הכלוב השקוף – או יומנו של הנזיר – 2

אצבעותיה אחזו בשפתי הפות הארוכות שלה בעדינות, הפרידו אותן והצמידו אותן לזכוכית. היא עמדה בתנוחת הצלוב, (בעצם – צלובה) שדיה הקטנים עם הפיטמות הכהות הבולטות כל כך על רקע גופה הצחור……

הנזיר מוצץ זין ענק
האחות מגדלנה
הבוקר מוקדם ממש, אולי בחמש בבוקר, אני כבר הייתי ער והיא נכנסה למקלחת. היא היתה לבדה למקלחת ובחרה בתא המרכזי. התפשטה לאט, מורידה את גלימתה הכהה ומקפלת אותה בזהירות, מניחה על השרפרף. ואז את התחתונים והחזייה, מגלה גוף לא צעיר, לא רזונת אבל בהחלט מושכת, ישבן כדורי ושדיים קטנים. עורה בצבע לבן שנהבי בוהק. כוס מגולח למשעי (בשביל מה נזירות מגלחות את הכוס?). נעמדה מתחת לזרם המים החזק ושיפשפה את גופה לאט כשהיא מביטה היישר אלי. האם היא ידעה שאני מביט בה מן העבר השני של קיר הזכוכית? תהיתי.
בעודה ממתקלחת שלחה את יד ימינה אל הכוס שלה והחלה לשחק איתו בעדינות. זה נמשך אולי חמש דקות, לפתע עלה על פניה חיוך מלאכי והיא החלה צועדת לעבר קיר הזכוכית מבלי להפסיק את זרם המים, כאילו אין חוסר מים במדינה שלנו, צעדה לאיטה, החיוך המדליק שלה נסוך על פניה מביטה ישר אלי. ידעה? אולי
הגיעה אל קיר הזכוכית ונצמדה אליו. היכרתי היטב את האחות מגדלנה. שוחחנו מפעם בפעם אך מעולם לא הבחנתי עד כמה היא סקסית. הזיקפה שלי פגשה את הכלובון האכזר. התקרבתי אל הקיר והבטתי בגופה שנצמד לזכוכית מן העבר השני. אוך כמה רציתי בה, באחות מגדלנה.
אצבעותיה אחזו בשפתי הפות הארוכות שלה בעדינות, הפרידו אותן והצמידו אותן לזכוכית. היא עמדה בתנוחת הצלוב, (בעצם – צלובה) שדיה הקטנים עם הפיטמות הכהות הבולטות כל כך על רקע גופה הצחור, הפכו לזוג עיגולים סימטריים עם מרכז כהה. שיפתות הפות הארוכות פרושות כמו זוג כנפי פרפר בתוך תיבת זכוכית דבוקות לקיר הזכוכית ממש מולי. אוך כמה שרציתי ללקק את זוג השפתיים הזה. ידיה פרושות לצדדים צמודות גם הן את הזכוכית. למרות הכאב שהכלובון הסב לי, לא יעולתי לחדול מלהביט. להיפך, כמעט ונצמדתי גם אני אל הזכוכית מן הצד שלי. ואז, החלה האחות מגדלנה בתנועות של החלקה מעלה מטה, משפשפת את כוסה הדבוק לזכוכית בתנועות מחזוריות של החלקה שפתי הפות שלה ממש ניגבו את הזכוכית, החיוך שלה, נעשה מסעיר יותר ויותר. הדגדגן האדום והתפוח כאילו נשלף מעצמו מתוך מעטהו הלבנבן ונצמד גם הוא למשטח הזכוכית כמו כפתור ואקום.
הכאב שהסב לי הכלובון בער בי, אך לא יכולתי להתיק את מבטי מן המחזה. מגדלנה עלתה וירדה ממש מול עיני הקרועות. הכוס החל לרעוד ממש מולי. אילולי הזכוכית כבר היו שפתי פוגשות בשפתיה הפרושות ממש מעבר לזכוכית המפרידה בינינו. הכוס הגיר נוזלים בכמות שלא היתה מביישת ברז. האחות מגדלנה רטטה והתרחקה מן הקיר השקוף. היא חזרה אל מתחת לברז והחלה להסתבן.
היש עונש כבד מזה? 
היציאה מן הכלוב השקוף
בוקר, אני יושב ומביט דרך חלון הזכוכית על המקלחות שמולי. רק נזירה בודדת מתקלחת מולי. ולפתע אני שומע את דלת הפלדה נפתחת מאחורי. 
"אל תסתובב לאחור" – אני שומע את קולה של אם המינזר
ידה החזקה של אם המינזר אחזה בישבני
"אתה נהנה כאן?" היא שאלה
חשתי בזין הזקור שלי מתחכך בכלובון.
אם המינזר הוציאה את המפתח, פתחה את החגורה ושיחררה את הכלובון. היא נעמדה צמוד אלי וידה הימנית על עורפי. ביד שמאל היא אחזה בזרג הכואב שזה עתה יצא לחופשי ואמרה:
"זה הכל בשבילי?"
לא עניתי. הכאב המעורב בגירוי הטריף את דעתי
ועכשיו, כשהזין שלי אחוז היטב בידה הגרומה של אם המינזר
ובעוד ידה השנייה אוחזת בעורפי, היא אמרה\לחשה באוזני בקולה הבוטח: "רד על ברכיך, בני"
מובן שצייתתי. יש מי שלא היה מציית לה?
ואז היא הסתובבה ואמרה: "כבוד ההגמון, הוא מוכן בשבילך" 
ממש מולי עמד ההגמון המכובד, פרנציסקוס, שפיקח על כל המנזרים באזורינו והיה מגיע אל המינזר שלנו לעיתים רחוקות. הוא עמד שם לבוש בגלימתו האדומה והנאה וממנה שלף כלי אימתני, זין של 25/26 סנטימטרים זקור מול פני. זין שכל נזירה משתוקקת למצוץ ואם המינזר בקולה הסמכותי, כשידה הימנית על עורפי וידה השמאלי אוחזת בזרג הזקור והכואב שלי, פקדה בקול שקט: "תתחיל למצוץ רפאל" 
מה יכולתי לעשות? 
רפאל, רק תמצוץ יפה להגמון ותצא מן הכלוב השקוף ותחזור למינזר – היא אמרה.
לא זזתי ממקומי. הבטתי בכלי האדיר. מעולם לא הייתי כל כך קרוב לזין של גבר אחר. המחשבה למצוץ להגמון הטריפה אותי. כל כך לא רציתי בכך. מעולם לא חשבתי על יחסי מין מסוג כלשהו עם גבר, לא כל שכן מציצה. זה ממש הפחיד אותי ואפילו עורר בי סלידה קשה. ומצד שני – אם המינזר שכל כך רציתי לרצות אותה.
"רפאל"   קולה הרועם של אם המינזר העירני משרעפי. "כדאי שתתחיל למצוץ אם אתה רוצה אי פעם לצאת מכאן" 
"אני לא יכול למצוץ זין" עניתי לה בשקט
"לא יכול? אתה פשוט לא רוצה" ענתה בשקט. "שאקרא למענישות?"
"לא, רק לא המענישות" עניתי
"אז קדימה, ההגמון מחכה ואין לו את כל היום בשבילך" 
מבלי ששמתי לב לכך, אם המינזר כבר מזמן הניחה לזין שלי אך משום מה הוא עדיין עמד זקור ונוקשה.
"מה, עומד לי בגלל שאני נדרש למצוץ זין?" חשבתי לעצמי בשקט
לא התכוונתי לציית. אם המינזר אחזה כעת רק בעורפי בידה הימנית את ידה השמאלית הסירה כבר מזמן מן הזין שלי.
"תמצוץ רפאל, תמצוץ, כדאי לך, להגמון יש זין נהדר, כמעט כל הנזירות כבר מצצו אותו. אפילו אני כבר זכיתי. אל תתבייש. אני בטוחה שאתה נורא רוצה" היא אמרה בשקט אל תוך אוזני.
תחושה הסלידה לא עזבה אותי, אבל קירבתי את ראשי אל הזרג הענק של ההגמון. לא, לא התכוונתי למצוץ אותו אבל, המחשבה גרמה לי לזיקפה חזקה ביותר.
ואז, בתנועה משולבת, ההגמון הניף את שרביטו היישר אל בין שפתי בעוד אם המינזר דוחפת את עורפי קדימה כך שראש הזרג הזקור של ההגמון נתקע בין שפתי.
ההפתעה הדהימה אותי. למרבה הפתעתי, זה לא גרם לי להקיא. תחושת הסקרנות גרמה לי להמשיך ולמצוץ, שאבתי את הראש הענק פנימה, אל בין שפתי. חשתי בפעימות של הראש………………….
ועכשיו אני מחוץ לכלוב, שוב במנזר  

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן