כריכים בצל הקורונה

הספור הינו המשך לסיפור "רענון בצל הקורונה" (החלק השלישי בסדרת "בצל הקורונה")  וכדי להכיר ולהבין את הדמויות מומלץ לקרוא אותם תחילה.

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 בסוף הפרק הקודם : ...רננה חייכה, "כן, הפרה עפה על עצמה הערב, עפה גבוה, והמלך צריך להחזיר אותה לקרקע," היא ציחקקה, "ותודה שאתה מסכים להיות המלךְ שלי" הוסיפה והלכה, מעכזת.

 כשחזרתי למטבח אמא שתתה כוס שמפניה שניה. "איתי, תודה שהסכמת ותודה שדאגת לי".

"מה תודה? תתפשטי!" חייכתי אליה והתכוונתי לזה בצחוק, מין משפט כזה, אבל אמא לקחה את זה בשיא הרצינות והיא קמה, הפילה מעליה את החלוק, נעמדה בפישוק והתכופפה אל הדלפק, נשענה עליו עם החזה והבטן, שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה ואני לא עמדתי בפיתוי, זה בדיוק מה שהגבר-גבר שלי דרש באותו רגע, אז השחלתי אותה, התחלתי לדפוק אותה, בכּוּס, זיינתי את אמא שלי וידעתי שאנחנו חוצים עוד קו אדום!

הרבה מחשבות חלפו במוחי אותו לילה והִתְקַשֵּׁיתִי להרדם. חשבתי על זה שכשאמא המליצה לי לבקש מרננה שתעשה לי רענון ידעתי שאני אעמוד בזה, אם הן יכולות אני בטח ובטח אוכל, אבל חשבתי שאני אשנא כל רגע ולא כך היה, בדיוק כמו שאמא אמרה, התחבא בי נשלט קטן שלרגע הציץ מהארון וכנראה שאני עוד אחזור על זה, מדי פעם, בכל אופן לשלוט יותר דומיננטי אצלי.

חשבתי גם על ההצעה של רננה, משחק כזה עם בעלה ונראה לי שאני הולך להנות כשבעלה יראה איך אני משחיל את אשתו אבל יותר מזה חשבתי על הקו האדום שנחצה הלילה, נכון, זיינתי את אמא כבר בכל החורים לפני אבל אז זה היה חלק מסֶשֶן, במסגרת יחסי שולט נשלט, ופה זה היה ספונטני, גילוי עריות לצורך גילוי עריות ואיך תמיד אמרו לנו בצבא? הפשרות של היום הן הנורמה של מחר שיביאו לפשרות חדשות והאם זה באמת מה שאני רוצה?

בסוף נרדמתי, לא לפני שתכננתי את הנקמה שלי ברננה, הערב אני אקרא לה ורציתי שלא נעשה רק את מה שעשינו, רציתי גם לחדש, להוסיף עוד אלמנט, ולא שאני הולך לוותר לה על 'טקס ההשפלה של איתי' כמו שהיא קראה לזה, על רכיבה על האופניים ועל זיון של כלבים.

ישנתי עד מאוחר. אמא עמדה והכינה שניצלים כשנכנסתי למטבח והיא לא התאפקה וחייכה כשראתה איך אני הולך, כן, כמו מי שפתחו לו את התחת, בעצם לא כמו, ה"כסא" הזה של האופנים פתח לי את התחת ואני הלכתי מדדה בפישוק עם כאב צריבה בפי הטבעת. "וואחד רענון היא דפקה לךָ" אמא צחקה כשהתישבתי בזהירות על הכסא ליד הדלפק, "ו…? שווה?".

"כן" אמרתי, "רענון-רענון, אבל היה שווה, בקרוב תרגישו את זה".

"לא מפחידים זונה בזין" אמא הפתיעה אותי והגישה לי פיתה עם שניצל חם שרק הרגע הכינה ועם פרוסות עגבניה, מלפפון וכרוב כבוש בתוכה וכוס קולה קרה עם קרח ולימון, מפנקת אותי.

"את מקוררת" ציחקקתי והצבעתי על הצעיף שהיא חבשה לצווארה וידעתי גם למה, להסתיר את הסימן הסגול של ההיקי שעשיתי לה אתמול במצוותה של רננה וידעתי שגם לרננה יהיה סימן כזה הלילה.

"מניאק!" אמא הסמיקה, "זה בשבילךָ" דחפה לעברי קופסה עטופה בנייר מתנה.

פתחתי ועצרתי, בקופסה הייתה מונחת רתמת רצועות עור דומה לזאת שרננה לבשה אתמול. "זה היה של אבא שלךָ" היא הסבירה למראה המבט המופתע על פניי, "קניתי לו את זה מתנה ליום ההולדת והוא לבש את זה כשהוא היה השולט שלי ועכשיו אני רוצה שזה יהיה שלךָ".

הוצאתי את הרתמה מהקופסה, משהו לא הסתדר לי שם, זה היה שונה מזאת של רננה. "תמדוד" אמא הפתיעה אותי, "אני צריכה להסביר לך איך לובשים ולהתאים את זה עליך".

רציתי ללבוש על הבגדים והיא עצרה אותי, "לא ככה, תתפשט, כמו במציאות"

"אי-מא!" מְחָאָתִי נפלט לי.

"מה?" היא ציחקקה, "אחרי כל מה שראיתי אתמול אתה מתבייש ממני?"

לא התביישתי, זקפת האדירים שהתנוססה בין רגליי היא זאת שהביכה אותי, "לא מתבייש" מלמלתי, מסמיק.

"אז יאללה".

לא עלה במוחי שום תרוץ הגיוני ואחרי איך שהיא ראתה אותי אתמול זקפה לא צריכה להביך אותי אז התפשטתי. אמא פתחה כמה אבזמים ותוך שהיא מסבירה עזרה לי ללבוש, "אי-מא!" של לצאת ידי חובה רטנתי כשהיא אחזה בזין ובביצים שלי והעבירה אותם דרך טבעת עור שממוקמת באזור הערווה ברתמה, מדגישה ומבליטה עוד יותר את הזין הגדול שלי שממגע ידה של אמא נמתח עוד יותר ו-"מסכן שלי," היא ליטפה את הזין הנוקשה, "בטח נורא כואב לךָ, אבא היה קורא לזה כאב ביצים, תן לאמא לעזור לך, התרופה שהייתה עוזרת לאבא" והיא הפתיעה אותי, ירדה על ברכיה, והתחילה למצוץ לי!

הבנתי שאנחנו חוצים עוד קו אדום, ידעתי שאני צריך לברוח, שאני חייב להגיד לה להפסיק אבל לא עשיתי את זה, הפקרתי את עצמי בידיה, או אם תרצו הפקרתי את הזין שלי בפיה, עצמתי עיניים ונהניתי ממציצה טובה.

הפלאפון של אמא צלצל, "תענה, תגיד שאני עם מטופל" אמא המהמה לעברי בפה המלא בזין שלי. עניתי, זאת הייתה רננה.  יש פתגם ידוע ביידיש, "אַ מענטש טראַכט און גאָט לאַכט", "האדם מתכנן ואלוהים צוחק", והתברר שאתמול היא כנראה נסחפה קצת בסשן, או אולי הבעל שלה הקדים קצת לחזור, אבל כשהיא הגיעה הביתה הוא כבר היה שם, ישב בסלון וחיכה לה, ו…עכשיו היא בריתוק! לא עזרו כל ההסברים שלה לבעלה שהיא סדרה לו לממש את הפנטזיה שלו, בעלה התעקש, ולכן לא נוכל לממש את הסשן הערב, בעצם לא נוכל לעשות את זה יותר משבוע! ו…ברגע שרננה ניתקה גמרתי לאמא בפה.

אמא בלעה! חייכתי למראה כמה טיפות מהשפיךְ שלי שנזלו מזוית פיה אבל ידעתי שחצינו עוד קו אדום, שהגענו הרבה יותר רחוק ממה שחשבתי, אבל מה שהפתיע אותי זה שזה לא היה אכפת לי ובאותה שניה החלטתי לחזור הביתה, ממילא החוזה שלי על הדירה ששכרתי עומד להסתיים ואני חייב לבעל הבית תשובה אם אני מאריך או עוזב.

"אימו'ש, החלטתי לחזור הביתה, היום אני אודיע לבעל הבית שאני עוזב" הודעתי לה.

לשניה היא נשארה רצינית, "אבל תדע לךָ שרננה ואני נמשיך בסשנים שלנו!" היא הביטה בי במבט בוחן.

"ברור" עניתי מייד ובחיים אני לא אשכח את חיוך האושר שעלה ונמרח על פניה של אמא, חיוך כזה של 'עשית לי את היום'.

שיחת הזום הראשונה של אמא עם מטופל התקרבה והיא הלכה להתרחץ ולהתכונן וכשסיימתי את הפיתה עם השניצל שאמא הכינה לי החלטתי לעשות קצת כושר, למרות שעדיין כאב לי שם מאחור.

לאופנים לא התקרבתי, ה"כסא" המיוחד היה עדיין מורכב עליהם מליל אמש, אבל התחלתי ללכת על המסלול, בהתחלה לאט ולאט לאט הגברתי את הקצב ולהפתעתי ככול שהלכתי יותר הכאב נחלש, או אולי בכלל התרגלתי אליו???? וההליכה שלי השתפרה.

המזל האיר לי פנים כשדיברתי עם בעל הבית שלי, זה שהדירה מבוקשת ידעתי אבל התברר שיש לו מישהו שמעוניין בדירה מייד כך שהוא אפילו הבטיח להחזיר לי את הצ'ק האחרון שהפקדתי אצלו, כן, מסתבר שיש גם בעלי בית הוגנים.

אחרי מקלחת טובה התיישבתי ואספתי את כל התמונות לתיקיה אחת במחשב ולא הסתפקתי והכנתי גם מצגת פאור-פוינט (Power-Point) וקראתי לה "רענון ראשון", ותוך שאני צופה בה חשבתי 'האם השם שנתתי לה, רענון ראשון, זה סימן שאני רוצה שיהיו עוד?', טוב ככה זה כשאתה בן של פסיכולוגית????.

בערב הכנתי לנו ארוחת ערב, אמא עדיין הייתה עסוקה בשיחה האחרונה שלה. אחר כך ישבנו בסלון וראינו את הבולשיט הרגיל, בכל האולפנים פרופסורים חזרו על מה שהם אמרו ביום הקודם וביום שלפניו, פרשנים ניתחו מחדש את סיכויי הרכבת הממשלה וגם הם חוזרים על עצמם, שוב קורונה וניתוח על מה שקרה באיטליה שנשמע כמו שידור חוזר, והדבר החיובי היחיד זה שהכנרת ממשיכה לעלות ו…"עוד עשר דקות נעשה שיחת זום עם רננה" אמא הודיעה בשמחה אחרי שקראה הודעת וואטסאפ (WhatsApp) שקיבלה, "לךְ תתכונן".

הופתעתי, נכון שכשרננה הייתה בבידוד היינו עושים שיחות זום ומאוננים יחד אבל לאונן עם חגורת צניעות? ובכל זאת התכוננתי, התפשטתי, התיישבתי על המיטה ונשענתי על גב המיטה, הנחתי את המחשב הנייד בין כפות רגליי המפושקות אבל כיוונתי את המצלמה כך שיראו לי רק את הפנים וחיכיתי לפרטי ההתקשרות שיגיעו.

כשהתחברתי לשיחה הן כבר היו שם, יושבות כמו תמיד, עירומות, מציגות את הפרטיים שלהם לעין המצלמה ומה שבלטה לי זאת חגורת הצניעות שכיסתה את ערוותה של רננה, חגורת עור עבה סביב מותניה ועוד רצועה עור רחבה המתחילה מאחור, מכסה את הדלת האחורית שלה, עוברת בין רגליה ומתרחבת, מכסה גם את מגרש המשחקים הנשי שלה ונעולה מקדימה במנעול אל אבזם החגורה.

כיוונתי את המצלמה מחדש, הפעם כמו שצריך, שיראו גם את הזקפה שהתרוממה עוד יותר למראה חגורת הצניעות, "מצטערת שאני לא יכולה לדחוף לי ולאונן" רננה התחילה אחרי מילות הנימוס המקובלות, "אני מצטערת גם שבעלי המטומטם לא הסכים לוותר לי למרות ששמח מאד על זה שהסכמנו לממש את הפנטזיה שלנו" היא המשיכה, "אבל אני אשמח אם תסכימו להראות לי איך אתם מאוננים למרות שאני לא יכולה".

אמא התמסרה מייד, "איך את רוצה שאני אֲאוֹנֵן המלכה רננה?" היא פנתה אליה באותו קול מתחנף וכנוע שכל כך לא מתאים לסגנון הדיבור הרגיל שלה.

ברגע שאמא התחילה לעשות באצבע גם אני התחלתי לשפשף לעצמי, לאט, שפשוף מפנק כזה שלא ממש מדהיר לאורגזמה. "המלכה השרמוטה!" פניתי לרננה וראיתי אותה נדרכת, "תקפיצי ת'עטינים שלך!"

"חרמן," היא ציחקקה והתחילה להקפיץ את השדיים הענקיים שלה, "אתה אוהב חזה מוקפץ?"

"כן" גנחתי והגברתי את הקצב, חזה מוקפץ אכן עושה לי את זה.

"שרמוטה! עכשיו עם הויברטור" רננה פקדה על אמא תוך שהיא מקפיצה את שדיה וזאת מיהרה לציית, "יותר חזק! מקסימום!" היא המשיכה לפקוד כשאמא דחפה לעצמה את הויברטור הכסוף.

רננה שינתה שיטת ההקפצה שלה, במקום להרים מלמטה היא אחזה בפטמות שלה באצבעותיה, צבטה ומשכה למעלה ועזבה את השד ליפול ולהכות על גופה בקול מחיאה, "כן, תמשיכי" התנשפתי והגברתי עוד יותר את השפשוף וראיתי ושמעתי שגם אמא דוהרת לאורגזמה שלה ו…גמרתי! השפרצתי, ריססתי את הבטן והרגליים ברסיסי שפיך לבן וחמים שמילא את החדר באותו ריח מוכר.

"מי שגומר יוצא" רננה ציחקקה והעיפה אותי מהשיחה, נשארת רק עם אמא ואני בטוח שאת אמא היא לא העיפה אחרי שזאת גמרה אבל מה אכפת לי, אני את "כדור השינה" שלי קיבלתי ונרדמתי.

למחרת, כשאמא נכנסה לחדר שלי להחליף לי מצעים ולקחת כביסה, כן, עוד פינוק שאני מקבל רק בבית במקום לדאוג לעצמי במכבסה בשרות עצמי כמו שהיה בדירה השכורה, המצגת שלי הייתה פתוחה במקרה (נשבע לכם שלא התכוונתי) והתמונה שלי מתחת לשולחן יורד לרננה משכה את תשומת ליבה ואמא ביקשה לראות.

בהתחלה ניסיתי להתחמק, בכל אופן לא נעים, אבל אמא התעקשה. "מה?" היא חזרה לאותו טון מתמם שאני לא עומד בפניו, "כבר ראיתי הכל במציאות אז מה הבעיה?" הוסיפה ולך תסביר לה שנכון שהיא ראתה אבל יש במצגת גם כמה הערות מתחכמות, או אולי יותר מדוייק – מביכות, אבל כמו תמיד, כשאמא רוצָה אמא מקבלת, הפעלתי את המצגת.

אמא ישבה מול המסך ואני עמדתי בצד, מצפה לביקורת הקטלנית שתבוא ו…היא לא באה, להפך, "וואו, מחרמן בטרוף" היא לחשה בקול מגורֶה ככל שהמצגת התקדמה, "וואו, מצחיק" היא הגיבה על אחת הערות שהוספתי לתמונה שלה ושלי עומדים עם חולצה מורמת ומכנסיים מופשלים "מקושטים" באותם ציורים וכתובות שרננה ציירה לנו עם השפתון, "וואו, פה גמרתי" היא התוודתה בסרטון הקצר שהיא צילמה של רננה מוכיחה עלי בעלות ו…"איתי, אתה מוכן לעשות גם לי מצגת כזאת" היא ביקשה באותו קול מתפנק, "אני רוצה לשלוח למלכה רננה מתנה" היא ציחקקה וידעתי שאין טעם להתווכח, כבר אמרתי לכם שכשאמא רוצה אמא מקבלת, אז הסכמתי והלכנו לחדר עבודה שלה ושם, במחשב שלה בחרנו את התמונות שהיא רצתה ותאמינו לי, היו שם תמונות מביכות שלה שלא הכרתי וזה שלא גמרתי בזמן הכנת המצגת היה נס, אחר כך בניתי לה את המצגת, גם היא הוסיפה הערות מתחכמות ותאמינו לי היא הרבה יותר טובה בזה ממני.

בערב, בשיחת הזום שלנו עם רננה, אמא הציגה לה את המצגת ולא פלא שגמרתי תוך שניה ולמזלי רננה לא העיפה אותי מהשיחה, היא הייתה יותר מדי שקועה במצגת.

התפנית בעלילה חלה ביום הרביעי לריתוק של רננה, כשהתחברתי לשיחת הזום ראיתי להפתעתי את דורון, בעלה של רננה, יושב לידה, בערך כמוה, נשען על הקיר, עירום! ורק מגבת קטנה כיסתה את מבושיו ואני ניתקתי מייד.

מסרון הוואטסאפ מרננה הגיע מייד "תתחבר, הוא הוריד את המגבת, מצטערת, אני אסביר" אז התחברתי שוב, לא לפני שגם אני כיסיתי את מבושיי בשמיכה. הפעם הוא ישב אכן ישב עירום ועמד לו אז גם אני הורדתי וכמו שכל שני גברים עושים ליד קיר המשתנה השוונו והיה לי ברור ששלי יותר גדול ולא רק לי, גם לו! "כמה?" דורון שאל אותי בקול של מי שיודע להעריך.

"18 סֶנְטִיםְ לפעמים אפילו 19" חייכתי ועניתי.

"פשש, מקנא בךָ, עכשיו אני מבין למה אשתי אוהבת לחטוף ממך" הוא ציחקק, "שלי רק 14, בשיא השיאים, אבל מה שחשוב זה זווית ההתקפה, נכון אשתי?".

"נכון" היא ענתה ושמעתי את הציניות בקולה, "לבעלי יש הצעה מפתה" היא שינתה נושא, "הוא שמע שאנחנו מאוננים יחד," היא הפתיע, ואולי לא? ידעתי שהיא מספרת לו הכל והייתי צריך לחשוב על זה, "ויש לו פֶטִיש כזה, הוא אוהב שמאוננים בשעה שהוא דופק אותי ו…הוא מוכן לוותר לי על הריתוק אם תסכימו להיות הקהל".

אמא הסכימה מייד, מתלהבת, וכנראה שזה עודד את דורון כי מייד הוא הוסיף "אבל יש תנאי! שאתם תשבו ביחד, זה ליד זה, ותאוננו אחד לשני!".

אמא שוב הסכימה מייד וזה נראה לי חשוד אבל לא אמרתי כלום, אחרי כל הקווים האדומים שחצינו לעשות לאמא ביד ושהיא תעשה לי נראה לי מה זה פשוט אבל אתם מכירים אותי, אני אף פעם לא מסכים בלי תנאי משלי אז "בתנאי שאנחנו מתחילים לעשות ביד אחד לשני רק אחרי שאתה משחיל את אשתך" הודעתי ואחרי שהוא אמר שמקובל עליו הסכמתי והודעתי שאני עובר למיטה של אמא.

התיישבתי ליד אמא, צמוד, פישקתי רגליים, הנחתי את המחשב הנייד שלי בין כפות רגליי וכיוונתי אותו כמו שצריך. עוד משתמש הצטרף לשיחה, דורון, ועכשיו היו שתי מצלמת שהציגו את המיטה שלהם, הראשונה, זאת של דורון, הציגה את המיטה ושניהם עליה, היא עומדת בדוגי והמצלמה מצלמת אותה מהצד והוא עומד מאחוריה, ממתין עם הזין עומד ומשפשף אותו כדי לשמור אותו נוקשה, מוכן לחדירה, והמצלמה השניה, זאת של רננה שהמצלמה שלה היא מצלמה חיצונית מחוברת בכבל, מונחת בין ברכיה ומציגה את הכּוּס שלה, כוס של אשה מיוחמת, שפתיים בשרניות, כהות ונפוחות שפס ורוד רטוב ומבריק מפריד ביניהם, וברקע את השדיים הענקיים התלויים תחתיה, שדיים לבנים עם עטרות כהות ופטמות נוקשות מתאווה.

דורון, בעלה של רננה, היה מיוחם. ברגע שהוא ראה שהסתדרתי לצידה של אמא הוא נצמד לאשתו מאחור, כיוון בידו והצמיד את ראש הזין המתוח שלו בין שפתי הכּוּס שלה שנפתחו לפניו, רגע הוא שיפשף את העטרה המתוחה בין השפתיים, מגרה אותה, ואז התחיל לדחוף לה, לאט, נותן לנו לראות בבירור איך סנטימטר אחר סנטימטר הוא חודר לתוכה ובאמצע עצר, "עכשיו תורכם" הוא אמר בקול מגורֶה, מביט לעבר המסך שבו הוא ראה אותנו ואמא שלחה יד והתחילה לשפשף לי ואני אחריה, תקעתי לה אצבע, לאט, יודע שהוא עוקב ומתחרמן, והתחלתי לפמפם.

דורון לא היה סתם מחורמן, דורון היה מחורמן ברמות! הוא זיין את אשתו חזק ומהר כמו שפן, השדיים הענקיים של רננה רקדו לכל עבר, קדימה ואחורה, ימינה ושמאלה, מתנגשים ומשתפשפים זה בזה ולראות את זה ככה מלמטה, מקרוב, זה מחרמן עוד יותר, "כן!" דורון צעק פתאום, "כן! קחי! קחי!!" הוא נצמד אליה חזק מאחור, גחן וחפן את שדיה בכפות ידיו, "כן! קחי! עכשיו! עכשיו!!" הוא גמר בתוכה.

"מי שגומר עף" ציחקקתי ברגע שדורון ירד ממנה.

"לא במשחק הזה," רננה תיקנה אותי כשהיא מזיזה את המחשב הנייד שלה ונשכבת על הגב, "במשחק הזה מי שגומר יורד" היא ציחקקה, "נכון בועלי?" היא פישקה את רגליה והניחה את מצלמת המחשב הנייד שלה על הבטן כשהיא מכוונת לכּוּס שלה.

"נכון" הוא התנשף, נשכב בין רגליה והתחיל לרדת לה, קודם הוא נישק, נשיקה תאוותנית, אחר כך ליקק את שפתיה המכוסות באותו קוקטייל תאווה משותף שלהם ואז דחף לה את הלשון והתחיל לפנק כשהיא מצמידה בידיה את ראשו חזק לערוותה ו…"פאק!" והפעם זה היה תורי לצעוק, "פאק! פאק! פאק!" ולא יכולתי להסתיר את מטחי השפיך שהתרוממו באוויר והתפזרו על הבטן, הרגליים והיד של אמא.

"גומרים, יורדים" רננה ציחקקה, "בלי הנחות, חוה תתכונני" ולקח לי כמה שניות לקשר בין חוה לאמא.

הסמקתי אבל לא ניסיתי לשנות את החוק שרננה המציאה לפני רגע ונשכבתי בין רגליה של אמא, עולה ומתקדם לעבר הכּוּס שלה ודווקא אמא התנגדה לרגע, "אמא, חוק הוא חוק!" השתקתי אותה ונישקתי את שפתי הכוס הרכות שלה, מריח את אותו ריח חריף של אשה מגורה ולא נרתע, ממשיך, "תתמסרי" לחשתי לה וכשברקע גניחות ההנאה הקולניות של רננה הבוקעים מהמחשב התחלתי לפנק את אמא, להדהיר אותה אל עבר הגמירה שלה שממילא כבר עמדה לה בפתח ולא הייתי צריך הרבה כדי להביא אותה לכדי גמירה עוצמתית ומטלטלת.

לא ניתקנו עד שגם רננה גמרה, וזה לא היה הרבה אחרי אמא, דורון ביקש שנעשה את הפגישה שסיכמנו ביום שישי בערב, אמא הסכימה מייד, מתלהבת, ואני הצטרפתי, רושם לפני שאני צריך לבדוק עם אמא ממה ההתלהבות הזאת שלה.

"תתכונני, מחר אני אקרא לךְ" הודעתי לרננה, ככה, ליד בעלה, "זוכרת? הפרה עפה על עצמה, עפה גבוה והמלך צריך להחזיר אותה לקרקע" הזכרתי לה את מה שהיא אמרה ולפני שניתקתי שמעתי את בעלה שואל אותה "מה? מה הוא אמר?" ואותה מחייכת ועונה "מחר בלילה תדע".

"אמא, אני מכין לך קפה, תתלבשי ובואי" קמתי מהמיטה אחרי שסגרנו את שיחת הזום , רמז עבה שאני רוצה לנהל איתה שיחה.

הכנתי לה את הקפה שהיא הכי אוהבת, מנה אספרסו, מנה חלב חם וקצפת שהקצפתי בסיפון. אמא הגיעה לבושה רק באותה גופית הכדורסל שהייתה של אבא, זאת האדומה עם השם של בארי ליבוביץ' המוטבע על הגב שהיא אוהבת להסתובב איתה בבית בתור שמלה רק שתמיד היא לובשת גוזיה מתחת והפעם לא, הפעם יכולתי להבחין מהצד בשדיים הלבנים שלה.

שתינו בשקט, לאט, כל אחד חיכה שהשני יתחיל בשיחה. "כן, שכבתי איתו, אם זה מה שרצית לדעת" אמא שברה את השתיקה.

"עם מי?" התממתי.

"איתי, אתה לא תמים ולא מטומטם," היא נזפה בי, "עם דורון, הבעל של רננה"

"והיא יודעת?" לא התאפקתי.

"ברור, היא שותפה לדבר העבירה" אמא צחקה.

"פעם אחת?" המשכתי לחקור.

"יותר, הרבה"

"סשן משותף?"

"גם, פעם אחת, רננה הביאה אותו לפה כדי להרכיב אותו על האופניים," אמא צחקה, "אבל לא רק, לפעמים משחקים אחרים" היא הביטה בי במבט בוחן, "תראה איתי, יש הרבה דברים שאתה לא יודע על המשפחה שלהם".

"אז ספרי לי".

אמא סיפרה. מהר מאד התברר לי שיש להם נשואים פתוחים, אפילו פתוחים מאד, אבל הכל בהסכמה, מספרים ולא מסתירים. שיש להם עוד פֶטישים מעבר לזה שהוא אוהב שיראו איך הוא דופק את אשתו ולעשות את זה בשלישיה, שאומנם דורון מנצל את הג'וב שלו כדי לזיין כל מיני פליטות ראליטי שמוכנות להוריד תחתונים ולפתוח רחב את הרגליים רק כדי שיסדר להן עוד כמה דקות מסך, אם תרצו דקות תהילה, אבל הוא, מטבעו, נשלט! לפעמים רננה עושה לו סשן אבל יש מישהי אחרת שהיא המלכה הקבועה שלו ושכשהיא קוראת לו אליה הוא מתייצב כמו פודל ונותן לה לקרוע לו את הצורה. עוד גיליתי שדורון יודע על מה שאשתו עושה עם אמא ובעצם האיום לספר לו לא היה ממש איום ורק הכוונה לגלות את זה גם למנהלת ולתלמידים השפיעה אז על החלטתה ושעכשיו היא לא מצטערת, ו…שגם מיטל, הבת החיילת שלהם, טומנת ידה בצלחת אבל אמא לא ידעה בדיוק מה רק שבגלל הקורונה מיטל כבר הרבה זמן לא באה הביתה.

"וואו, משפחה שכזאת" חייכתי לאמא כשהיא סיימה לספר.

"כן, אבל אני אוהבת אותם, יודעים להנות מהחיים, ראש פתוח, עושים מה בראש שלהם ומגשימים לעצמם את הפנטזיות".

למחרת, ברגע שבעלה של רננה נסע, זימנתי אותה לסֶשֶן. כמו תמיד התחלנו בקפה ועוגה, קפוצ'ינו שאמא הכינה ועוגת שוקולד שרננה הביאה.

"אמא כבר מתגעגעת לטקס ההשפלה שלה" ציחקקתי כשעברנו לסלון.

"גם אני" רננה ציחקקה והסמיקה.

"אמא היא השרמוטה שלך, אז תתכבדי, אמא לרשותך" התיישבתי על הכורסה הגדולה, "אבל את לא מתפשטת!" חייכתי אליה, "את הכבוד הזה אני שומר לעצמי".

רננה עשתה לאמא את כל הטקס וכמו תמיד היה גם חידוש, כשהיא הרימה לאמא את החולצה נחשפה חזייה שלא נפתחת מקדימה וכנראה שהן תכננו את זה כי רננה שלפה מהתיק שלה אולר, פתחה אותו, קודם חתכה את הכתפיות ואז החדירה בזהירות את להב האולר בין שדיה של אמא וחתכה לה את הרצועה המחברת בין הגביעים (Cup-ים) והחזיה נפלה לרצפה.

גם החצאית של אמא הופלה לרצפה אבל את התחתונים היא הורידה לה עד הברכיים, אחר כך "קישטה" עם השפתון ולקינוח שלחה אותה להשען על הקיר, דחפה לה את הויברטור והפעילה, "אני רוצה לשמוע כל פעם שאת גומרת!" היא טפחה לאמא על הישבן והסתובבה לעברי, מחייכת, "עכשיו תורי?" היא שאלה בקול מתחנחן, לא משאירה ספק מה היא רוצה שאני אעשה לה.

עשיתי לה את הטקס. רננה הייתה עם שמלה, פתחתי לה את הרוכסן והרמתי לה אותה עד שנחשפו תחתוני הביקיני שלבשה והחזיה ובדיוק כמו אמא כזאת שנפתחת מאחור, "תחזיקי!" ציוויתי והיא אחזה ו…"השרמוטה גומרת" אמא צווחה אז בתגובה נגשתי והגברתי את עוצמת הרטט בויברטור התקוע בתוכה, "תמשיכי לספר לנו" טפחתי לאמא על ישבנה, חזרתי לרננה  ומשכתי לה את התחתונים עד הברכיים, "תפשקי!" וִידִּיתִי שהיא מותחת היטב את התחתונים בין רגליה ובדקתי לה שמן, מרטיב את האצבע בצוף הממלא את הכּוּס שלה והגשתי לה את האצבע לפה, "תמצצי!" והיא מצצה, מנקה.

החזייה שלה הייתה עדיין עליה אז לקחתי את האולר שלה והעמדתי לפניה, "זוכרת? כל מה שעשיתְ לאמא אני יכול לעשות גם לךְ" חייכתי אליה וחתכתי לה את כתפיית החזיה הראשונה. רננה ניסתה להסתיר חיוך ללא הצלחה. חתכתי לה גם את הכתפיה השניה ושדיה הענקיים כמעט ברחו מהחזיה. השחלתי בזהירות את להב האולר בין שדיה הענקיים והתחלתי לחתוך את אותו בד המחבר בין הגביעים, לאט, חותך ומחייך אליה עד שהחזיה לא הצליחה להחזיק את שדיה הכבדים והם החליקו וברחו ורק אז חתכתי עד הסוף והחזיה נשרה לרצפה ו…"פאק! השרמוטה גומרת!" אמא שוב צרחה אז נגשתי אליה והגברתי עוד רמה וחזרתי לקשט את רננה.

קישטתי אותה, בעדינות, היו לי עוד תכניות בשבילה בתור המלכה של אמא והיה לי חשוב לא להביך אותה. השפתיים שלה היו מרוחות כבר באותו שפתון שלה אז מרחתי לה את עטרות הפטמה ואת שפתי הכּוּס, דחפתי לה את הויברטור והפעלתי וכשהיא חשבה שאני הולך לשלוח אותה להשען על הקיר הפתעתי אותה, "מישהי פה צריכה להבין מי המלךְ שלה" חייכתי אליה והתחלתי להתפשט, לא ממהר, מוריד מקפל ומניח על השולחן, לא סתם זורק לרצפה, וכשהייתי עירום, עם זקפת אדירים מתרוממת בין רגליי הוצאתי את רתמת העור שהייתה של אבא שלי ולבשתי אותה וראיתי איך ההפתעה על פניה של רננה הופכת לחיוך ו"תתחדש אדוני המלך, אם יורשה לי להגיד אז זה מאד מתאים לךָ".

לקינוח שלחתי אותה להשען על הקיר, עם כל הטקס, בלי הנחות. הוצאתי לה את הויברטור וזיינתי אותה, בכּוּס, וברגע שהתחלתי לפמפם אותה אמא שוב גמרה, פעם שלישית, מודיעה באותו קול צרוד וארוטי אז הגברתי לה את הרטט בעוד רמה, למקסימום! ואמא התפתלה, מנסה שהויברטור לא יחליק מהכּוּס הכל כך רטוב ומשומן שלה ושגם התחתונים ישארו מתוחים בין ברכיה ו…"המלכה השרמוטה גומרת!" רננה צרחה והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה ו…"פאק!" היא צווחה אחרי עוד כמה פמפומים חזקים, "המלכה השרמוטה שוב גומרת" והתחיל מין פינג-פונג כזה בינה ובין אמא, זאת גומרת והשניה מַחְרֶה אחריה עד שגם אני הצטרפתי ורוקנתי שפעת זִרמתי הגברית החמימה והסמיכה עמוק בכּוּס של רננה, הכּוּס שכל כך חיכה לו.

הקטנתי את הרטט בויברטור של אמא עד הרמה שרננה קבעה לה והתישבתי על הכורסה כששתיהן עדיין נשענות על הקיר, הזין שלי נח לו רטוב ומדולדל בין רגליי, ישן עמוקות. "רננה," פניתי אליה, "בחצי שעה הקרובה את יכולה להמשיך להשתעשע באמא שלי, כל מה שאת רוצה, אני אומנם מסתכל אבל אני מבטיח לא להפריע".

"אני צריכה שעה" היא הזדקפה והפתיעה אותי.

"שלושת רבעי שעה, מחיר אחרון," ציחקקתי, "ואת יכולה ללבוש את בגדי המלכות שלך, אמא צריכה לזכור שאת המלכה והיא רק השרמוטה שלךְ".

"כל מה שאני רוצה?" רננה הביטה בי במבט קצת סקפטי.

"הכל, בגבולות מה שמוסכם בינכן כמובן" חייכתי אליה.

"האמא השרמוטה שלו, תתכונני!" רננה מיהרה להוציא את אותה רתמה שלה ולבש אותה ומייד אחריה הצמידה לעצמה את הסטראפאון ונעמדה מאחורי אמא, "שרמוטה, בא לי עליך" היא לחשה לה בקול מחורמן, שלפה את הויברטור שעדיין רטט, מצופה בשכבה עבה של נוזל אותו סיכה שומני וטבעי של אמא שמילא את הכּוּס שלה ולאט לאט דחפה לה אותו לתחת וכשכולו היה נעוץ בישבנה של אמא רננה התחילה לדחוף את התותב של הסטראפאון לכוס של אמא, לאט, דואגת שאני אוכל לראות איך הוא חודר לכּוּס-של-האמא-שלי ואצלי היָשֵׁן התעורר והרים ראש.

רננה ניצלה עד תום את הזמן שהוקצה לה. היא טחנה את אמא דק-דק באותו חדירה כפולה, מדהירה את אמא ואת עצמה לשורת גמירות ארוכה. אחר כך היא מצאה תרוץ מהתחת להעניש את אמא, קובעת שאמא לא עשתה לה כבוד, אבל היא לא השכיבה את אמא על הברכים, היא הובילה את אמא

לחדר העבודה שלה, השכיבה אותה על הגב על השולחן, דרשה מאמא להחזיק ולמשוך את הברכיים אל עבר החזה שלה ולפשק רגליים ועם סרגל הפלסטיק שתמיד על השולחן של אמא הפליקה לה על שפתי הכּוּס המגורות של אמא.

כמה הצלפות כואבות כאלה, ואין ספק שמכות כאלה באזור כל כך רגיש זה כואב, ואמא התחילה לבקש רחמים, להתנצל ולבקש שתסלח לה.

שני דברים יש לי להגיד לכם על זה, אומנם זה כאב לאמא והיא צרחה אבל אלה היו צרחות של אישה מגורה ומיוחמת ברמות מטורפות ו…זה גירה גם אותי באותן רמות מטורפות והגבר-גבר שלי נמתח והתעבה למלוא מידותיו, 18 סנטימטרים של זקפה גברית נוקשה ומפוארת.

בדקות שנשארו לה רננה התיישבה על כסא המנהלים של אמא, פישקה רחב את רגליה, הורידה את אמא ביניהם ודרשה ממנה לספר לפּות שלה, ככה היא קוראת לכּוּס כמה ולמה היא אוהבת אותו ואמא השתמשה בכל מילות התואר והחנופה כדי לרצות אותה, מחמיאה ואחרי כל מחמאה מנשקת, ו…אצלי הזין התווסף עוד סנטימטר לאותה לאייל-ברזל שהזדקר בין רגליי.

שלושת רבעי השעה עברה אבל זה היה מחרמן מדי ולא התערבתי עד שהרגשתי שלאמא נגמרים הסופרלטיבים והיא מתחילה לחזור על עצמה ורק אז הודעתי שעבר הזמן ועכשיו תורי.

"אמא, יש דברים ששרמוטה לא צריכה לראות שעושים למלכה שלה" ציחקקתי ושלחתי את אמא לעמוד בפינה עם הפנים לקיר, יודע שאמא תציץ אבל לא באמת אכפת לי, זה בינה ובין רננה.

"המלכה השרמוטה, חרגת מהזמן שקבענו" מצאתי גם אני תרוץ מהתחת, "זמן זה זמן, בדיוק כמו בעלך גם אני לא יכול לעבור על זה בשתיקה" רמזתי לה על האחור שלה והריתוק שקיבלה מבעלה, "תשכבי! על הגב!" הצבעתי על המקום בשולחן שבו אמא שכבה לפני רגע, והיא נשכבה, משכה את ברכיה אל החזה השופע שלה, פישקה רחב את הרגליים, פותחת בפני את הדרך לכּוּס ו…"המלכה השרמוטה מצטערת," היא הכריזה, "הפּות של המלכה עומד לרשות אדוני", כי ככה רננה קוראת לכּוּס שלה, פּות, והתחלתי להפליק לה עם הסרגל על שפתיי הכוס הכל כך מגורות שלה, מגורות, נפוחות ובעיקר רגישות.

כאב לה, ראיתי על פי העויתות על פניה, אבל היא גם גמרה ואפילו יותר מפעם אחת. רננה החזיקה מעמד יותר הפלקות לפני שגם היא התחילה לבקש רחמים ולא הייתי צריך הרבה כאלה כדי להפסיק, הייתי מיוחם בטרוף ומה שרציתי זה לזיין, אז הפסקתי, הורדתי אותה על ארבע, "הכלב מיוחם על הכלבה" הודעתי לה וגם אני ירדתי על ארבע מאחוריה והתחלתי לרחרח לה בין הרגליים.

יאמר לזכותה של רננה שהיא שיחקה את המשחק, אולי בשביל לרצות אותי ואולי כי גם היא הייתה מיוחמת לא פחות ממני אבל מה זה חשוב? בהתחלה היא התחמקה ממני, נותנת לי לרחרח ומתרחקת, שוב נותנת לי להתרחק, כאילו לא מעוניינת, ושוב מתרחקת. אחרי כמה פעמים היא התרצתה ונעמדה, אני מרחרח והיא לא בורחת אז התחלתי ללקק לה, מרגיש את אותו צוף נשי הממלא את הכּוּס שלה ואת שרידי הטעם שלי שזרעתי בתוכה. כמה ליקוקים ועליתי עליה, כדרך הכלבים, מאחור, הנחתי את כפות ידי על כתפיה, אוחז בה, הצמדתי את שפתיי אל צווארה, מאיים, ובתנועת אגן חזקה השחלתי לה את כל הזין עמוק לכּוּס הכל כך רטוב שלה, חודר, מתחיל לזיין במהירות, כדרך הכלבים, ומוצץ לה את הצוואר, מעניק לה את נשיכת האהבה, את הכתם הסגול שילווה אותה עוד כמה ימים ורק אז חלפה המחשבה בראשי מה בעלה יגיד על זה.

טחנתי אותה, היעד הראשון שלי היה רק לא לגמור לפניה אבל אחרי הגמירה הראשונה שלה רציתי להעניק לה עוד גמירה אחת לפחות ואחריה הייתה עוד אחת ואז כבר לא יכולתי יותר, "אני מזריע אותךְ" צרחתי ובצרור אחד ארוך גמרתי את כל ארגז הפעולה שלי במעמקי הפּות שלה, כן, פתאום מתאים לי לקרוא לו פּות, אות כבוד לזיון המטריף הזה.

:אמא, את יכולה להסתובב," ציחקקתי, "לי זה הספיק להערב," חייכתי לעבר רננה, "אמא שלי לרשותךְ, תחגגי" והפעם לא אמרתי שאמא הציצה אבל לדעתי גם רננה ראתה את זה כי עוד לפני שיצאתי אמא כבר הובילה אותה לחדר כושר, פוקדת עליה להרכיב את הכסא המיוחד, והיה לי ברור איזה חור היא תבחר בשבילה.

בשתי הלילות הבאים לא עשינו סשן, רננה ואמא אמרו שכל כך משופשף להן שם שהם מפחדות שיהיה להן פצע ועדיף שנשמור את המקום הרגיש ליום שישי אבל בלי כלום הרי אי אפשר ועשינו שיחת זום, קצת מוזרה, שתיהן צילמו את הכּוּס שלהן, ביד אחת מפשקות את השפתיים שאני אוכל לראות גם בפנים ובשניה שיחקו לעצמן בציצים ואני אוננתי, עדיף על סתם לעשות ביד לבד בחדר.

משחק הכריכים????

ביום שישי בערב רננה ודורון הגיעו. קצת הצחיק אותי לראות אותם חוצים את הרחוב השומם עם מסכות על הפנים שאותם הם הורידו רק כשנכנסו אלינו אז הגשתי להם גם אלקוג'ל שעומד מוכן ליד הדלת מאז שהתחילה הקורונה לחטא את הידים למרות שהערב אנחנו מתכוננים לגעת זה בזה ואפילו יותר.

בדיוק כמו הסשנים גם הפעם התחלנו באוכל רק שהפעם עשיתי פיצה שהלכה טוב עם בקבוק הקברנה סוביניון מסדרת מרום של 'האור הגנוז' שפתחתי קצת קודם לנשום, מה אני אגיד לכם, יודעים לעשות יין הדוסים האלה.

בהתחלה דיברנו על צעדי היציאה מהסגר שהתחילו לרקום עור וגידים ועל הזובור שביבי עושה לשרים כשהוא מציג בטלוויזיה את הצעדים עוד לפני שהשרים דנו ואישרו אותם, הופך אותם ללא יותר מסתם בובות על חוט או אם תרצו לחותמת גומי!

"כבר עשיתם את זה פעם?" שאלתי אחרי שמיצינו את הנושא ותוך שאני מחלק את מה שנשאר בבקבוק בין כולם.

"כן, אפילו יותר מפעם, פעם אפילו עם אמא שלךָ, זוכרת?" דורון פנה לאמא שהנהנה עם הראש והסמיקה.

"ויש איזה כללים שאני צריך לדעת?"

"לא, אין ממש חוקים, יש רק נוהג," רננה התחילה להסביר לי, "מתחילים במשחק שמטרתו להפשיט לאט את המשתתפים, להעלות את מפלס החרמנות ובסוף לקבוע את סדר הבמאים, הבמאי הראשון הוא המנצח, זה שנשאר אחרון עם פריט לבוש, השני הוא זה שנשאר לפני אחרון והאחרון הוא זה שנשאר עירום ראשון, ורק אז מתחילים באקשן" היא עצרה לרגע, מביטה בי, וכשלא הגבתי המשיכה "הבמאי הוא זה שקובע את תצורת הכריך, ככה אנחנו קוראים לזה, מי יהיה או תהיה הממרח, מי יהיו הפרוסות ואיך בדיוק בונים את הכריך, אתה יודע, מי שוכב על מי ובעיקר מי מכניס למי" היא ציחקקה, "ורק לידיעתך, גם לנשים מותר להלביש סטראפאון ולהשחיל! הבאת את שלךְ?" רננה פנתה לאמא שלי שהסמיקה והנהנה "כן" מובך עם הראש ובפעם הראשונה הבנתי שלאמא יש אחד כזה שהיא החביאה מפני, מעניין למה?

התיישבנו במעגל על השטיח הגדול, לא תכננו את זה, לפחות לא אני, אבל יצא שאני מול רננה ובעלה מול אמא שלי. רצינו לשחק בבקבוק, מסובבים ומי שהבקבוק מצביע עליו קם ומוריד בגד, אבל הבקבוק סרב להסתובב על השטיח העבה אז עברנו לשחק בקובייה, מטילים על פי הסדר ומי שיוצא המספר הנמוך קם ומוריד בגד.

רננה הייתה הראשונה להוריד את החולצה שלה, מראש החלטנו להוריד נעלים וגרביים. בסיבוב השני זה הייתי אני שהוריד את חולצת הטריקו ונשאר עם חצי גוף עליון עירום, וככה המשכנו, מגלגלים את הקובייה ומורידים. דורון היה הראשון שנשאר עירום ואני תור אחריו, קמתי, הורדתי את תחתוני הבוקסר הצמודים שלי ולא יכולתי שלא לחייך למראה המבטים שכולם שלחו בשמונה עשר הסנטימטרים של זקפה גברית מתוחה שהתרוממה בין רגלי וזה לא פלא שהגברים היו עירומים ראשונים, הקובייה הייתה הגונה והמזל שווה אבל היה לנשים יתרון של פריט, החזיה.

בתור האחרון אמא ורננה ישבו רק עם התחתונים, ליתר דיוק שתיהן עם חוטיני זנותי שמשולש הבד הקטן שלו בקושי הסתיר את חריץ הכוס והשפתיים אבל העיניים שלי היו נעוצות דווקא בפטמות הכהות והנוקשות שבראש שדיה של רננה ולדעתי היא שמה לב לזה כי "בועלי," היא פנתה אל בעלה בזמן שאמא גלגלה את הקובייה ויצא לה ארבע, "אתה יודע איך המחזור של איתי היה קורא לי? הפרה!" היא צחקה.

הסמקתי אבל לשמחתי גם בעלה צחק, "בגלל הציצים שלך?" הוא שאל בקול משועשע.

"העטינים, הם קראו לזה עטינים, בגלל העטינים שלי" ובלי בושה היא הקפיצה עם יד אחת את השדיים הענקיים שלה ובשניה גלגלה את הקובייה ויצא לה שש!

"ניצחתי! אני הבמאית הראשונה" רננה הכריזה בקול גאה "אבל לפני מישהי פה הפסידה " היא סימנה לאמא ואמא קמה, הורידה את החוטיני שלה, בסטייל, מתכופפת קדימה ומנענעת את ישבנה כשהיא מורידה לאט את חוטיני, התיישרה ולרגע עמדה בפישוק וליטפה את שפתי הכוס בתנועה מתגרה ורק אז התיישבה חזרה.

הגענו לתכל'ס ובשביל זה עברנו לחדר השינה של אמא, למיטה הגדולה שלה. רננה לחשה משהו לאמא וזאת מיהרה ופרסה מגבת גדולה במרכז המיטה. הייתי בטוח שרננה תתחיל ב"כריך" הקלסי, היא הממרח ובעלה ואני עושים בה חדירה כפולה ואכן הדבר הראשון היא נתנה לאמא את הפלאפון שלי לצלם "אני בטוחה שכולנו נרצה איזו מצגת שאיתי יסדר לנו למזכרת" היא ציחקקה והסבירה, "בועלי," היא פנתה אל דורון בעלה, "אתה הפרוסה התחתונה, תעלה על המיטה ותשכב על הבטן!" היא הפתיעה אותי, לרגע חשבתי שהיא התבלבלה אבל דורון עלה על המיטה, נשכב על הבטן על המגבת הפרוסה במרכז המיטה, סידר לעצמו את הזקפה שהתרוממה בין רגליו ולהפתעתי פישק את פלחי ישבנו בשתי ידיו ואשתו הזליפה לו שם כמות נדיבה של ג'ל סיכה מבקבוק שחיכה על השידה בצד המיטה,  "איתי" היא פנתה אלי, "אתה הממרח" היא חייכה לעברי, "תעלה ותשכב על בועלי ותתקע את התקע שלךָ בשקע שלו" היא ציחקקה ובזמן שעליתי ראיתי אותה מלבישה לעצמה את הסטראפאון ורעד עבר בגופי.

עליתי ונשכבתי על דורון, הבטן שלי נלחצת לגב שלו, כיוונתי בידי את הזין המתוח אל פי-הטבעת המשומן שלו והתחלתי ללחוץ, לשניה נעצרתי, פי-הטבעת לא הסכים להפתח, אבל דחיפה חזקה וחדרתי, מרגיש איך דורון מתחתיי נמתח ופולט נהימת כאב חנוקה ולאט לאט דחפתי לו ו…"כן, תדחוף לי ת'זרנוק שלךָ" הוא לחש, מתנשף ומוסיף עוד הפתעה, "כן, תכניס לי את ה-18 הסנטימטר של פלדה גברית יצוקה" הוא המשיך באותו קול מתאווה ועוד לחיצה וכל הזין היה קבור עמוק בישבנו.

"אם אתה רוצה ג'ל סיכה תפתח ת'תחת!" רננה לחשה לי ואני מהרתי לשלוח ידים לאחור ולפשק את פלחי ישבני. הקור של ג'ל הסיכה השמנוני שרננה שפכה בנדיבות לרקטום שלי העביר רעד בגופי אבל אז רננה עלתה עלי ונשכבה עלי והרגשתי את שדיה הרכים נמחצים לי לגב והפטמות הנוקשות דוקרות אותי, "תפתח חזק!" היא לחשה כשהיא מכוונת ואני פישקתי חזרה את פלחי ישבני שלרגע עזבתי. הרגשתי את ראש התותב שלה מתדפק על פתח ישבני, אחר כך נלחץ, פישקתי את התחת הכי חזק שיכולתי והרגשתי את הכאב המוכר כשהתותב התחיל לחדור לישבני וגם רננה לא מיהרה וחדרה לתוכי לאט וברגע שכל התותב היה בתוכי התחילה לדפוק, לפמפם.

"אני מזיינת אתכם" רננה לחשה בקול מגורֶה, "אתם המזרנים שלי" היא המשיכה כשהיא בוטשת בכוח ומהר מאד הבנתי את יתרונות הממרח, לפחות בכריך הזה, לא הייתי צריך לעבוד קשה, בכל פעם שרננה תקעה אותי אני תקעתי את בעלה ובכל פעם שיצאה גם אני יצאתי אז נהניתי, הפקרתי את עצמי בידיה נהנה מהשפשוף הנעים של פי הטבעת של דורון המתוח סביב הזין שלי שנכנס ויוצא בתוכו והשפשוף של התותב המשומן של רננה בפי הטבעת שלי המתוח סביבו.

רננה דהרה אל עבר האורגזמה שלה, הרגשתי את זה וגם הקצב הלך והתגבר. "חוה, את מצלמת" רננה צווחה באקסטזה ו…"הנה, הנה!" היא התנשפה אחרי שאמא אישרה שכן, היא מצלמת ואפילו הרבה, "כן! הנה! אני גומרת!" רננה התנשפה בכבדות והורידה מעט את הקצב אבל לא הפסיקה לדפוק לי את התחת. "בועלי, גמרת?" רננה שאלה, מתנשפת.

"כן!" הוא הפתיע אותי, "מזמן, עוד כשאיתי דחף לי ת'זרנוק הענק שלו" הוא סיפר בשמחה.

"ואתה?" היא שאלה אותי.

"לא!"

"אז רק שתדע, זה לא יסתיים עד שגם אתה תגמור" ושוב היא הגבירה את הקצב דוהרת אל עבר עוד אורגזמה שלה ובדרך הצליחה להגמיר גם אותי, כן, גמרתי לפני שהיא הספיקה אבל היא לא הפסיקה לפמפם אותי עד שהיא גמרה בפעם השניה.

כמה דקות שכבנו ככה על המיטה זה ליד זה, בוהים בתקרה ומתנשפים, לפני שאמא הביאה שתי מטליות קטנות שהרטיבה במים חמימים והזכירה שהגיעה תורה.

רננה בחרה בדרך הקלסית כדי להעמיד לנו מחדש, דורון ואני התיישבנו על שפת המיטה ואמא והיא כרעו על ברכיהן בין רגלינו המפושקות, קודם ניקו לנו את הזין במטלית, בעיקר לי אחרי המקום שבו דחפתי אותו, ואז התחילו למצוץ, אמא לדורון ורננה לי, מוצצות, מלקקות, מנשקות, משחקות בביצים, כל מה שצריך כדי להעמיד מחדש את הזקפה שנפלה ומהר מאד הן הצליחו בזה, ביחוד אמא ומה זה אומר? שאולי זה בגלל שהזין שלו יותר קטן משלי? או אולי כי היא מוצצת יותר טוב?

אמא דווקא בחרה בכריך הקלסי, לי היא בחרה את תפקיד הפרוסה התחתונה, השכיבה אותי במרכז המיטה על הגב, עלתה והשתפדה לי ואז נשכבה עלי, מוחצת את שדיה אל החזה שלי, שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה והזמינה את דורון להזליף לה ג'ל סיכה ולהשחיל אותה וזה בדיוק מה שדורון עשה.

האמת שזה קצת כבד אבל מצד שני מהנה, שוב לא הייתי צריך לעבוד, דורון פמפם את אמא ועשה במקומי את העבודה ולי רק נשאר לשכב ולהנות מהשפשוף הנעים של הזין בין שפתי הכוס הרכות של אמא, מהחיכוך הנעים של הזקפה המתוחה בין קירות נרתיקה המשומנים, מההתכווצויות החזקות של שרירי הנרתיק בכל פעם שאמא גמרה והיא גמרה הרבה.

שכבתי ככה, מחייך, שומע את אמא צורחת שהנה עוד אחד בא לה והבטתי ברננה שהסתובבה סביבנו וביד אחת אומנם צילמה, ואפילו הרבה, אבל עם השניה היא פינקה את עצמה, סוגרת את רגליה סביב האגרוף שבין רגליה, משתפשפת בו ועושה את עצמה באצבע.

אמא גמרה הרבה, לא ספרתי כמה, גומרת ומכריזה בקול עד כמה היא נהנית, משתמשת בכל מילה גסה אפשרית כדי לתאר עד כמה הטוּטָה שלה מבסוטה, כל פעם מחדש, שלא יהיה ספק, אבל היפה בכל הזיון הזה היה שדורון ואני גמרנו ביחד, כאילו איזה במאי גאון עמד ותיזמן את זה, אני הרמתי ודחפתי מלמטה, דורון לחץ מלמעלה וביחד הצפנו את שני החורים של אמא בזִרְמָה גברית חמימה וטרייה, אני ממלא לה את הכוס והוא את התחת.

שוב שכבנו על המיטה לנוח מעט אבל לרננה בער להמשיך והיא הביאה מטליות והתחילה לנקות לנו. אמא בחרה להעמיד לנו מחדש בין השדיים שלהן, שתיהן נשכבו על המיטה והזמינו אותנו להתיישב להן על הבטן, דורון על אמא, מניח את הזין המדולדל בין שדיה, ואני על רננה, מניח את הזין המדולדל שלי בין שדיה הענקיים של רננה, והם תמכו בידיהן, מרימות ועוטפות לנו את האיברים המדולדלים בין השדיים הרכים, והתחילו לעסות וכששני הזרגים התעוררו והתחילו להעמד הוספנו ושפשפנו, זיינו להן את השדיים, מתחככים בציצים הרכים וכמה רגעים אחרי כבר היינו מוכנים לבנות את הכריך הבא, והפעם זה הכריך שלי.

ידעתי בדיוק מה אני הולך לעשות, נשכבתי על הגב במרכז המיטה כשהזין שלי עומד זקור ומתוח בין רגליי כמו תורן באוֹנִיַּת מפרשים, הזמנתי את רננה להיות הממרח, להשתפד לי, בכּוּס, ואז לשכב עלי, למעוך את שדיה הענקיים אל החזה השרירי שלי ולתת לי להרגיש את הפטמות הנוקשות ו…"כן, אתה לא מבין כמה אני אוהבת להרגיש את הגדול שלך בפּות החמוד שלי" היא לחשה לי באוזן.

"אימו'ש," פניתי לאמא שלי, "תלבישי לעצמךְ את הסטראפאון" וראיתי את החשש על פניה, אמא הבינה מה אני הולך להגיד לה לעשות וכנראה חששה, בכל זאת רננה היא המלכה שלה, אבל יאמר לזכותה של רננה שגם היא הבינה ואפילו שיתפה פעולה, "זה בסדר" היא ציחקקה לעבר אמא, "אם אני עשיתי את המלךְ שלי את יכולה לעשות את המלכה שלךְ" וראיתי את ההקלה על פניה של אמא כשהיא מצמידה לעצמה את הסטראפאון שלה. "תפתחי ת'תחת" לחשתי לרננה והיא שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה ונתנה לאמא לזלף לה כמות מכובדת של ג'ל סיכה, "ועכשיו אימו'ש, את הפרוסה העליונה אז תעלי ותעשי אותה, תדחפי את התקע שלך לשקע שלה" ואמא עלתה, נשכבה על רננה והרגשתי את הכובד של שתיהן, פחות מדורון ואמא אבל עדיין לוחץ, ו…"פאק!" שמעתי את רננה מסננת בין שניה כשאמא, בנעיצה אחת חזקה, דחפה לה את כל התותב עמוק לישבן שלה.

אהבתי את התנוחה הזאת, אמא מפמפמת לרננה את התחת, אני כותש לה בכּוּס ומרגיש את הכיווצים החזקים של שרירי נרתיקה סביב הזין שלי, ויותר מזה הרגשתי את התותב של אמא משתפשף בזין שלי כשרק קרום דק חוצץ ביניהם וזה הגביר עוד יותר את ההנאה מהזיון אבל כל מה שעניין אותי באותו רגע זה לתת לאמא לגמור לפני שאני גומר, ואם אפשר לתת גם לרננה לגמור, הפחד הזה שאני אגמור לפני שאמא גומרת נראה לי באותו רגע ההשפלה הכי גדולה שאפשר.

אמא טחנה לרננה את התחת, דופקת אותה מהר וחזק אבל דווקא רננה הייתה הראשונה לגמור, "בועלי, אני באה!" היא הודיעה לבעלה שעמד וצילם וכמו אשתו לפניו גם אונן, "בועלי, אני גומרת!" הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיקה כשהיא גמרה ו…"גם אני!" אמא הצטרפה אליה, "פאק! הנה! אני ממריאה! אני בשמיים! הנה! עכשיו!!" ואיך לא, גם אני התפרצתי, את כל מה שהיה לי שחררתי מהזרנוק שלי עמוק בכּוּס של רננה או אם תרצו עמוק בפּות שלה.

כדי להעמיד מחדש השכבתי את רננה ואמא ב-69 של נשים כשדורון ואני עומדים משני צידי המיטה ומשפשפים לנו וזה עבד! האמת שחששתי, להעמיד אותו פעם רביעית באותו ערב זה לא משימה קלה אבל כשהוא התרומם ונמתח נתתי להן גם למצוץ לנו, לתת את הטָאץ' הסופי והגיע תורו של דורון לבנות את הכריך האחרון.

דורון העתיק מאשתו רק בחילוף תפקידים, היא הפרוסה התחתונה, שוכבת על הבטן ופותחת את התחת, אני הממרח, שוכב ותוקע אותה, והוא עלי, הפרוסה העליונה, מוחץ את שנינו ותוקע אותה דרכי ו…לדורון זה היה יותר מדי, "פאק!" הוא צרח, "פאק! פאק! פאק!" הוא רוקן במעמקי ישבני את כל מה שנשאר לו בבקבוקים שלו אבל נשאר לשכב עלי, למחוץ אותנו, "פאק! למה?" שמעתי אותו ממלמל לעצמו מלמעלה ו…"בוא, תשקה לי ת'טוסיק שלי" רננה לחשה מלמטה ואני לא יודע איך היא עשתה את זה אבל היא כיווצה ופתחה את שרירי הרקטום שלה, סוֹחֶטֶת וחוֹלֶבֶת ממני גמירה מפנקת.

ישבנו בפינת האוכל, אמא ורננה עם חלוק רחצה שהן לא במיוחד הקפידו לקשור ואני ודורון עם מגבת קשורה סביב מותנינו, ושתינו את 'אייריש קופי' שדורון הכין, מנת אייריש קרים, מנת אספרסו כפול וקצפת שהכנתי בסיפון, יחד עם עוגת טארט-טאטן(Tarte Tatin) שהפעם רננה אפתה, אולי כדי להראות לאמא שגם היא יודעת.

אכלנו, שתינו ודיברנו. התחלנו בקורונה כמובן, מגמת הירידה בתחלואה מעודדת, הצליחו לשטח את העקומה. עברנו לפוליטיקה, האם השר ליצמן רוצה את תיק השיכון כדי לדאוג לחסידות גור או לכולנו? דורון החמיא לי על המצגת שהכנתי לרננה, יש שם מצבים מאד מביישים והערות מביכות ולא האמנתי שהיא תראה לו, אבל היא הסבירה לי שוב שהם דוגלים בנשואים פתוחים, ושיש ביניהם הבנה שלא מסתירים כלום, הכל פתוח, ושגם הוא מספר לה על כל מה שהמלכה שלו עושה לו וגם הוא מראה לה תמונות משפילות לא פחות.

"איתי, אנחנו יכולים לבקש ממךָ משהו?" דורון שינה לפתע נושא.

הופתעתי, ביחוד מזה שהוא דיבר בשם שניהם, מה כבר הם רוצים לבקש? אולי סשן משותף? יכול להיות מעניין להשפיל בעל ואשתו זה ליד זה. הבטתי באמא והיא רק השפילה עיניים והסמיקה, לדעתי היא ידעה. הבטתי ברננה והיא הֵישִׁירָה מבט, מביטה לי עמוק בעינים וחייכה. "עד חצי המלכות" עניתי את אותה התשובה שרננה ענתה לי כשאני פניתי אליה לבקש רענון.

"אהה, אהה," הוא התחיל וראו שהוא נבוך, "איתי," רננה אשתו התערבה, "את מיטל, הבת שלנו, אתה בטח מכיר? נכון?" ובבת אחת מה שחשבתי שלא יעמוד כבר הערב התרומם ולשמחתי השולחן הסתיר את זה מהם.

"מכיר" עניתי, מקווה שאני לא מסמיק. מיטל היא הגרסה המשופרת של אמא שלה, יפה, חטובה, שיער בלונדיני חלק וארוך, חזה גדול שירשה בגנים מאמא שלה, ישבן מוצק, וכשהיא הייתה שוכבת ומשתזפת בחצר עם הביקיני שלה היו יוצאות לי העיניים. מיטל קטנה ממני, למדנו באותם בתי ספר אבל לא יחד, זאת אומרת ביסודי כן, כשאני הייתי בכתה ו' היא הייתה ב-ב' אבל אז בנות לא עניינו אותי, חוץ מלמשוך להן בצמות כמובן. שנה אחרי שאני סיימתי חטיבת ביניים היא הגיעה לשם ושנה אחרי שסיימתי תיכון היא התחילה, תמיד היא נראתה לי קטנה מדי עד שבאמצע הצבא, בחופשה לפני קורס מ"כים, הצצתי מהחלון המשקיף אל החדר שלה, כן, הייתי מציץ לה ואפילו עם משקפת, ולשניה או שתים ראיתי אותה עירומה, לובשת את התחתונים שלה ו…נעמד לי, כמו עכשיו כשאמא שלה הזכירה אותה, התמונה שלה ככה נחקקה במוחי ובאותו לילה, כששכבתי עם החברה שהייתה לי אז, פינטזתי שאני איתה והפנטזיה הזאת ליוותה אותי במשך כל השרות הצבאי שלי, אפילו במבצע ההוא בעזה, בדקות המועטות של מנוחה, הייתי עוצם עיניים ורואה אותה עירומה וזה הספיק כדי למלא את המצברים שלי, אבל רק דבר אחד לא עשיתי, לא ניסיתי להתחיל איתה, ידעתי שיש לה חבר, ראיתי אותם הולכים יד ביד, לילה אחד אפילו מתנשקים והוא דחף לה ידיים, אחר כך השתחררתי ויצאתי לטיול הגדול של אחרי צבא ובלילות הייתי מפנטז עליה ומאונן וכשחזרתי היא התגייסה והיה לה חבר חדש, ואחר כך אני עזבתי את הבית ו…"היא משתחררת ביום חמישי," רננה המשיכה והחזירה אותי למציאות, "היא תכננה לנסוע להודו אבל אתה יודע, הקורונה שינתה תכניות ו…אחרי שסיפרתי לה על הסשן שעשית לי"

"מה?!?" התפרצתי, קוטע אותה, "סיפרת לה על מה שעשיתי לךְ?" כמעט התפלצתי.

"כן, לנו, גם לי וגם לאמא שלךָ" היא ענתה כאילו מה לא ברור פה? "אצלנו במשפחה מספרים הכל, בזמנו היא ידעה על המלכה שהייתה לי ומה בדיוק היא עשתה לי, היא יודעת עלי ועל אמא שלךָ ומה אנחנו עושות בלילות, היא יודעת על המלכה של דורון ומה היא עושה לו כשהיא קוראת לו והוא עוזב הכל ורץ אליה, ועכשיו, כשאתה המלך שלי היא יודעת הכל גם עליךָ ואפילו על הרענון שעשיתי לךָ" היא ציחקקה.

"ג'יזס קרייסט (Jesus Christ)" נפלט לי, "בעלך יודע, הבת שלך יודעת, מי עוד יודע?"

"הפסיכולוגית שלי" היא חייכה, "ולא, זאת לא אמא שלךָ, אמא שלך לא יכולה להיות גם פסיכולוגית שלי וגם השרמוטה שלי ואני מעדיפה אותה כשרמוטה" היא ציחקקה וחייכה לאמא שחייכה אליה חזרה, "טוב, איפה היינו? אהה, אחרי שסיפרתי לה על הסֶשֶן היא ביקשה בתור מתנת שחרור שנסדר לה גם סֶשֶן איתךָ!".

לא האמנתי. הבטתי בדורון, אבא שלה, והוא רק חייך. "ואתה מסכים?" לא התאפקתי.

"כן" הוא הוא המשיך לחייך, "אולי היא נראת בתולה אבל היא לא" הוא צחק, "תאמין לי, יש לה ניסיון, גם בזה, ולפי הסיפורים של אשתי יש לה גם טעם טוב, היא בוחרת את ה-דֶה-בְּסְט (The Best)" הוא החמיא לי.

מה שעמד נעמד עוד יותר. המחשבה לעשות סשן עם מיטל קסמה לי אבל עדיין לא האמנתי שזה אכן קורה. "ואני אוכל לעשות לה כל מה שאני רוצה?"

"הכל" רננה ענתה, "מהמיטב שאתה יודע לספק" היא חייכה.

"והיא תסכים להשבע לי?" הקשתי.

"תסכים, אפילו תעלב אם לא תדרוש את זה ממנה" רננה ענתה ו…"שבועה כזאת גם אני הייתי נשבע" דורון הוסיף וחייך, האם הוא רומז משהו?

היססתי, לא כי לא בא לי לעשות למיטל סשן, להפך, בא לי מאד אבל מצד שני קצת חששתי, אתם יודעים, לפעמים לממש פנטזיה הורס את כל הקסם שבה, וכנראה שנראיתי לרננה מהסס כי מייד היא הוסיפה עוד פיתוי, "אני צריכה רענון, נכון בועלי" היא חייכה לעבר בעלה שמיהר לאשר והם התנשקו, על השפתיים, "אז גם אני אשתתף וגם אמא שלך, תחשוב על זה, שלוש שרמוטות עומדות לרשותך לעשות בהן כרצונךָ," היא חייכה חיוך מפתה, "למרות שמיטל היא המנה העיקרית כמובן!" היא הוסיפה מייד, מדגישה.

"ואתה?" שאלתי את דורון.

"לא, אני לא, לצערי," הוא ענה עם חיוך והאם הוא שלח עוד רמז? "מישהו צריך לעבוד" הוסיף בנימת התנצלות.

"אוקיי," הסכמתי, "מתי?"

"שלישי, בבוקר מיטל בבקו"ם, גוזרת חוגר, ובערב המַתָּנָה, מיטל לא אוהבת לדחות סיפוקים" רננה ציחקקה.

***

היה כבר מאוחר, חשבתי שמיצינו, אבל אז אמא שלפה עוד הפתעה והציעה להם לישון אצלנו ולא האמנתי כשהם הסכימו וככה מצאתי את עצמי מוביל את רננה לחדר שלי בזמן שדורון, בעלה, הלך עם אמא שלי לחדר שינה שלה, ו…"לא, תשאיר את הדלת פתוחה, אני רוצה לשמוע" רננה עצרה אותי כשרציתי לסגור את הדלת, ורגע אחרי כבר שכבתי על הגב והיא השתפדה לי והתחילה לדהור במעלה האורגזמות שלה, כן, אורגזמות, ברבים, גונחת בקול, ולדעתי היא לא רצתה לסגור את הדלת כדי שבעלה ישמע אותה, אבל מְאִידָךְ גם שמענו את גניחות ההנאה של אמא שלי ולדעתי גם היא דהרה משופדת במשעול האורגזמות הפרטי שלה, כן, גם היא גמרה יותר מפעם אחת.

להמשך >>>

Loading

3 מחשבות על “כריכים בצל הקורונה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן