק לאחור, שחררתי את המחסום הכואב, גמרנו יחד, כשאנחנו מחובקים, היא יושבת עליי מתנשפת, שדיה נמעכים על חזי, האיבר שלי עמוק בתוכה, מחוברים עדיין, מתנשמים.
"היית טוב, ילד", לחשה לתוך צווארי, "בוא, נלך אלי הביתה, אני רוצה עוד ואני ארשה לך לישון עימי הלילה, לא מוותרת על זקפת הבוקר שלך".

סוף

Loading

3 מחשבות על “ללמוד מבעלת ניסיון”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן