לחנוך את אמא

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

"נו-עה!" הרעידה צעקתה של אמא שלי את הבית, "נועה, בואי הנה!!!" המשיכה כאילו הייתי עדיין הילדה הקטנה שלה ולא חיילת על סף שחרור.

עמדתי בדיוק במקלחת, משפשפת את גופי בחוזקה להוריד את כל הג'יפה שדבקה בי במשרד, למחוק את המבטים מלאי הריר של חובי הפקיד, או אולי פקידה יותר מתאים לו, יושב מולי ומפשיט אותי בעיניו, רק חסר שיתחיל לאונן.

"אמא" צעקתי חזרה "אני מתרחצת" והמשכתי, מנקה טוב טוב בכל פינה, שלא יישאר חלילה פרור מבטו החרמני של חובי, "אני כבר באה".

אמא שלי היא גם החברה הטובה שלי, מגדלת אותי לבד מאז שאבי נפטר מהמחלה הארורה כשהייתי בת שש. אף פעם לא היו בינינו סודות ולכן היא הרשתה לעצמה להעיר לי על כל דבר ואני לא הגבתי, עד שהתגייסתי! עד הפעם הראשונה שחזרתי מאוחר בלילה ולא רציתי לספר לה איפה הייתי!  "א-מא!!" צעקתי "אני כבר גדולה! חיילת! תני לי קצת פרטיות!!"

הייתה מהומת אלוהים, צעקנו אחת על השניה בקולי קולות, שבוע לא דיברנו ואחר כך השלמנו, הבאתי לה מתנה קטנה עם פתק אישי מתנצל והתפייסנו, ישבנו ודיברנו ובסוף היא הזמינה אותי לישון אצלה במיטה, תמים! כמו שהייתי מתפנקת בלילות החורף כשהייתי קטנה ופחדתי מהרעמים, פותחות דף חדש שהחזיק בדיוק עד המריבה הבאה.

"נועה בואי! עכשיו!!" הקפיצה אותי שוב הקריאה שלה, כנראה שבכל אופן זה משהו חשוב, יצאתי במהירות מהמקלחת ובלי להתנגב עטפתי את עצמי בחלוק הרחצה הלבן ורצתי לחדר שלי, משם באה הקריאה.

עצרתי בדלת, קופאת במקום, התיק שלי היה פתוח וכל הדברים מפוזרים על המיטה.

"א-מא!" הפעם תורי היה לצעוק "אמרתי לך שלא תגעי בדברים שלי!"

"מה זה?!" צעקה חזרה, מצביעה באימה על הסטראפאון המונח על המיטה כאילו הייתה זו מפלצת מאיימת.

"אהה, זה של רונית" עניתי אוטומטית, לא שיקרתי, זה באמת היה של רונית "ביקשה שאני אשמור לה" הפעם שיקרתי, שקר קטן.

בדרך כלל המילה רונית הייתה מרגיעה את אמא שלי מייד, אמא שלי העריצה אותה בגלל הציונים הגבוהים שהייתה מוציאה וכשהתקבלה לרפואה בעתודה בכלל הפכה עבורה לאגדה, אבל הפעם זה לא עזר "כן בטח" ענתה והיה ברור שהיא לא מאמינה לי "רונית בחיים לא הייתה… זה…" השתתקה, כאילו לא יודעת איך להמשיך, מפחדת להגיד את המילה ובסוף המשיכה, מגמגמת, "זה… זה… זה של לס…!" לא הצליחה לבטא את המילה המפורשת.

האמת שאמא שלי צדקה, רונית הייתה לסבית, אני ידעתי, עוד כמה חברות טובות ידעו אבל אמא שלי לא. "רונית" התחלתי להגיד ועצרתי, למה לנפץ לה אגדה, "א-מא!" חזרתי להתקפה, נזכרת שההגנה הכי טובה היא ההתקפה, "הבטחת שלא תיגעי לי בדברים ולא תחטטי לי בתיק! זוכרת!" צעקתי.

"אל תשני נושא!" צעקה חזרה "תעני לי מה זה? מה את עושה עם זה?"

"הבטחת שלא תחטטי" התקפתי חזרה "נשבעת שלא! אפילו אמרת שאם עוד פעם זה יקרה אני יכולה להעניש אותך!" המשכתי בהתקפה.

זה נכון! בפעם האחרונה שהיא חיטטה בחדר שלי היא מצאה חבילת קונדומים במגירת התחתונים שלי, האמת שזאת חבילה ישנה ששכחתי ממנה, כבר מזמן עברתי לגלולות נגד הריון, אבל… כאילו… מה היא חשבה, אמא שלי? שאני עדיין בתולה? שאני לא עושה את זה? שרק לה מותר להגיד לי שהיא הולכת לבתיה, החברה שלה, ובעצם ללכת לדוד, אבא של מיטל החברה שלי מקומה חמישית, ולהזדיין איתו?! לעשות סקס בשביל הכיף, לא ילדים, כבר מזמן היא סיפרה לי שהפסיקה לקבל  מחזור.

כן, אני יודעת שהם מזדיינים, מיטל סיפרה לי ולא האמנתי אז פעם, כשאבא שלה ואמא שלי הסתגרו שוב בחדר השינה שלו, מיטל צלצלה והזמינה אותי, ישבנו בשקט בחדר שלה, מצמידות אוזן לקיר והקשבנו! במו אוזניי שמעתי את אמא שלי גומרת, צועקת בהנאה ומבקשת ממנו עוד.

"זה רק הסוף" אמרה לי מיטל "ידעתי שאת לא מאמינה אז שמתי לו מצלמה בחדר, בואי תראי!" לחצה פליי (PLAY) במחשב הנייד שלה והפעם גם ראיתי, מההתחלה, קודם אמא שלי מצצה לו אחר כך הוא זיין אותה, בתנוחה המיסיונרית, שוכב בין רגליה ודופק אותה במהירות, ישבנו עולה ויורד ושניהם גונחים בהנאה.

שוב הייתה מהומת אלוהים, אמא שלי סרבה לקבל את העובדה שהבת הקטנה שלה עושה את זה, שמישהו תוקע אותי ועושה לי טוב, שאני לוקחת גלולות כדי לעשות את זה בלי חשבון, מתי שבא לי.

לא דיברנו אולי שבועיים, עוברות אחת ליד השנייה כמו זרות, הפעם לא נשברתי, לא ביקשתי סליחה ולא השארתי לה מתנה, אחרי שבועיים היא נשברה "את הבת היחידה שלי" אמרה ודמעות בעיניה "את יודעת, אני דואגת לך"

ישבנו ודיברנו, אמרתי לה שאני כבר גדולה ומגיעה לי קצת חיים משלי, בסוף השלמנו והיא הבטיחה לי שלא תחטט לי שוב בדברים "לעולם! אני מבטיחה, אם אני שוב אחטט את יכולה להעניש אותי, מה שאת רוצה" אמרה בקול חלש ודמעה נזלה על לחיה "מה שאת רוצה" חיבקה אותי "אני מצטערת".

המשכנו לצעוק, לא שומעות אחת את השנייה, מתחפרות בעמדותינו, והיא חוזרת שוב ושוב על שאלתה "מה זה?" ומצביעה על הסטראפאון.

בסוף נשבר לי, לקחתי את הסטראפאון בידי, הרמתי אותו מול עיניה  ואמרתי "תכירי! זה סטראפאון, תותב דמוי האיבר הגברי" והיא בבת אחת השתתקה "את רואה את הרצועות, נשים מחברות להן את זה לוואגינה ומזדיינות, אשה עם אשה, לפעמים אשה גם תוקעת גבר" המשכתי להכות בה, רואה איך היא מתכווצת מכל מילה ומתיישבת על הכסא.

"ואם את באמת רוצה לדעת" המשכתי "אז זה באמת היה של רונית, ויותר מזה… רונית לסבית!" אמרתי במין רשעות כזאת, שמחה כל כך לנפץ לה את האגדה, "את מבינה אותי אמא, רונית שוכבת רק עם נשים!" שפכתי אליה הכול בבת אחת "אני לא! אני מזדיינת גם עם גברים" המשכתי, מוציאה את כל מה שהחבאתי הרבה זמן, "גם עם נשים וגם עם גברים! דו-מינית! ואתמול בלילה שכבתי עם אשה, עם רונית" הסמקתי "זיינתי אותה והיא אהבה את זה, גם אני, אז לפני שהלכתי היא נתנה לי את הסטראפאון במתנה, מזכרת"

"זי… זיינת אותה?" מלמלה אמא שלי, לא מאמינה "זיינת את רונית?" סירבה עדיין לקבל "שכבת עם רונית? נועה את לא… לסבית" הצליחה סוף סוף להוציא את המילה "נכון?".

פתאום ריחמתי עליה, על אמא שלי, "אף פעם לא שכבת עם אשה?" שאלתי אותה.

"מה פתאום?!" נבהלה, כאילו קיללתי אותה, "אף פעם! בחיים! זה אסור! מהתורה!" ושוב התקיפה אותי "ומה זה?" הצביעה על שפופרת משחת סיכה.

"זה" הפעם הסמקתי "זה שמן סיכה, מורחים את זה בתחת לפני ש…" ועוד לפני שסיימתי הבנתי "מה גם בתחת לא זיינו אותך?"

אמא שלי כמעט התפלצה, "לא!! בחיים לא!! בתחת? נועה?! אל תגידי שנתת להם ל…?" לא הצליחה לגמור את המשפט.

"כן, נתתי להם לדפוק אותי בתחת ואפילו יותר מפעם אחת, אני אוהבת את זה, יש בזה משהו מפנק, עד שלא תנסי לא תביני!" אמרתי וראיתי אותה מסמיקה ומסתכלת על קצות הנעליים שלה.

לא רציתי להתווכח איתה על התורה, גם לא על זיון בתחת. "אימא'לה" ליטפתי את הלחי שלה, מנגבת את הדמעה שזלגה "אל תבכי, אני לא לסבית" חיבקתי אותה "לסביות לא צריכות גלולות, נכון?" ניסיתי להצחיק אותה ללא הצלחה "אני אוהבת כשגבר שוכב עליי ועושה בי מעשים אבל זה כיף גם לשכב עם אשה, זה אחרת, לא כמו עם גבר, את צריכה לנסות"

אמא שלי הסתכלה עליי כמו על משוגעת "מה?" שאלה, נועצת בי עיניים, "שאני אתן לאשה לזיין אותי?"

"כן, אולי גם לזיין אותה, מי יודע? זה יכול למצוא חן בעינייך"

"מה פתאום" נכנסה שוב למגננה "אני לא שוכבת עם אשה!"

"תנסי, בשבילי" ביקשתי.

"בחיים לא!!"

פתאום זה היה חשוב לי, רציתי שתנסה, "אימא'לה, נכון שאמרת לי שכשמבטיחים צריך לקיים?" שיניתי טקטיקה.

"נכון" אמרה, מסתכלת עליי ואחר כך השפילה שוב את המבט לרצפה.

"ונכון שכשנשבעים זה אפילו יותר חזק מהבטחה" המשכתי, מושכת זמן, יודעת לאן אני רוצה להגיע אבל חוששת.

"נכון" המשיכה להסתכל לרצפה, כאילו מפחדת להסתכל עליי.

"ונכון שהבטחת שאם עוד פעם תיגעי או תחטטי לי בדברים שלי אני אוכל להעניש אותך?"

הפעם היא הסתכלה עליי, מבט חוקר, לא מבינה או לא מאמינה "כן… אבל נועה" והפעם היא לא הייתה כל כך תקיפה "את לא מתכוונת להעניש אותי, אני אמא שלך".

"כן" אמרתי בקול הכי תקיף שיצא לי "את אמא שלי ואת לימדת אותי שהבטחות צריך לקיים והעונש שלך הוא…" עצרתי נותנת לה לעכל, מסתכלת עליה לראות איך היא מגיבה "העונש שלך הוא…" חזרתי שוב על דברי "שהלילה את תעשי כל מה שאני אגיד לך, תתני לי לעשות בך כל מה שאני רוצה" המשכתי ברצף לא נותנת לה לענות "תכירי את מר' סטראפאון מכל הצדדים!"

ראיתי את המבט המפוחד בעיניה, את הלא שעומד לפרוץ מפיה, ולא נתתי לה הזדמנות "תחליטי, או זה או שאני עוברת לגור עם יואב!".

יואב היה מכה מתחת לחגורה, האיום האולטימטיבי! זה לא שיואב הזמין אותי לגור איתו אבל ניסיתי, שיטת מצליח, ידעתי שאמא שלי לא אוהבת אותו, וזאת עוד בלשון המעטה, אצל אמא שלי יואב היה מוקצה, אסור היה לי להביא אותו אלינו הביתה, וידעתי גם שהיא תעשה הכל רק שלא נהייה יחד!

בעצם אמא שלי שנאה אותו. אולי בגלל שהוא לא התגייס לצבא, אבל מה הוא אשם? מצאו לו רשרוש בלב. אולי בגלל שהוא ניגן באיזו להקת רוק לא מוכרת ואצל אמא שלי כל האומנים מסוממים. אולי בגלל שאמא שלו רבה איתה כשהיו יחד בוועד ההורים של כתה ט'? אבל מי זוכר על מה. אולי בגלל שהוא גר עכשיו בחדר שכור שבעיני אמא שלי היה מערת פריצות וזימה, קן שחיתות וחטאים! ואולי בכלל בגלל שהיא ידעה שיואב הוא זה שפתח אותי! הפך את הבת הקטנה והתמימה שלה לאשה!

יואב היה המחזר שלי מהתיכון, ידידים, לא יותר מזה, אני הייתי מתגרה בו אבל לא נתתי לו אפילו להכניס יד מתחת לחזייה והוא, אני לא יודעת למה, היה חוזר אליי שוב ושוב, גומר את הערב עם כאב ביצים, הולך הביתה  ועושה ביד.

יואב היה גם זה שפתח אותי בחופשה הראשונה שלי מהטירונות, אבל מה שאמא שלי לא ידעה זה שאני הייתי היוזמת!

הייתי בטירונות והייתי הבתולה היחידה במחלקה, או אולי הטיפשה היחידה שהודתה בכך, כולם צחקו עליי, אפילו טלי, המ"מית שלי, צחקה עליי.

אני לא אשכח את המסדר ההוא, כשלדעתה לא נמתחתי מספיק בהקשב, "הבתולה!" קראה לי לפני כל הבנות "צאי ותתחילי להקיף את המחלקה בריצה" וכולן פרצו בצחוק אדיר.

בחופשת השבת הראשונה החלטתי לשנות את הסטטוס, כל הבנים השווים לא יצאו שבת אז נשאר לי רק יואב, בררת המחדל, אז הלכתי ונתתי לו.

עשינו את זה על המיטה שלו בחדר השכור, שכבתי על הגב ופתחתי רגליים, יואב שכב עליי ודחף לי את הזיין העטוף בקונדום משומן שהבאתי, לקח לו פחות מדקה לגמור, עוד לפני שנרגעתי מהכאב של קריעת הבתולים הוא כבר היה בחוץ, מראה לי בגאווה את הקונדום המלא עם סמני הדם שלי, דם בתוליי, "מאה ילדים שלי" אמר בגאווה, מצביע על הנוזל הלבן שבפנים, אבל אני נשארתי ותאוותי בידי, מאוכזבת ולא מסופקת.

שבועיים סחבתי את הטראומה עד שירון החתיך לימד אותי איך באמת מענגים אשה, נותן לי שעור מזורז במציצה, תוקע אותי בדוגי סטייל פראי על המיטה בחדר שלו ולקינוח קוטף את בתולי אחוריי.

ראיתי שהאיום שלי עוזר, המבט שלה התרכך משהו, "נועל'ה" ניסתה בקול המתחנחן שתמיד עובד עליי "אם אבא היה שומע" הוציאה מהשרוול את הג'וקר שלה.

בדרך כלל המשפט הזה היה קלף מנצח, מחסל כל ויכוח, מי יכול לעמוד בפני כזה משפט? אבל היום היה לי אנטי-ג'וקר, החלטתי לשים לזה סוף "אבא מת!" אמרתי "ואם הוא היה חי הוא היה רוצה שאני אעשה  חיים! אז תחליטי, עונש או שאני הולכת לגור עם יואב במערת הפריצות שלו!"

אמא שלי ניסתה עוד כמה טריקים שנמצאים אצלה בארסנל אבל הפעם הייתי קשוחה "טוב, אני מבינה שאת לא רוצה אותי אז אני אלך לארוז" אמרתי בקול הכי עצבני שיכולתי להוציא.

"לא, נועה, שבי, בואי נדבר, תראי את לא צריכה להתרגז…"

"עונש או יואב!" קטעתי אותה ופתחתי את הארון "איפה לכל הרוחות המזוודה שלי?"

"עונש" שמעתי אותה לוחשת.

הסתובבתי אליה "מה? לא שמעתי?"

"עונש" חזרה על דבריה כשהיא משפילה עיניים.

"כל מה שאני ארצה? כל מה שאני אגיד לך?"

"כן" לחשה שוב "כל מה שתרצי נועה"

"טוב, קודם כל לכי תתרחצי ותחזרי לחדר השינה שלך עטופה רק במגבת"

אמא שלי יצאה, הלכה להתרחץ, שמעתי את המים זורמים והתחלתי להתכונן, מכינה את הסטראפאון ומחביאה אותו, מניחה את שפופרת משחת הסיכה על השידה ליד המיטה שלה ומתיישבת על המיטה, נשענת על הקיר, מתכננת את מעשיי ומחכה לה.

כשחזרה, עטופה רק במגבת גדולה, הייתה לי כבר תוכנית סדורה. "אמא" שאלתי "את זוכרת מה היית עושה לי כל פעם שלא הייתי מקיימת הבטחה? לפני העונש?!"

"נועה, את לא מתכוונת"

"זוכרת?!"

"כן"

"מה?"

"מעמידה אותך בפינה, לחשוב"

"אז עכשיו תעמדי את בפינה, שם" הצבעתי על פינת החדר "עם הפנים לקיר וידיים על הראש"

"נועה"

"אמא, בעצם תפתחי קודם את המגבת, את כבר לא צריכה אותה"

"נועה, אני אמא שלך" ניסתה שוב.

"נכון, את אמא שלי, אמא שלא קיימה את ההבטחה ועכשיו תענש על כך!" אמרתי בקול עצבני "או אולי את רוצה שאני אלך ליואב? את יודעת שאין לי כסף אז אצטרך לשלם לו ב.."

אמא שלי הבינה את הרמז הגס ולא נתנה לי לגמור את המשפט "בסדר נועה"  ניגשה לפינה, נעמדה עם הפנים לקיר, פתחה את המגבת ונתנה לה ליפול, חושפת את ישבנה המלא, הניחה את ידיה על ראשה, כמו שהייתה מעמידה אותי "ככה נועה?"

"כן, ככה" אישרתי "ועכשיו תחשבי!" המשכתי, בדיוק כמו שהיא הייתה עושה לי.

נתתי לה לחשוב, להתבשל במיץ של עצמה, ובינתיים נזכרתי בלילה שהיה לי אתמול עם רונית. באתי אליה סתם, ביקור ידידותי ותמים שהפך ללילה של סקס מהמם.

בדרך כלל גברים עושים לי את זה, בנות לא, אבל עם רונית זה אחרת, היא אוהבת לפנק אותי, לתת לי את תפקיד הגבר, לכרוע על הברכים ולמצוץ לי, אחר כך הלבישה לי את הסטראפאון ומצצה אותו, מחכה לפקודה שלי ונשכבה פרקדן על הגב, פותחת בפניי את שעריה, מפשקת את הרגלים הכי רחב שאפשר וגונחת בהנאה כשאני מזיינת אותה, גומרות ביחד וגונחות בתשוקה, "וואו" לחשה לי רונית בקול סקסי ומגרה "היה מעולה, מגיע לך פרס" ונעמדה בדוגי, נותנת לי לדפוק אותה בתחת!

עם רונית עשיתי סקס עדין ומהנה, שונה מכל מה שהיה לי עם גבר, אני לא יודעת להסביר מה אבל שונה, אפילו הגמירה שונה, נכון שהדבר האמיתי, זיין גברי זקוף וחם שממלא אותך בסוף בזרמה גברית חמימה, יותר טוב מכל תותב מפלסטיק! אבל הלטיפות, המגע של אשה, אין עליו, שונה ומהנה, אף גבר לא הצליח ללטף אותי כמו שרונית ליטפה!.

אמא שלי קטעה לי את המחשבות "מספיק?" שאלה בקול מתפנק, בדיוק כמו שאני הייתי שואלת.

"לא" עניתי, תקיפה, כמו שהיא הייתה עונה לי "חשבת?"

"כן"

בדרך כלל כאן היא הייתה שואלת אותי מה חשבתי אבל אני שיניתי את הנוסחה, "תגידי אמא, מצצת פעם לגבר?" שאלתי למרות שידעתי, הרי מיטל הראתה לי איך היא מוצצת לאבא שלה.

"נועה!"

נזכרתי איך היא הייתה משכיבה אותי על הברכיים שלה כשלא עניתי ומפליקה לי קצת בישבן, לרענן את הזיכרון, "אמא, את לא רוצה שנעשה מה שאת היית עושה כשלא עניתי לך, נכון?!"

"נועל'ה, את לא מתכוונת"

"אמאל'ה" חיקיתי אותה "היום הכל הפוך! אני האמא המחנכת ואת הבת שפישלה… וכן, אני מאד מתכוונת, מצצת?!".

"מצצתי"

"גם לאבא?" לא עמדתי בפיתוי.

"לא, לאבא לא"

"ובדוגי עשית?"

"נועה, מה זה דוגי?"

"על ארבע, הגבר בא מאחור, כמו הכלבים" הסברתי.

"כן"

"גם עם אבא?"

"אהה… לא" גמגמה "אבא הכיר רק תנוחה אחת, המיסיונרית, ואני…" גמגמה שוב "לא התעקשתי" הסמיקה.

"היית בתולה כשהתחתנתם?"

"לא" ענתה במהירות "אבל אבא כן" ופתאום היה נדמה לי שהיא רק חיכתה לשיחה הזאת כדי לשפוך את הלב, "אבא לא רצה לשמוע על שום תנוחה חוץ מהמיסיונרית, גם לא על משחק מקדים ובטח לא על מציצה, היה נשכב עליי, עושה מה שעושה, גומר במהירות עוד לפני שהתחממתי, מסתובב ונרדם, לא אכפת לו אם נהנתי, אם קיבלתי את עונתי, מין זה בשביל לעשות ילדים היה אומר לי כשהתלוננתי"

ריחמתי עליה קצת, הייתי משתגעת עם סקס כזה, "תגידי" חקרתי "בגדת פעם באבא?!"

מזל שהפנים שלה היו לקיר והיא לא ראתה איך אני מסמיקה, לדעתי גם היא הסמיקה, "כן, הרי את יודעת" הפתיעה אותי "שכבתי עם אבא של מיטל" צחקה "היא סיפרה לו שאתן יודעות והוא סיפר לי!"

"לא" התעקשתי "לפני שאבא מת, בגדת בו?"

הפעם היתה שתיקה "אמא" זרזתי אותה "תזכירי לנו מה היית עושה לי כשאני לא עניתי"

"הייתי משכיבה אותך על הברכיים ומפליקה לך, על הישבן!" ענתה והייתה לי הרגשה שהיא רוצה שאני אעשה לה את זה.

"ואת לא רוצה שנעשה מה שאת היית עושה לי, נכון?!"

שוב הייתה שתיקה, אמא שלי לא ענתה. התיישבתי זקופה על המיטה כשרגליי על הרצפה "בואי" קראתי לה "תשכבי כאן!" הצבעתי על הירכיים שלי "על הרגלים שלי!"

אמא שלי נשכבה במין הכנעה כזאת, שדיה הגדולים נלחצים לרגלי וישבנה החשוף מופנה לעברי, שני פלחים גדולים ולבנים.

"הזדמנות אחרונה אמא, את מספרת?" הנחתי את כף ידי על פלח ישבנה הרוטט.

"לא!"

הפלקתי לה, חזק, מטביעה את חותם כף ידי בצבע אדום בוהק על פלח ישבנה "איי" צעקה ונמתחה, מופתעת, ושוב נרגעה.

"הזדמנות אחרונה בהחלט!" הצעתי.

"לא"

הפלקתי לה שוב, הפעם על פלח ישבנה השני, מטביעה גם בו סימן חמסה אדום, שומעת את גניחת הכאב שלה, חלשה יותר, הפעם היא כבר לא הופתעה, וממשיכה להפליק, פעם על הפלח הימני ופעם על השמאלי.

לא רציתי להגזים, בכל אופן זאת אמא שלי, אחרי עוד כמה הצלפות שלחתי אותה שוב לפינה, לחשוב שוב.

יותר ממה שהיא היתה צריכה לחשוב אני הייתי צריכה, הגיע רגע האמת, אני הולכת לזיין את אמא שלי, הייתי צריכה עוד זמן לתכנן, רציתי לעשות את זה בסטייל!

"בואי!" קראתי לה, נעמדת ופותחת את חלוק הרחצה, נותנת לו להחליק לרצפה ונשארת עירומה, לוקחת את הסטראפאון ביד "תרדי על הברכיים, פה!" הצבעתי על השטיח לפניי "תסתכלי" המשכתי כשהיא ירדה למקום שהצבעתי עליו, ראשה קרוב כל כך לערוותי, "ככה לובשים סטראפאון" הצמדתי את הסטראפאון לאגני והתחלתי לקשור את הרצועות, מצמידה אותו חזק, מסדרת ובודקת שהוא מוכן.

"עכשיו תמצצי לי!" דחפתי את התותב קרוב יותר לפניה, ממש נוגעת לה בשפתיים, "תראי לי איך את יודעת למצוץ!" הנחתי את ידי על ראשה.

אמא שלי מצצה לי בלי התלהבות, דוגמית, מכניסה את קצה האיבר הנוקשה לפיה ומוציאה, "אמאל'ה, ככה לא מוצצים" נזפתי בה ונתתי לה להכניס עוד פעם ואז, כששוב הכניסה רק את קצהו לפיה, הצמדתי חזק את ראשה עם ידיי ותקעתי באגני, נועצת את כל הזיין מפלסטיק לפיה ומתחילה לפמפם, חודרת לגרונה ולא נותנת לה לברוח, מוציאה רק כדי שתנשום ושוב תוקעת, זיון אורלי חזק, "ככה מוצצים!" המשכתי בקצב "תחשבי שזה הזיין של דוד, אבא של מיטל" עקצתי אותה "עכשיו נראה אותך!"

הפעם אמא שלי מצצה לי על באמת, מניעה את ראשה בלי שאני אעזור לה, מחדירה את התותב לפיה, עמוק לגרונה ומוציאה, אוחזת בפלחי ישבני, מצמידה ומוצצת בקולות של הנאה, "כן ככה" גנחתי בתאווה כשהסטראפאון לחץ על הנקודות הנכונות בערוותי "את אוהבת למצוץ לי, נכון אמאל'ה? תראי לי שאת אוהבת" והיא הראתה.

"די!" עצרתי אותה כשראיתי אותה דוחפת יד ומשפשפת בין רגליה בהנאה, יודעת שגם היא התחממה, התחרמנה, "עכשיו תשכבי על המיטה" כיוונתי אותה "כן ככה, על הגב, תרדי קצת, שהרגליים יגעו ברצפה… יופי, עכשיו תפשקי, חזק!" נעמדתי על הרצפה בין רגליה "הגיע הזמן למשחק מקדים" הודעתי לה וירדתי על הברכיים, בוחנת מקרוב את מברשת שיער ערוותה, "אמאל'ה, תיסלם על התספורת" החלקתי על פלומת שיער ערוותה המסופרת בקפידה "איזה יופי" החמאתי לה והצמדתי את פניי לערוותה, מריחה את ריחה ומנשקת את שפתיה, שפתי הכוס שלה.

האינסטינקט הראשון שלה היה לסגור את הרגליים, בעצם זה האינסטינקט של כל אחת, "תפתחי!" עזרתי לה לפתוח אותן בידיי ונישקתי את שפתי הכוס שלה, מעבירה את הלשון בין השפתים המגורות וחודרת מעט, נוגעת בפנים.

"נועה, לא" היא גנחה אבל היה ברור שהיא לא מתכוונת, המשכתי, חודרת יותר עמוק, לשוני משוטטת עמוק בתוכה, מחפשת את הדגדגן שלה, מניחה את רגליה על כתפיי ומרגישה איך הן נלחצות אל ראשי.

פינקתי אותה, את אמא שלי, יורדת לה, עושה לה את כל מה שרונית לימדה אותי ורונית הייתה מומחית בלפנק נשים, נוגעת בכל נקודה שצריך ושומעת את גניחות התאווה שלה, מרגישה איך היא מפקירה את עצמה בידיי.

מצצתי לה את הדגדגן עד שהיא צעקה, לא שולטת בעצמה, "כן… תמשיכי…" צעקה בקול רם, ידיה פרוסות לצדדים ואוחזות בסדין, נמתחת, רגליה מחבקות חזק את ראשי כאילו מפחדת שאברח וכל גופה קפא  "כן… אני גומרת… הנה, הנה, ה-נ-ה!" והיא גמרה, הרגשתי, פתאום היא נרגעה, רפויה ולא מתוחה, "וואו.. זה היה משהו" פלטה, מתנשפת, "כבר מזמן לא גמרתי ככה".

נעמדתי, נמתחת, "תעלי" אמרתי לה "תשכבי על המיטה עם כל הגוף" סידרתי אותה לקראת הסיבוב הבא, ההפתעה הבאה שאני מכינה לה, מחכה שהיא תשכב בדיוק כמו שרציתי "עכשיו תפשקי אותם… תרימי את הברכיים" עשיתי הכנות אחרונות ונשכבתי עליה, בין רגליה המפושקות כשהזין מפלסטיק המוצמד לערוותי משיק לשפתי הכוס שלה.

החזה שלי נמחץ אל החזה שלה, שדיים נושקות, הרמתי את ישבני, מכוונת את קצה התותב שהזדקר אל החריץ הרטוב שבין רגליה, מנשקת אותה, נשיקה רטובה בפה, כמו שאהבתי שעושים לי, מחדירה את הלשון לפיה ונועצת בחוזקה את האיבר הנוקשה אל בין שפתי הכוס שלה, מחדירה אותו אל מעמקי נרתיקה, לוחצת עוד עד שאגני נדבק לאגנה, מרגישה את מברשת השיער שלה מתחככת בערוותי המגולחת, ורק אז עצרתי, שוכבת עליה ומתחילה לדפוק.

שכבתי על אמא שלי ופמפמתי אותה, ישבני עולה ויורד ובכל ירידה ננעץ בתוכה בחוזקה, מרעיד אותה. אמא שלי היתה רטובה ואני החלקתי בתוכה בקלות, מגבירה את הקצב, דופקת אותה ומתגרה, מתגרה מהמגע, מתגרה מהלחץ על ערוותי ומתגרה מהמחשבה שאני דופקת את אמא שלי, מרגישה את הזרם שעובר בי, מרגישה איך זה בא, מרטיט את כל גופי ומתפוצץ!

גמרתי, צועקת מעונג, מספרת לאמא שלי וממשיכה לטחון אותה, שומעת גם אותה צועקת, מבקשת שאמשיך "כן, נועה, עוד,  תמשיכי, אני גומרת-ת-ת-ת" מותחת את המילה האחרונה ומתנשפת "הנה, אימא'לה, גמרתי" התנשפה, מחבקת אותי, "עוד, אל תפסיקי"

לא הפסקתי, טחנתי, הכי מהר והכי חזק, מנשקת ודופקת אותה, צמודות חזק, מחובקות, מרגישות שעוד אחד בא, צועקות ומעודדות אחת את השניה, דואט של גניחות תאווה והנאה "בואי, בואי, בואי" צעקתי במהירות וכששמעתי אותה עונה לי "אני באה!" גמרתי שוב, גמירה ארוכה, מין זרם כזה שעבר ביננו, מרגישה איך גם היא גומרת ונפלתי, שוכבת עליה בכל כובד משקלי, מועכת אותה והיא מחבקת אותי, שלא אברח.

שכבנו על הגב, זו ליד זו, מתנשפות "רוצה לשתות?" שאלה אותי "משהו קר?"

"עוד לא גמרנו" הודעתי לה.

"בסדר" התנשפה "אבל אני צריכה קודם לשתות, רוצה?"

"קולה"

ישבנו על המיטה, שותות קולה קרה, אין כמו קוקה-קולה קרה עם קרח ופרוסת לימון, לא סתם קוראים לזה טעם החיים, "וואו, נועה, לא ידעתי" חייכה חיוך גדול "זה באמת שונה, עם אשה"

"חכי אמאל'ה" חייכתי חזרה "שמרתי לך את הדובדבן לסוף"

"דובדבן?" שאלה בסקרנות "איזה דובדבן??"

"קודם תגמרי" הצבעתי על כוס הקולה שבידה והיא שתתה במהירות, מניחה את הכוס על השידה שלידה.

"אני מוכנה!"

הנחתי כרית גדולה במרכז המיטה, "תשכבי עליה" אמרתי.

אמא שלי נשכבה על הגב כשהראש על הכרית, ראיתי שהיא קצת חוששת, "לא ככה" תקנתי אותה "תשכבי על הבטן כשהכרית מתחת לאגן"

חיכיתי שאמא שלי תשכב כמו שרציתי והתיישבתי לצידה "תפשקי ת'רגלים" ליטפתי אותה ביד אחת וביד השניה החזקתי את שפופרת משחת הסיכה כשהיא פתוחה, "בפה ביקרנו" אמרתי, מעבירה אצבע לאורך עמוד השדרה שלה, מתחילה בישבן וגומרת בצוואר "בכוס זיינתי אותך" המשכתי, מעבירה את האצבע חזרה מרגישה את הרעד שעובר בגופה ועוצרת לקראת החריץ שבין פלחי ישבנה "עכשיו רק נשאר לבקר כאן" דחפתי אצבע ונגעתי בפי הטבעת שלה.

"נועה, לא! אני לא רוצה, זה יכאב!"

"אמאל'ה, עד עכשיו הכאבתי לך?"

"לא"

"ואת חושבת שאני רוצה להכאיב לך?"

"אהה… לא"

"אז תסמכי עליי, תפשקי ת'תחת!"

היה רגע של היסוס, ראיתי שהיא מתלבטת "תסמכי עליי אימאל'ה, לא תצטערי, אם זה יכאב אני אפסיק,  אני מבטיחה!" סחטתי את השפופרת, שופכת כמות נדיבה של משחת הסיכה השמנונית בחריץ ישבנה "תפשקי, בשתי ידים"

עוד רגע של היסוס והיא שלחה את ידיה לאחור, חופנת את פלחי ישבנה ומפשקת "אבל אם יכאב תפסיקי"

"מבטיחה" לחשתי והתחלתי למרוח את המשחה בפי הטבעת שלה, מעסה עם האצבע, מורחת ומותחת בעדינות את הפתח המכווץ, מוסיפה עוד משחה, הרבה משחה, ושוב מורחת, מרגישה איך האצבע שלי מחליקה לתוכה בקלות ומעסה, מותחת עוד קצת, מרחיבה בעדינות את הפתח הצר "תרגעי אימאל'ה" לחשתי לה, דוחפת בעדינות שתי אצבעות וממשיכה לעסות, מתכופפת ומנשקת אותה בעורף, נשיקה רטובה עם הלשון, "את תראי, יהיה לך כיף"

נכנסתי בין רגליה, כורעת על ברכי, מרחתי שכבה נדיבה של המשחה גם על התותב המוצמד לערוותי, ליתר בטחון, והתכופפתי לעברה, נשענת על יד אחת ובשניה מכוונת "תפתחי יותר חזק" לחשתי והיא פישקה הכי חזק שיכלה, נגעתי בקצה האיבר המשומן בפי הטבעת שלה ועצרתי, מתכוננת.

"בהתחלה, כשזה נכנס, זה קצת כואב" הכנתי אותה, "אבל אחר כך זה כיף, כדאי לך, תתאפקי" המשכתי, לא רוצה שבגלל הכאב הראשון היא תבקש להפסיק, "אני אוהבת אותך אמא" לחשתי ונעצתי את הסטראפאון לתוך ישבנה, נשכבת עליה, שומעת את גניחת הכאב כשחדרתי והרגשתי איך היא נמתחת אבל לא עצרתי, שדיי ובטני נלחצות לגבה, עוד תקיעה מהירה באגן, וכל האיבר המשומן החליק פנימה, דחפתי עד שאגני נצמד לישבנה ושם עצרתי, לא זזה, שוכבת עליה ונותנת לה להתרגל, להרגע.

"מזל טוב" לחשתי לה, שוכבת עליה ושדיי נמעכות על גבה "מזל טוב אמאל'ה" נישקתי את עורפה.

"על מה?" לחשה חזרה והרגשתי איך היא נרגעת לאט לאט.

"את יודעת" לחשתי "פתחתי לך את כניסת המשרתים"

"את מה?" לה הבינה.

"נכון שהיית בתולה בתחת? אז פתחתי אותך" הסברתי "ככה אנחנו קוראים לה בחבר'ה לכניסה האחורית, קטפתי לך את הדובדבן האחרון שלך" התחלתי לפמפם, לאט ובעדינות, נותנת לה להתרגל.

"השפה שלכם" הרגשתי שהיא נרגעה, כבר לא מתוחה ונוקשה, "אני לא מבינה חצי מהדברים שלך, איזה דובדבן?"

לא עניתי, במקום זה הגברתי קצת את הקצב, מחליקה בפי הטבעת המשומן ושומעת גניחת הנאה ראשונה שנפלטה מפיה.

"להפסיק?"

"לא!" וזה היה לא החלטי.

"אז זה טוב לך אמאל'ה?"

"כן" וההנאה נשמעה מקולה "תמשיכי נועל'ה" המשיכה בקול מתפנק "כן ככה, לאט"

המשכתי, לא מאמינה שאני מזיינת את אמא שלי בתחת, ישבני עולה ויורד בתנועות איטיות שהולכות ומתגברות, הופכות מהירות יותר וחזקות יותר, עולה בקצב "נעים לך אמאל'ה?"

"כן" ארוך בישר לי עד כמה היא נהנת "כן, תמשיכי, עכשיו זה טוב" המשיכה לגנוח בהנאה, "כן, כן, שם!" עוזבת את פלחי ישבנה ופורשת ידיים לצדדים.

"תשלבי אצבעות מאחורי העורף" ביקשתי והיא צייתה, יש משהו בתנוחה הזאת שמחרמן אותי, מזכיר לי את הלילה שירון החתיך קיבל דרגות סג"ם, שכבתי ככה על הבטן במיטה הצרה שלו, ממלאת פקודות, הוא הרי  קצין ואני רב"טית, כאילו נכנעת לו ומשלבת ידיים על העורף, מפקירה את עצמי בידיו והוא ניצל זאת עד תום, טחן אותי דק דק, הביא אותי לאורגזמה אחר אורגזמה, קבעתי את שיא גינס שלי לזיון בודד, ארבע פעמים גמרתי בסערה עד שגם הוא גמר.

טחנתי את אמא שלי במהירות, מחליקה בישבנה, שומעת אותה גונחת בהנאה ומבקשת עוד, בתנועה איטית, בלי לצאת ממנה, התיישבתי על ישבנה המוגבה, תקועה בה עדיין, רגליה סגורות ומהודקות, והתחלתי לרכב עליה, כאילו היתה סוסה, לשה את ישבנה ונועצת את הסטראפאון בחוזקה בישבנה.

"תני לי יד" ביקשתי ואחזתי ביד שהיא הושיטה לי לאחור "עכשיו יד שנייה" אחזתי גם בה ומשכתי אותן לאחור כאילו היו מושכות, מקמרת את גבה ומרימה את כתפיה, שדיה הגדולים תלויים באוויר, מתנדנדים לקצב דהרתי, לקצב תקיעותיי.

אמא שלי גמרה, שמעתי והרגשתי, גמרה וביקשה עוד, אחזתי בשתי ידיה ביד אחת שלי צועקת לה "דיו" ומצליפה על ישבנה ביד השנייה, מרגישה איך ישבנה מתכווץ "כן, אני גומרת" צעקה "אלוהים, כמה שהוא גדול… אני ג-ו-מ-ר-ת" המשיכה, מאבדת שליטה, "נועה, תני לי עוד" התחננה ואני הצלפתי שוב על ישבנה "כן, עוד… ע-ו-ד" גמרה שוב וביקשה שאמשיך.

בפעם השלישית גם אני גמרתי, שתינו צועקות יחד כשהאורגזמה התפוצצה בתוכנו, שתינו ביחד כאילו על פי תזמון מדויק, כאילו מנצח מסתורי נתן לנו את הסימן, "אמאל'ה" צעקנו שנינו בקול "אני גומרת!" ונפלנו שדודות, היא על המיטה ואני עליה, שוכבת מתנשפת ואני עדיין תקועה בתוכה, פותחת את הרצועות ומשחררת ממני את הסטראפאון, מתגלגלת לצד, שוכבת על הגב מתנשפת ורואה אותה לא זזה כשהסטרפאון תקוע עמוק בישבנה.

אותו הלילה ישנתי במיטה שלה, כמו שהייתי מתפנקת בלילות החורף כשהייתי קטנה ופחדתי מהרעמים, אבל הפעם זה כבר לא היה תמים, לא כמו פעם.

שכבנו עירומות והיא נצמדה אליי מאחור, כפיות, הרגשתי את שדייה על גבי אבל היא פחדה לחבק. לקחתי את ידה בידי והתחלתי להוביל אותה, להעלות אותה לאורך רגלי, מלטפת את עצמי בכף ידה, מחליקה על הבטן ועולה, מדלגת ומצמידה לפה שלי, מנשקת ומורידה לאט לאורך הצוואר עד שהנחתי אותה על השד שלי, מניחה ועוזבת, מרגישה איך היא חופנת את השד ומתחילה ללוש אותו ברוך, כאילו מפחדת להכאיב.

"נהנת?" שאלתי.

"כן… מאד"

"וכאב לך, אמאל'ה?"

"מה?"

"כשפתחתי אותך, מאחורה"

"בכניסת המשרתים?" צחקה "כן, קצת… כשנכנסת, אבל אחר כך זה היה נעים… טוב שלא אמרתי לך להפסיק"

שכבנו בשקט, נצמדות ולא מדברות, הנשימה שלה היתה רגועה כל כך אבל ידעתי שהיא לא נרדמה, היא המשיכה לעסות לי את השד.

"נועה"

"מה?"

עצרה רגע, מהססת, "אני רוצה גם"

"מה?" עשיתי עצמי לא מבינה.

"לעשות לך… את יודעת, כמו שעשית לי"

"לזיין אותי?"

"כן"

"אז תגידי!"

"נועה" שוב עצרה, כאילו קשה לה להגיד את המילה המפורשת "אני גם רוצה לזיין אותך" אמרה במהירות, כאילו מפחדת שתתחרט.

"עכשיו?"

"לא מחר, עכשיו אני עייפה" ענתה ובלי לראות הרגשתי שהיא מחייכת, נצמדת אליי יותר חזק, מצמידה אותי עד שהרגשתי את הפטמות שלה דוקרות בגבי, שכבנו שותקות ופתאום הרגשתי אותה מכה באגנה על ישבני, כאילו מזיינת, "מחר" תקעה "אחרי שתחזרי מהצבא" תקעה שוב "את תהיי הילדה הרעה ואני אזיין אותך…" תקעה תקיעה חזקה, נמתחת ונצמדת אליי, "בדיוק כמו שזיינת אותי!"

גילוי נאות : הסיפור פורסם כבר בעבר, ירד ולכן מפורסם מחדש 

Loading

5 מחשבות על “לחנוך את אמא”

  1. סיפור נהדר ומחרמן…. משהו !!!!
    אכן סיפורי משפחה הם נהדרים

    תמשיך ותמשיך אל תפסיק

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן