הכלוב השקוף – פרק 8

……………….תוך כדי שהיא נסוגה אחורנית ומושכת את הדילדו מתוך הפתח האחורי שלי.
הבטתי בה, אישה גדולה, גבוהה וחזקה, לבושה בגלימת הנזירות האפורה וחוגרת את הדילדו שעשה שמות באחורי. דילדו שחור ארוך ומשורג……………………………………..

 

8. מה הן עשו לי
אני מתעורר. מביט סביבי. אני על מיטת הטיפולים. שוכב על גבי. הבכירה בין רגלי, הדילדו שלה נעוץ בתוך הפתח האחורי שלי. ידיה שעונות על ירכי. מטה את ראשי הצידה, הרחבה עומדת שם, הכוס שלה כמעט מלחך את שפתי. כוס גדול, עטור שיער ערווה שפתיו מבריקות ומופשלות.
"מה קרה?" אני שואל
"שום דבר מיוחד", עונה הבכירה "התעלפת, כנראה שקצת הגזמנו"
אני חש בכאב העמוק המפלח את תוך תוכי. הדילדו של הבכירה לוחץ על הפרוסטטה שלי, מאיים להשפריץ אותי עד ריק. הרחבה לא ממתינה היא אוחזת בראשי מושכת אותי לעברה ומטביעה אותו בתוך הכוס הפעור שלה. אני חש בסכנת הטביעה אבל יודע מה מצופה ממני. מלקק בכל הכוח. הכוס של המענישה זולל אותי. כמו דיונון שעוטף את מי שנקלע בין זרועותיו, הפה שלי נבלע בתוך הכוס הלח והמהביל של המענישה רחבת הכתפיים.
עוד שתי המענישות מטפלות בי, ואני שוב שומע את אם המינזר מן המסך הגדול:
"מספיק, בנות, אתן כבר משתעשעות בו כמעט שעתיים. נראה לי שהוא מוכן לשלב הבא. תארזו אותו ואני כבר מגיעה.
"שמעת את אם המינזר? אנחנו מכינות אותך" אמרה לי הבכירה תוך כדי שהיא נסוגה אחורנית ומושכת את הדילדו מתוך הפתח האחורי שלי.
הבטתי בה, אישה גדולה, גבוהה וחזקה, לבושה בגלימת הנזירות האפורה וחוגרת את הדילדו שעשה שמות באחורי. דילדו שחור ארוך ומשורג. ניכר בה שהיא די הצטערה לשמוע את הוראתה של אם המינזר ובכל זאת היה לה חיוך מיסתורי על השפתיים.
"מה? מה הולך לקרות" שאלה
"אתה כבר תיראה, אתה תאהב את השלב הבא" אמרה בעודה מעבירה על גופי הכואב מטליות לחות מחוממות בעוד הקולגה שלה, רחבת הכתפיים מנגבת אותי במגבת גדולה.
"קום ותתלבש" אמרה הרחבה והשליכה לעברי את גלימת הנזירים החומה שלי ואת חגורת הקשירה.
קמתי לאיטי, כל גופי דואב. "מה הן עשו לי?" שאלתי את עצמי, אבל יותר מכל דאגתי מן השלב הבא.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן