אבא של מיכל

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

הכל התחיל כשישבתי על יד הדלפק במטבח, שתיתי את הקפה הראשון של הבוקר עם פתי-בר ופתרתי את אחד הסודוקו-ים ב'גלריה' של 'הארץ', כזה אני, חייב לפתור סודוקו אחד לפני שאני יוצא לעבודה ואת השני כשאני חוזר, לא חשוב באיזה שעה, ואשתי גורסת שאני מנוי על 'הארץ' רק בשביל הסודוקו, מה שכמובן אני מתכחש לו.

כשמיכל, הבת שלי, נכנסה הייתי שקוע בסודוקו ולא הסתכלתי, שמעתי אותה מדברת עם אשתי, לוקחת את התפוח והקופסה עם מקלוני המלפפון והגזר שאשתי כמו תמיד מכינה לה לצבא, ולפני שהיא יצאה היא זרקה לעברי "אבו'ש, עוד רגע אני מוכנה" והיה משהו בקולה שגרם לי להרים עיניים וראיתי אותה הולכת במין פישוק כזה, מדדה כמו אווזה, פוסעת כמו מי שפתחו לה את התחת!

לרגע הייתי המום, זה מה שהבת שלי עושה? ומייד חשדתי באלון, החבר שלה, תמיד חשבתי שהוא חנון ואין לי מה לדאוג ופתאום… "ראית, ראית" פניתי לאשתי כשמיכל נעלמה בחדרה.

"ראיתי מה?" היא חייכה לעברי.

"ראית איך היא הולכת?"

"איך?" והחיוך שלה התרחב.

"כמו, את יודעת, כמו, נו," גמגמתי, "כמו מי שפתחו לה ת'תחת"

"נו, אז מה?" אשתי הפתיעה אותי בשלווה שלה, "היא כבר ילדה גדולה".

"אני אשחט את האלון הזה!" התחממתי.

"דב!" היא הביטה בי במבט מַצְמִית, "מיכל כבר אשה! בגירה! חיילת! מה שהיא עושה זאת זכותה ודיר-באלק אם תגיד אפילו מילה לאלון!"

"אבל" עוד ניסיתי.

"בלי אבל ובלי חבל! אף מילה! דממת אלחוט! או שאני עושה לךָ עוֹצֶר כניסות עד הודעה חדשה!" הוסיפה איום וידעתי בדיוק למה היא מתכוונת, לעוצר כניסות יש אצלנו רק פרוש אחד, היא לא נותנת לי, אפילו לא מציצה או ביד! אפילו לא להצמד אליה כפיות ולתפוס לה ציצי בלילה!

מיכל חזרה והפעם הבטתי בה בריכוז, בת יפה יש לי ואפילו במדים היא נראת נהדר. "אבו'ש, אני מוכנה" היא חייכה אלי את אחד החיוכים הכובשים שלה, "יאללה, תגמור ת'סודוקו, אני לא רוצה לאחר".

כמו כל יום גם באותו היום הקפצתי אותה לבסיס, טוב, גם בסיס, הקריה, ג'ובניקית, 8 עד 5 ובערך פעם בחודש שמירה, ועקבתי אחריה מתקדמת לעבר השער, המכנסיים צמודים ומבליטים את ישבנה המוצק שיכול להדליק כל גבר, תוצאה של הרבה שעות במכון כושר, הישבן שאמש פלשו לתוכו! אבל ידעתי שמקדימה יש את אותו קאמל-טואו, ואת זה אני פחות אוהב, הולכת עדיין בפישוק אבל רואים שהיא מתאמצת ללכת רגיל למרות שלפעמים מתפלק לה.

בערב אלון בא לקחת אותה לאיזו הצגה, הפעם כבר התיחסתי אליו אחרת, לא עוד החנון אלא זה שעושה את הבת שלי בתחת, התחיל ב"שלום" קר ומנוקר במקום זה הלבבי שאני תמיד מקדים ואומר לו, ובתשובות הלקוניות והסתמיות כשהוא ניסה לנהל שיחה אבל לא אמרתי כלום, זכרתי היטב את האיום של אשתי.

בלילה, במיטה, כשאשתי ואני שכבנו וראינו איזו תכנית ראליטי בטלוויזיה, כזאת מהסוג שאשתי כל כך אוהבת ואני גורס שהיא מְשַׁנְמֶכֶת את ה-IQ של המתבונן, הרגשתי את היד שלה מחפשת ונצמדתי אליה, נתתי לה לדחוף את היד לתחתונים שלי, למצוא את האוצר הפרטי שלי ולהתחיל לשפשף לי אותו והיד שלי, כמו אוטומט, הזדחלה אל מתחת לפיג'מה שלה, מוצאת את הדרך פנויה, גם היום, כמו בכל פעם שבא לה סקס, היא נכנסה למיטה בלי תחתונים, והתחלתי ללטף לה את שפתי הכּוס הרכות, ללטף ולחדור ו…"תוריד" היא לחשה לי ובלי שהיא תעזוב לי אותו הורדתי במהירות את התחתונים שלי ושוב נצמדתי, אפילו יותר, והיא, כמו מְאוֹתֶתֶת לי, הגבירה את השפשוף ואני החזרתי את היד אל הכוס, מלטף ומחדיר אצבע לכוס הרטוב והחם, מחדיר ומפמפם, עושה אותה עם האצבע, ו…היא עזבה לי, התיישבה במהירות כשהאצבע שלי עדיין בתוכה, הורידה במשיכה מעל הראש את הפיג'מה וחזרה ונשכבה על הגב, "בוא" היא לחשה בתשוקה, "לא מגיע לךָ אבל בוא!" היא פתחה רגליים ורגע אחרי כבר שכבתי עליה כשאני עמוק בתוכה וזיינתי אותה.

"אני מת על הכּוּס שלךְ" לחשתי לה באוזן כשאני מפמפם אותה בתנועות ארוכות ואיטיות.

"כן, תמשיךְ" היא לחשה ושמעתי את החרמנות בקולה, "כן, ככה, תמשיךְ" והרגשתי את הדקירה של הפטמות הנוקשות שבראש השדיים העסיסיים שנמעכות אל החזה שלי, נוקשות כמו שרק פטמות של אשה מיוחמת יכולות להיות, "כן, תגיד לי שאתה אוהב לזיין אותי".

"אני מת על הכּוּס שלךְ" נשפתי לה באוזן, "את הזיון הכי טוב בחיי" המשכתי להחמיא לה והרגשתי איך הכיווצים בנרתיק שלה הולכים ומתחזקים, "כן, תפתחי ת'רגליים" והיא הרימה רגליים משני צידי ופישקה אותם חזק, כמו שאני אוהב, כמו שגם היא אוהבת, התנוחה שבה אני נכנס לה הכי עמוק ונוגע לה בנקודות הכי רגישות שלה, "את אוהבת את הזין שלי?"

"כן!" וזה היה כן ארוך, מתגלגל ומלא תשוקה, "כן, אני מתה עליו, כן, הנה, תכניס לי, תכניס לי אותו! כן!!!" והרגשתי איך היא גומרת אבל לא הפסקתי, המשכתי, "כן, אהבתי" היא חייכה והגישה לי את שפתיה לנשיקה והתנשקנו, נשיקה צרפתית תאוותנית ורטובה עם להכניס את הלשון, כזאת שהדהירה את שנינו לגמירה משותפת, אורגזמה עוצמתית כמו שרק ביחד אפשר להגיע אליה, "קחי!" נעצתי את עצמי הכי חזק לתוכה ויריתי מטח ראשון של זרע גברי רענן עמוק בתוכה, לשניה נחתי, מתנשף, ו"קחי!" יריתי את המטח השני ונפלתי עליה, מוחץ אותה למזרון ולא יוצא, נשאר בתוכה עד שהזין שלי התכווץ והחליק ורק אז התגלגלתי מעליה, לצידה.

למחרת שוב לקחתי את מיכל לבסיס, בהתחלה היא התכתבה במרץ עם מישהי או מישהו בוואטסאפ (WhatsApp) ולזה אני כבר רגיל אבל אז היא פנתה אלי "אבו'ש, אמא סיפרה לי".

"סיפרה לך מה?" התממתי למרות שהיה לי ברור על מה היא מדברת.

"מה שאמרת לה, רק שתדע, זה לא אלון!", היא השתתקה לרגע, "אלון הוא ידיד וחבר, כזה שאולי בסוף מתחתנים איתו, אבל מבחינתו אני חייבת להגיע בתולה לחתונה, אנחנו מתמזמזים, אפילו הרבה, אבל עוד לא הלכתי איתו אף פעם עד הסוף אבל אתה יודע, אני אשה ויש לי צרכים" היא חייכה לעברי.

זה שהיא מדברת איתי ככה פתוח זה לא חדש, היא אפילו גילתה לי אחרי שפתחו אותה אבל לא חקרתי מי, שערתי שזה אלון והיום פתאום הבנתי שטעיתי, "אז מי?" שאלתי בסקרנות אבהית.

"זאת הייתה התערבות, אני הפסדתי וזה היה הקנס שלי" היא אמרה.

"עם מי התערבת על דברים כאלה?" המשכתי לחקור.

"אבו'ש"

"עם מי?!?" התעקשתי.

"התערבתי עם תמר"

אני מכיר היטב את תמר, חברה טובה של מיכל ומבקרת אצלנו הרבה ולפעמים אפילו ישנה אצלה. "אבל איך? את יודעת" לא התאפקתי ושאלתי.

"אבוש, זה לא היא, זה אבא שלה".

"מה?!?!" צרחתי וכמעט עשיתי תאונה, "מי אמרת?"

"אבא שלה, בני, אני חושבת שנפגשתם פעם".

האמת שנפגשנו יותר מפעם אבל לא תיקנתי אותה, "את רוצה להגיד לי שאבא של תמר עשה לך את זה?" שאלתי שוב בקול לא מאמין.

"כן" היא ענתה ועצרה לשניה, "אבא של תמר תקע אותי בתחת" היא המשיכה, "ואבו'ש, אם אני הייתי מנצחת אתה הייתה זה שדופק אותה!"

"מה?!?!?" שוב צרחתי וכמעט נכנסתי ברכב שעצר לפני ברמזור, "אני? אני הייתי דופק אותה בתחת? מאיפה קיבלת את הרעיון שאני אסכים".

"קיבלתי" היא חייכה, חיוך ממזרי כזה, "למה לא?".

בדיוק הגענו לשער הבסיס ועצרתי במקום שתמיד אני מוריד אותה, "לא!" עניתי בקול תקיף, "אני לא הייתי מסכים!".

"אבו'ש" מיכל פתחה את הדלת והשתהתה לרגע, מביטה בי במין מבט מרחם, אחר כך חייכה, יצאה והתכופפה והביטה בי מבעד לדלת הפתוחה, "מאמא, קיבלתי את הרעיון מאמא, היא אפילו אמרה שאתה תשמח" היא סגרה את הדלת והתחילה ללכת לעבר השער, מעכסת בישבנה בהתגרות.

רציתי לקרוא לה חזרה ולהמשיך בשיחה אבל השוטרת עם פנקס הדו"חות הפתוח שעומדת שם תמיד התקרבה אלי וסימנה לי להמשיך לנסוע אז נסעתי, עדיף מקנס על עצירה באדום לבן, אבל ברגע שעברתי את הרמזור צלצלתי לאשתי.

"את משוגעת?" צרחתי עליה ברגע שהיא ענתה, "את נורמלית!" המשכתי בכעס.

"שלום גם לך" היא ענתה בקול משועשע משהו, "תרגע!".

"אל תגידי לי תרגע! את אמרת לה שאני אסכים ל… ל…"

"לדפוק את תמר," היא עזרה לי, "כן, למה את אמא שלה אתה כן יכול לדפוק, ואפילו לרייר על הבְּזָ'זִ'ים הענקיים שלה, ואבא שלה יכול לזיין אותי? אז מה ההבדל?".

לא הייתי צריך תרגום בגוף הסרט כדי להבין על מה היא מדברת. הלידה של מיכל הסתבכה מאד, את מיכל הצליחו להציל בנס, טפו, טפו, והכל בסדר אצלה, אבל אחרי הניתוח שעשו לאשתי היא לא יכולה יותר ללדת. שנה היא הייתה בדכאון, לפני הלידה היו לנו חיי מין סוערים ואחרי הכל נעצר, בשלב מסויים אפילו ישנו בחדרים נפרדים, ואחרי שנה, ודי הרבה פגישות עם פסיכיאטרית טובה שעלתה לנו הרבה כסף, היא פתאום הציעה שנממש פנטזיה שהייתה לנו לפני הלידה, בזמן המשגל, כשהייתי שוכב עליה ומזיין אותה, היינו מספרים אחד לשני סיפורים, "ספר לי שאתה שוכב עם…" היא הייתה מבקשת ומוסיפה שם של סלבית, או אפילו שם של חברה טובה שלה, ואני הייתי מספר לה, ממציא כמובן כי בחיים לא בגדתי בה, ולהפך, אני הייתי מבקש שתספר לי איך פלוני-אלמוני מזיין אותה והיא הייתה מספרת לי והייתה לנו תחרות כזאת מי מספר סיפור גס יותר.

בהתחלה היססתי, אבל מסע שיכנוע קצר שלה ונשברתי, הסכמתי, וככה גם הכרנו את אבא ואמא של תמר, פגשנו אותם באחד המפגשים של חבורת מחליפי הזוגות שהצטרפנו אליה, עוד הרבה לפני שמיכל ותמר נפגשו בתיכון והפכו לחברות הכי טובות. "יש הבדל, היא בת 19!" צרחתי.

"נו," אשתי ציחקקה, "וההיא, הפָקַאצָה עם השפתיים של מוצצת וציצים מסיליקון, בת כמה אתה חושב שהיא הייתה? חצי שנה קודם היא התחתנה כדי לא להתגייס ואתה טחנת אותה לילה שלם בכל חור ותנוחה אפשרית! אז תשתוק! אל תגיד לה מילה! ואם, אני אומרת אם, הבת שלךָ שוב תתערב והפעם, בעזרת השם, תזכה בהתערבות ותבקש ממך אז תעשה את זה, אל תעשה לה בושות!".

האמת שהייתי מופתע, אכן בפעם האחרונה החלפנו עם זוג צעיר וטחנתי את אשתו שגנחה וצווחה כאילו ג'ון הולמס, שחקן הפורנו עם הצינור הבלתי אפשרי, הוא שדופק אותה ואחר כך צחקתי על אשתי המאוכזבת כי כל מה שהיא קיבלה מהגברבר זה את אך ורק בתנוחה המיסיונרית וגם שם הוא גמר כמו שפן לפני שהיא קיבלה את עונתה, "אבל" ניסיתי.

"בלי אבל ובלי חבל!" היא קטעה אותי עם המשפט הידוע שלה, "אני מקווה שאני לא צריכה שוב לאיים בעוצר כניסות?" היא ציחקקה.

בניתוח מצב מהיר הבנתי שאין לי ברירה, כבר מזמן הבנתי שכשאשתי והבת שלי עושות יד אחת אין לי סיכוי לנצח, "אבל יש לי תנאי" ניסיתי להפוך את הלימון ללימונדה.

"נשמע" אשתי ציחקקה.

"הלילה אני עושה אותך בהיפוךְ"

"מניאק, אל תציב לי תנאים! אם אתה רוצה אותי בהיפוךְ, תלקק לי, אתה יודע איך אני אוהבת, ואולי, אם תעשה את זה מספיק טוב, אז אולי אני אענה לךָ" היא ציחקקה, "מניאק, אתה מנצל את זה שאני אוהבת אותךָ, תגיד שזה לא תנאי וזכיתָ"

"אוקיי, זה לא תנאי" נכנעתי בלי קרב, מחייך לעצמי, הלילה אני הולך לחגוג בכניסת המשרתים שלה, טוב, קודם אני אצטרך לרדת לה אבל מבחינתי זה שווה.

אהבתי כשאשתי הודיעה לי שמיכל הלכה לישון אצל נגה, עוד חברה טובה שלה, זה אומר שאנחנו יכולים להשתולל חופשי, בלי לחשוש שהמיטה תחרוק או שישמעו את הגניחות וההתנשפויות שלנו כשאנחנו עושים סקס.

כשיצאתי מהמקלחת, מגולח למשעי ומדיף מריח סבון הלבנדר, אשתי כבר חיכתה לי בתנוחה האהובה עליה, על הגב, כרית מתחת לאגן, מגביה ומציגה לראווה את המִפְשָׂעָה החלקה שלה, לבנה ובלי זִיף שֵׂעָר, ורגליה מפושקות רחב, ממתינות לי אז נשכבתי על הבטן כשראשי בין רגליה, קודם הרחתי, שאפתי לרְאוֹתַי את הריח המשכר של אשה מיוחמת, ואז הצמדתי את שפתיי לשפתי הכוס הרכות שלה והתחלתי לנשק, קודם נשיקות מרחפות כאלה, מתגרות, ואז, בין נשיקה לנשיקה הוספתי ליקוק שהלך והתחזק עד שנישקתי נשיקה צרפתית קולנית ותאוותנית והתחלתי להחדיר לתוכה את הלשון.

יתרונות הבת שלא בבית התחילו, גניחות ההנאה והברות התאווה הרעידו את חלל החדר והגמירה הראשונה שלה הרעידה את גופה עוד לפני שמצאתי את הדגדגן, וכשמצאתי אותו, את ענבל התענוגות שלה, והתחלתי לשחק בו, לצלצל בו בפעמון תשוקותיה, היא טסה לעוד גמירה מסחררת, שלחה ידיים לצדדים ותפסה חזק בסדין, נמתחת ואוחזת בו כאילו חוששת להמריא, "כן! עוד! בפנים! הכי בפנים! כן! כן!! כן!!!" היא גמרה, מתנשפת בקול, "וואו, אהבתי, זוז!" וברגע שזזתי היא התהפכה ונשכבה על הבטן, סידרה את הכרית מתחת לאגן, פתחה רגליים, שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה ו…"בוא בעלי, הרווחת ביושר" היא ציחקקה, "בוא, השולחן הפוך והדלת פתוחה" ואני להזמנה כזאת לא מסרב ????, עליתי עליה, כיוונתי, לחצתי עד שהפתח הצר נפתח בפני וחדרתי אל ישבנה, לא במכה חזקה שקורעת, לאט, לא ממהר, חודר ונהנה והיא גונחת מעונג, כן, כזאת היא אשתי, אוהבת את הביקורים האלה שלי באחוריה.

חגגתי. קודם, כשכל הזין נקבר בתוכה, שכבתי עליה ולא זזתי, נתתי לה להתרגל לפולש שחדר, ומרגע שהרגשתי שהיא נרגעה התחלתי לפמפם, קודם לאט, תנועות ארוכות, משפשף את הזין המתוח שלי בפי-הטבעת המתוח סביבו, ולאט לאט, באותן תנועות ארוכות, האצתי את הקצב, מרגיש את החום הצורב את הפתח הצר, זה שיציק לה מחר ויאלץ אותה ללכת באותה הליכה המסגירה שפתחו לה את התחת, אותה הליכה שראיתי את הבת שלי הולכת לפני יומיים, יודע ולא מפסיק, ממשיך ואפילו מגביר את הקצב עד שגם אני באתי על סיפוקי, אני והיא, גמירה משותפת, גמירה בגדול.

שכבנו על הגב ובהינו בתקרה, מתנשפים, "מה אתה מחייך?" היא ציחקקה אפילו בלי להביט בי.

"מחייך," הסתובבתי אליה והתחלתי לשחק לה בציצי, "אני מת על התחת שלךְ"

"זה לא תחת זה טוסיק" היא ציחקקה, "תחת זה משהו גדול, כמו של אמא שלךָ, שלי זה טוסיק, קטן ומוצק"

"אז אני מת על הטוסיק שלךְ".

"רוצֶה לשמוע סוד?"

"ספרי"

"אבל תשבע לי שאתה לא עושה עם זה כלום! אפילו מילה לא!"

"נשבע"

"לא ככה, שבועה אמיתית"

"שלא יעמוד לי יותר אם אני מֵפֵר את השבועה", שזה המקבילה הגברית שלי ל"שיתיבש לי הכּוּס אם…" שלה.

"זה על מיכל, היא לא רק ישנה אצל נגה, הן גם עושות את זה?"

"עם מי?"

"מה עם מי? אחת עם השניה, אתה יודע, סקס של נשים"

"מה?!?" עליתי ונשכבתי עליה, "הבת שלך לָסְבִּית?".

"א. היא גם הבת שלךָ ו-ב. אומרים לֶסְבִּית," היא ציחקקה, "ולא, היא לא, היא עושה את זה גם וגם, טועמת משני הטעמים".

שכבתי עליה ולא האמנתי שזה קורה לי, בבת-אחת נעמד לי מחדש, תותח! "זה אקדח או שאתה שמח לראות אותי?" אשתי לחשה לי, מתאימה את אותו משפט ידוע של מיי ווסט, ופתחה רגליים והזין שלי, כאילו מעצמו, נבלע בתוכה ונתתי לה עוד עונה עוצמתית לפני שגם אני גמרתי, נכון, לא ביחד, אבל מה זה מְהַנֶּה.

***

"אבו'ש," מיכל פנתה אלי שבועיים אחרי, כששוב הסעתי אותה לבסיס, "אנחנו שוב הולכות להתערב אז תבטיח לי שאם אני אזכה, לא! כשאני אזכה," היא הכריזה בבטחון, "אתה תשתף פעולה ולא תעשה לי פדיחות". "אבו'ש," היא המשיכה אחרי שלא עניתי, "בשבילי, אבו'ש, פליז (please) פליז".

הבטתי בה, היה לה מבט מתחנן כזה, מסוג המבטים שאני לא יכול לעמוד בפניהם, "אני לא אעשה לך פדיחות" התמסרתי.

"לא תשבע".

"נשבע".

"לא ככה, כמו שאתה נשבע לאמא, היא סיפרה לי" היא צחקה.

לא התווכחתי, עד היום אני לא מבין למה, "שלא יעמוד לי עם אני אעשה לך בושות" נשבעתי, כמו שאני נשבע לאמא שלה, כמו שאני נשבע לאשתי.

***

כמה ימים אחר כך, כשישבתי על יד הדלפק במטבח, שתיתי את הקפה הראשון של הבוקר עם פתי-בר ופתרתי את הסודוקו ב'גלריה' של 'הארץ', מיכל נכנסה והפעם הרמתי עיניים והבטתי בה ו…היא הלכה בהליכה ההיא, הליכת הברווז המפושקת, ההליכה של מי שפתחו לה את התחת.

מצד אחד שמחתי, חשבתי שהיא למדה את הלקח ותרד מזה, אבל מצד שני התאכזבתי, גם כי אני לא אוהב לראות את הבת שלי ככה, אבל בעיקר מזה שאני לא אפתח את התחת של תמר כי כבר פינטזתי על זה, בלילה, במיטה, כששכבתי על אשתי וזיינתי אותה, היא ידעה שנשבעתי ודרשה שאני אתאר לה איך אני עושה את זה, איך אני דופק את תמר, וכמובן סיפרתי, מהדימיון הפרוע, ואין כמו פנטזיה כזאת כדי לשלוח אותנו לאורגזמה משותפת שהשאירה אותנו בלי נשימה.

שמחתי, התאכזבתי, אבל לא אמרתי לה כלום, ניסיתי לשמור על פוקר-פייס אבל כנראה שלא בדיוק הצלחתי כי בדרך היא הסתובבה לעברי ואמרה "אתה בטח ראית שהפסדתי".

"ראיתי, אני מקווה שלמדת את הלקח".

"לא, בקרוב נמצא עוד משהו להתערב עליו ותוקף השבועה שלךָ לא פג" היא ציחקקה.

"תלמדי, בכל התערבות יש טיפש ורמאי" עניתי וחייכתי אליה.

"כן, פעמים הייתי טפשה אבל אני לא חושבת שתמר רמאית, בפעם הבאה זה יצליח לי, אתה עוד תראה".

"אז מה, קרע לך ת'תחת" ציחקקתי.

"מה תחת, אירוח מלא נתתי לו, בכל החורים הוא גמר לי, אתה יודע ב…"

"אני יודע מה זה" קטעתי אותה ואולי השיחה הייתה ממשיכה אבל בדיוק הגענו והשוטרת הקבועה אותתה לי להמשיך לנסוע אז מיכל יצאה במהירות ואני המשכתי לנסוע אבל ברגע שעברתי את הרמזור צלצלתי לאשתי, "את ידעת?" צרחתי כשהיא ענתה לי, מתנשפת.

"ידעתי מה?"

"שהיא נתנה לו ארוח מלא"

"ברור, נשמה" היא התנשפה, "אבל עכשיו אני על ההליכון, רצה, אז נדבר בערב" וסגרה.

יש הרבה יתרונות בלעשות עסקים עם ארצות הברית, בעיקר ביקורי העבודה שם, אבל יש גם חסרונות ואחד מהם הוא הבדל השעות וכיוון שנקבעה לנו שיחת ועידה לשעות הבוקר שלהם הגעתי הביתה מאד מאוחר ואשתי הייתה כבר במיטה, לבושה בבייבי-דול סקסי, נשענת על גב המיטה לצידה של מיכל הלבושה בפיג'מה קצת יותר צנועה ושתיהן רואות טלוויזיה.

"אבו'ש" מיכל הסמיקה ורצתה לברוח אבל אשתי עצרה אותה, "שבי!" וזה היה שבי תקיף שהשאיר את מיכל יושבת על שפת המיטה, "הגיע הזמן שתגלי לאבא שלךָ את הכל, אבל ה-כ-ל!" היא הדגישה, "ואת יודעת שאני יודעת אז אל תנסי להסתיר!"

מיכל סיפרה, הכל, ואני ישבתי המום והקשבתי, מסתבר שהם בנו לעצמם התערבות לתפארת שהארוח המלא הוא רק חלק ממנה ויותר מזה, התברר לי שגם הנשים שלנו מעורבות בזה, שגם להן חלק בעונש, אבל מה שיותר הפתיע אותי זה שככל שהיא סיפרה יותר אני התחרמנתי יותר והגבר-גבר שלי שכבר חשבתי שהלך לישון התעורר ונמתח, הפך לארז לבנון תמיר וזקוף וכמעט קרע את מכנסיי.

אין לי ספק שהן ראו את האוהל שהתרומם לו במכנסיי כי ראיתי אותן מביטות, מחליפות מבטים ומנסות לא לחייך. "ידעת את זה קודם?" שאלתי את אשתי בתמיהה.

"ברור" אשתי ענתה באותו טון מִתַּמֵּם, "לא הייתי עושה את זה בלי אישור שלה" מיכל הוסיפה מייד.

"אז למה לא שאלת גם אותי?"

"כי, כי, כי אמא אמרה לי שאתה בטח תסכים ושלא צריך להטריד אותךָ לפני שזה יהיה רלוונטי".

"ככה אמרת לה?" הפניתי מבט זועם לאשתי.

"כן," היא חייכה, "ואתה גם יודע למה" היא המשיכה, "וחוץ מזה שתדע, מיכל יודעת הכל על מה שאנחנו עושים!"

"יודעת מה?" כמעט התפלצתי.

"על מה שאנחנו עושים, על ההחלפות, על הפנטזיות ומהערב גם על הפנטזיה שלךָ על תמר" היא ציחקקה, "ואתה יודע שאני צודקת, תראה את המכנסיים שלךָ ותבין עד כמה אתה בפנים" עקצה אותי על אותו תורן גבוה שהתרומם במִפְשַׂעַת מכנסיי.

***

כמעט חודש עבר וכלום לא קרה וכבר הייתי בטוח שגם לא יקרה. החיים שלי המשיכו כרגיל, נסיעה קצרה לגרמניה לסגור איזה עסקה חשובה, לילות של תשוקה עם אשתי שגם קודם הייתה אש במיטה אבל נראה לי שמאז אותה שיחה שהייתה לנו עם מיכל הפכה חרמנית עוד יותר, ואפילו מסיבות החלפות שבאחת מהן פגשנו את בני ואשתו, ההורים של תמר, אבל מעבר לשלום לבבי ומה נשמע לא הזכרנו אפילו ברמז את מה שהיה בינו ובין מיכל, לא אני ולא הוא.

"אבו'ש" מיכל פנתה אלי באחד הבקרים שלקחתי אותה לבסיס, "תתכונן, יש התערבות על הפרק".

"מתי?" חקרתי, "על מה??"

"לא חשוב, כשזה יהיה רלוונטי תדע" היא חייכה חיוך מסתורי.

"אל תשכחי, בכל התערבות יש טפש ורמאי" הזכרתי לה.

"לא שכחתי," היא חייכה, חיוך מרגיע כזה, "תאמין לי, הפעם אני הרמאית" הוסיפה חיוך מסתורי ו…נכון, הגענו, השוטרת התקרבה וסימנה, מיכל ירדה במהירות ואני נסעתי".

עברו עוד כמה ימים בלי שיקרה כלום עד שבאמצע דיון שניהלתי רטט הפלאפון שלי וראיתי שנכנסה הודעה ממיכל.

קצת דאגתי, בדרך כלל היא לא מתקשרת אלי אלא לאמא שלה אז קראתי את ההודעה "אבו'ש," היא כתבה לי, "ניצחתי! תגיע היום הביתה בזמן! יש לך עבודה לבצע" וסיימה בסמיילי קורץ.

כשהגעתי תמר עוד לא הגיע, הסלון כבר היה מאורגן לפגישה ומיכל ואשתי מוכנות. "עוד רבע שעה, תתרחץ בינתיים, תלבש משהו קל, ממילא בקרוב תתפשט" אשתי ציחקקה והוסיפה עוד כמה פרטים טכניים שאני צריך לעשות במפגש ופתאום קלטתי שהבת שלי עומדת לראות אותי עירום ויותר מזה אני אותה! אני חושב שלא ראיתי אותה עירומה מאז שהייתי רוחץ אותה כשהייתה תינוקת.

כשיצאתי מהמקלחת וחזרתי למטבח תמר כבר הייתה שם. "שלום אבא של מיכל" היא חייכה לעברי חיוך קצת מובך. "אנחנו קודם שותות משהו, רוצה גם?" אשתי שאלה ואני בחרתי בקפה, אספרסו חזק, 'קאזר', אחד היותר חזקים של נספרסו, והן העדיפו תה צמחים עם נענע, שיבה ועשב לימון שאשתי מגדלת בגינה.

למרות שבתאוריה ידעתי מה יקרה כשזה התחיל הרגשתי כקצת מבוכה. היה להן מין טקס כזה, כאילו מחזה שהכינו, קודם טקס ההשפלה ואחר כך הסקס שבו אני שחקן מרכזי אבל לא היחיד.

"אז בשביל מה באת?" מיכל, הבת שלי, התחילה בטקס כשתמר גמרה את התה שלה.

"הייתי שחצנית, חשבתי שאני יודעת הכי טוב, התערבתי אתך והפסדתי," היא השפילה עיניים והסמיקה, "אז באתי לשלם את חובי" היא כאילו דיקלמה טקסט ידוע מראש.

"ואת יודע מה הולכים לעשות לךְ?" אשתי התערבה.

"יודעת בדיוק, מה שסיכמנו, מה שעשיתי למיכל בפעמיים שהיא הפסידה" לא התאפקה והוסיפה עקיצה.

"ואת עושה את זה מרצונךְ החופשי?" שאלתי, זה מה שהנחו אותי לשאול לקראת המפגש.

"כן, מרצוני החופשי, אף אחד לא מכריח אותי, הפסדתי ומילה שלי זאת מילה".

"אז את מוכנה?" מיכל שאלה.

"כן" וזה היה כן החלטי.

"אז בואו נעבור לסלון!".

תמר נעמדה במרכז הסלון ואשתי ואני התיישבנו על הספה מולם. "תזכור, זאת ההצגה של מיכל, תזרום איתה" אשתי לחשה לי ונצמדה אלי, אז חיבקתי אותה והחלקתי את כף ידי אל תוך המחשוף שלה, מנסה את מזלי כי תמיד, בנוכחותה של מיכל, מגיע המשפט הקבוע "not infront of  the children ", גם כשתמר כבר הבינה אנגלית,  וכשזה לא נאמר המשכתי וחדרתי לחזיה וחפנתי את שדה הרך בכף ידי.

"את יודעת מה את?" מיכל המשיכה בטקסט שכאילו נכתב במיוחד לטקס.

"כן, אני לוזרית (loser)" תמר ענתה במהירות.

"ומה עושים ללוזרית?".

"משפיטים אותה, משפילים אותה ומפשיטים אותה! ואחר כך היא חייבת לעשות את מה שהמנצחת דורשת ממנה".

"אז תתכונני!" ומיכל לקחה זוג מספרים שחיכו על שולחן הסלון, החדירה את הלהבים בין הכפתור העליון לבד החולצה, גזרה והכפתור ניתק וצנח על השטיח, "אבו'ש," מיכל דיברה אלי תוך שהיא עוברת וגוזרת את הכפתור הבא, "את הרעיון הזה קיבלנו מאיזה סרט ישן שנקרא 'מלחמת הכפתורים', שתי חבורות ילדים משני כפרים שכנים עושות מלחמה  וכאשר ילד נתפס על ידי הקבוצה היריבה הם גוזרים את כפתורי בגדיו, שרוכי נעליו וחגורת מכנסיו כאות לתבוסתו והשפלתו ושולחים אותו ככה הביתה רק שאנחנו שיכללנו את זה קצת יותר" היא ציחקקה, "התאמנו את זה למבוגרים".

כפתור אחר כפתור היא גזרה לתמר עד שכל כפתורי החולצה נפלו לרצפה והחולצה נפתחה, אחר כך היא גזרה לה את החולצה מאחור, מתחילה מלמטה ומסיימת בגזירת הצווארון ואז משכה את שתי חצאי החולצה לצדדים והורידה לה אותה.

אחרי החולצה בא תור החצאית וגם כאן בלי רחמים, היא הרימה את שולי החצאית, גזרה עד שהגיעה לחגורה וכשגזרה גם אותה החצאית נשמטה לרצפה ותמר נשארה לעמוד בתחתוני ביקיני וחזיה לבנים.

"ידים על הראש" מיכל פקדה עליה ותמר הניחה את כפות ידיה על ראשה. מיכל לקחה את הפלאפון של תמר שעמד על השולחן במיוחד בשביל זה ו"חייכי" היא ציחקקה וצילמה אותה ו…"גם למיכל יש תמונות כאלה בפלאפון שלה" אשתי לחשה לי, "היא הראתה לי".

הגיע תור החזיה אבל לפני זה היא מסרה לאמא את הפלאפון של תמר כדי שתצלם לתמר את ההשפלה למזכרת. ראשונה היא טיפלה בכתפיה הימנית, גוזרת מלפנים ומאחור ונותנת לה ליפול לרצפה ואחריה השמאלית והחזיה נשארה מתוחה בין שדיה מאיימים להתפרץ אבל לא נפלה ואז מיכל החדירה בזהירות את להב המספרים בין השדיים, מלמטה למעלה, חייכה לעבר תמר וגזרה!

החזיה נפלה לרצפה ושדיה של תמר התגלו. אני מסווג שדיים לפי פרי הדר, יש את התפוז הסיני, שדיים זעירים, כאלה שבתיכון קראנו לבנות שיש לה כאלה 'לוח שרטוט עם שני נעצים', אחריהם באות הקלמנטינות, שדיים קטנות, בדרך כלל גם זקופות ויש שאוהבים לקרוא להם אגסים, ואז מגיעים התפוזים, שדיים ראויים, לא גדולים מדי ולא קטנים מדי, וכאן אני מבחין בשני סוגים, אלה הקטנים יותר שמוכרים בעיקר למיץ ואלה הטבוריים שגדולים יותר ומתאימים למאכל, ואז מגיעות האשכוליות, שדיים גדולים ורכים שחייבים חזייה כדי להזקיף אותם, ולקינוח יש את הפומלות, האלה הגדולים באמת, חלקם הגדול מעשה ידי פלסטיקאי טוב אבל יש כאלה גם טבעיים, כאלה שכיף להניח את הראש ביניהם, ובסוף יש גם את האבטיחים אבל א. זה לא פרי הדר וב. אלה, לטעמי, גם לא אמיתיים, ואני, מטבעי, מעדיף אותם טבעיים  ו…לתמר היו תפוזים מהזן הגדול, עסיסיים וזקופים גם בלי החזיה שתתמוך, ובמרכזם עטרות פטמה גדולות וכהות שבלטו על רקע משולשי העור הלבן שהשאירה חזיית בגד הים שלה ופטמות כהות עוד יותר שעכשיו עמדו זקורות ונוקשות.

גם תחתוני הביקיני זכו לטיפול מיוחד, קודם היא גזרה את הבד שמתחת לחגורת הגומי ומשולש הבד הלבן נפל קדימה ונחשפה ערוותה ועכשיו יכולתי לראות את מברשת השיער הקטנה והמעוצבת שמעל ואת שפתי הכּוּס הנפוחות הפרושות ככנפי פרפר כשפס ורוד מבריק מפריד ביניהם, שפתיים שבלטו על רקע העור הלא שזוף שהשאיר הבגד ים שלה, ורק אז גזרה גם את הגומי והתחתונים נשרו לרצפה.

"אבו'ש, בוא" מיכל קראה לי וידעתי שעכשיו גם אני נכנס לתמונה. "בוא, תעמוד פה" היא העמידה אותי לצידה, "לוזרית," היא פנתה לתמר, "המנצחת רוצה שתמצצי לאבא שלה, תמצצי ותבלעי! דיר באלק לאבד טיפה!".

כשתמר כרעה על ברכיה לפני רציתי לפתוח את המכנסיים אבל מיכל עצרה אותי, "לא! אבו'ש, הלוזרית תוריד לךָ" היא חייכה ואכן תמר שלחה ידיים ופתחה לי את החגורה ואחריה הכפתור והרוכסן במכנסיים ואז משכה והורידה לי את המכנסיים עד הרצפה והרמתי רגל אחר רגל כדי שתוציא אותם ואז פנתה לתחתונים ומשכה אותם ולרגע הם נתקעו בזקפה המתוחה שהתרוממה בין רגליי אבל היא שיחררה והורידה ו…"וואו, מיכל, גדול הקטן של אבא שלךְ" נפלט לה והיא הסמיקה.

"נכון, לוזרית," מיכל הביטה בה וחייכה, "מה חשבת? קטן כמו של אבא שלךְ?", היא ציחקקה, "יאללה, תמצצי, תמצצי ותבלעי את כל מה שהוא ישקה אותך!"

תמר מצצה לי, האמת שהובכתי, גם כי הבת שלי רואה בפעם ראשונה את הזין שלי ועוד יותר מזה שמוצצים לי מול עיניה אבל מיכל התיישבה ליד אמא שלה שישבה על הספה וצפתה במחזה האבסורדי הזה וחייכה, "אימו'ש" שמעתי אותה לוחשת לאשתי, "את רוצה קודם או אני?"

"אני" שמעתי את אשתי עונה ושמעתי את החרמנות בקולה, טוב, לא פלא כשאתה רואה כזה מחזה ארוטי ומגרה מול העיניים שלךָ.

תמר הפתיעה אותי, חשבתי שהיא תעשה את זה רק כדי לצאת חובה אבל לא, היא מצצה בתאווה, מוצצת ואפילו שואבת, מלקקת, משחקת עם הלשון, אבל למיכל זה לא הספיק, "לוזרית", היא קראה לו, "תשחקי לו בוואבוס, כמו שדרשת שאני אשחק לאבא שלךְ!" היא ציחקקה.

"כן, המנצחת" תמר ענתה לה בפה מלא והתחילה לשחק והיא ידעה איך, תומכת בעדינות בשק האשכים בכף ידה ומשחקת לי בביצים, מגלגלת אותם בתנועה כף יד סיבובית ועם טיפול כזה לא פלא שגניחת הִתְעַנְּגוּת תאוותנית נפלטה מפי, גרגורים קולניים בלי פשר אבל מלאים הנאה ו"אבא!" והפעם קולה של מיכל היה תקיף ודרשני, "בפה, תגמור לה בפה! אל תברח!" ואני, אבא טוב, שמעתי בקולה ורגע אחרי יריתי מטח ראשון של שפיך סמיך ורענן עמוק בגרונה העמוק של תמר ואחריו עוד אחד, גדול עוד יותר והיא בלעה את שניהם כמו גדולה, ואז עוד אחד, קטן יחסית, וגם איתו לא הייתה לה בעיה להתמודד ואולי כדי להתגרות בי, כששלפתי את הזין המדולדל מפיה היא הוציאה לשון ארוכה וליקקה את השפתיים כאילו אומרת 'חבל על כל טיפה'.

"אימו'ש, תתכונני" שמעתי את מיכל לוחשת לאשתי וכשהבטתי לכיוונם ראיתי איך אשתי מתפשטת במהירות, נשארת עירומה, ומתיישבת על הכורסה הגדולה, "לוזרית," מיכל פנתה לתמר, לא נותנת לה זמן להתאושש, "המנצחת רוצה שתרדי לאמא שלה, שתפנקי אותה עם הלשון שלך ושלא תפסיקי עד שהיא גומרת פעמיים! לפחות" היא הוסיפה עם חיוך ממזרי.

אשתי פישקה רגליים רחב ויכולתי לראות כמה היא רטובה שם בין הרגליים, במגרש המשחקים האינטימי שלה, לדעתי היא גמרה כבר פעם אחת רק מלראות איך מוצצים לי והמחשבה איך הולכים לפנק אותה. תמר נעמדה על ארבע בין ירכיה של אשתי, מסתירה לי את מגרש המשחקים של אשתי אבל במקומו יכולתי לצפות בישבן המוצק שלה, על שפתי הכוס הכהות והנפוחות שלה ועל הטיפות שהחליקו לאורך הירך הפנימי שלה, טיפות מעסיס התאווה הממלא לה את הכוס, עסיס של אשה מיוחמת, ושוב זה הפתיע אותי, משפילים אותה, ואין ספק שהשפילו, והיא מתגרה מזה, מתיחמת.

לא ראיתי איך היא יורדת לה אבל שמעתי היטב את גניחות ההנאה של אשתי, תמר עשתה עבודה טובה שם, והשילוב הזה של גניחות ההנאה של אשתי והמראה של תמר בין רגליה יורדת לה גירו אותי ובלי משים התחלתי לשפשף לי, העיניים שלי היו ממוקדות בין רגליה של תמר, בגינת השעשועים הפרטית שלה שכאילו קרצה לי, מזמינה, ולא ראיתי את המבט המחויך של הבת שלי, "אבו'ש, אתה צריך עזרה?" היא לחשה לי.

נבהלתי, יש קו אדום שאני לא מוכן לעבור וזה גילוי עריות, סקס עם הבת שלי, מילא ללכת עירומים אחד על יד השני, מילא שהיא רואה אותי מזיין אבל לגעת זה כבר לא! "לא!" אמרתי בתקיפות מבוהלת.

"אבו'ש, יא ראש כחול," היא ציחקקה, "התכוונתי שאם לא תספיק להעמיד אותו מחדש אני אגיד לתמר לעזור לךָ".

בסוף לא הייתי צריך, כשאשתי צווחה שהיא גומרת, בפעם הראשונה, הגבר-גבר שלי הזדקר ונעמד, וכשהיא גמרה בפעם השניה, מודיעה בקולי קלות כמה טוב לה שם במָנוּשׁ שלה ומוסיפה סופרלטיבים לעבודת הלשון היסודית של תמר, הגבר-גבר שלי נמתח והתקשה עוד יותר, ערוך ומוכן למשימה הבאה שמחכה לו.

"לוזרית, תעמדי בדוגי על השולחן!" מיכל ציוותה על תמר אחרי הגמירה השלישית של אשתי, כן, היא ביקשה עוד אחת ומיכל הורתה לתמר להמשיך, "תתכונני, האבא של המנצחת הולך לחגוג לךְ בטוּטָה!"

תמר עלתה על השולחן ומיכל העמידה אותה בזווית כזאת שהיא ואשתי על הספה יוכלו לראות איך אני מזיין אותה, "אבו'ש, קדימה, תטחן לה ת'טוּטָה".

"מותר גם למזמז?" שאלתי כשאני נצמד לתמר מאחור ומכוון בידי את התותח שלי אל בין שפתי הכּוּס שלה.

"רצוי," מיכל ציחקקה, "כל מה שבא לךָ, הלוזרית לרשותךָ" והיא התיישבה על הספה ליד אמא העירומה, "ואבו'ש, לאט, אני רוצה לראות איך הוא נכנס ויוצא מתוכה".

"מוכנה?" אחזתי במותניה של תמר כשראש הזין שלי לחוץ בין השפתיים הרכות שלה, מרגיש עד כמה היא רטובה שם בפנים.

"כן, אבא של מיכל", "פאק!" היא צרחה כשהתחלתי לחדור לתוכה, "אימא'לה, הוא גדול ה… ה… הזרנוק של אבא שלךְ" היא הביטה במיכל, "פאק! כן, תכניס לי" היא שוב הפתיעה אותי ופתאום הבנתי שוב שהיא לא באה רק כדי לסמן V על העונש, היא באה כדי להנות מזה!

חדרתי לתוכה לאט, חדרתי והבטתי באשתי והבת שלי שמביטות בזין שלי שחודר בין רגליה של תמר במבט מרותק, "כן" תמר גנחה כשכל הזין היה נעוץ עמוק בכּוּס שלה, "כן, אימא'לה, אני מתה!" היא גנחה בתשוקה כשהתחלתי לפמפם אותה, "כן, בבקשה, תדפוק אותי, תדפוק אותי חזק!" היא צרחה בקול מְגוֹרֶה, "כן, אימא'לה, הנה, הנה!" הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה, "כן, מיכל, אבא שלך מגמיר אותי! הנה, עכשיו!" והרגשתי את הכיווץ החזק סביב הזין שלי ואת הרטיבות השמנונית המְתַגְבֶּרֶת בתוכה כשהיא גמרה בפעם הראשונה, "כן, עוד, תמשיך, עוד, אבא של מיכל, תמשיךְ" היא עודדה אותי.

"אל תפחדי, לוזרית" מיכל ציחקקה בתשובה, "הוא לא יפסיק עד שהוא לא יגמור בטוּטָה שלךְ"

המשכתי ואפילו הגברתי את הקצב, הזין שלי השתפשף בין שפתי הכּוּס הרכות שלה והחליק בתוך הנרתיק הכל כך משומן, נהניתי, וגם היא, אני די הסתרתי את זה, היא לא, גונחת בקול גניחות הנאה תאוותניות, "כן, הנה" היא צרחה באותו קול זימתי של מי שדוהרת לאורגזמה נוספת, "כן, הנה, עכשיו, עכשיו!" התפוצצה בתוכה הגמירה השניה.

התנשפויות מכיוון הספה משכו את תשומת ליבי, הפניתי את ראשי ולרגע נדהמתי, אשתי ישבה ברגליים פשוקות ואוננה במרץ, יד אחת בין רגליה, מפמפמת לעצמה עם האצבע, והשניה ממוללת לעצמה את הפיטמה הנוקשה ומבטה נעוץ מהופנט באותה נקודה שבה הזין שלי נכנס ויוצא בכּוּס של תמר אבל מי שיותר הִימְּמָה אותי הייתה מיכל, הבת שלי, גם היא עם רגליים פשוקות לרווחה, החצאית שלבשה מורמת, התחתונים שהורידה מושלכות על הספה לידה וגם היא מאוננת במרץ ו…בפעם הראשונה ראיתי את הכּוּס של הבת שלי, זאת אומרת פעם ראשונה מאז שהפסקתי לרחוץ אותה כשהייתה תינוקת, את ערוותה החלקה, מרוטה למשעי, ואת שפתי הכוס הכהות והנפוחות שלה, ולרגע מבטנו הצטלבו, היא רואה לאן אני מביט ואני לאן היא מביטה, לאותה הנקודה כמו אמא שלה, אבל היא לא הפסיקה ואותי זה חירמן עוד יותר והפרתי את ההבטחה שהבטחתי לעצמי, שאני עושה את זה כדי לרצות את מיכל ולא יותר, וגחנתי מעל תמר וחפנתי את השדיים התלויים תחתיה והתחלתי למזמז לה אותם, לשחק לה בפטמות ו…"מיכל, הוא שוב מגמיר אותי!" תמר צווחה בקול מיוחם, "הנה, אימא'לה ואבא'לה, הנה, עכשיו! עכשיו!" ו…"קחי!" צרחתי גם אני ונעצתי את עצמי הכי חזק בתוכה וה-"קחי!" הבא שלי התלכד עם ה-"כן, תן לי!" שלה בגמירה משותפת, "קחי!" התנשפתי ושחררתי צרור ראשון של מיליוני זרעונים למסע חסר תועלת, הדבר הראשון שבדקתי זה שהיא מוגנת, ועם ה-"כן!" הנהנתני הבא שלה שחררתי צרור שני ואחריו עוד אחד ועוד אחד.

מיכל פינתה לי את המקום ליד אשתי והיא עצמה קמה והתפשטה לגמרי ושוב לא יכולתי שלא לנעוץ עיניים בשדיים שלה שעד היום ראיתי אותם רק כלואות באותה חזיית בגד-ים שלה, שדי אשכולית כמו של אמא שלה עם עטרות פטמה ענקיות וכהות ופטמות זקורות ונוקשות שגם אותם ירשה בגנים מאמא שלה ו…"אבו'ש, אתה מציץ לי בבְּזָ'זִ'ים, היא ציחקקה ואני הסמקתי כמו ילד קטן שנתפס על חם, "לא, זה בסדר אבו'ש," היא המשיכה באותו קול שובב והקפיצה בידיה את שדיה הגדולים, "מגיע לךָ, אתה עושה עבודה מעולה, נכון לוזרית?".

"נכון" תמר אישרה ולדעתי גם היא חייכה.

לי מיכל נתנה לנוח, להתכונן למשימה הבאה שלי, אבל על תמר היא לא ריחמה, "בואי לוזרית," היא התיישבה על הכורסה הגדולה ופישקה רחב את הרגליים, מחייכת אלי במין חיוך ממזרי כזה שאומר 'על תתביש, תציץ', "המנצחת רוצה שתרדי לה, שתפנקי אותה עם הלשון שלך ושלא תפסיקי עד שאני, המנצחת בהתערבות, גומרת שלוש פעמים! לפחות" ותמר באה, הולכת על ארבע ונכנסת בין רגליה של הבת שלי והפעם יכולתי לראות בדיוק מה קורה שם, לראות איך הלשון של תמר מלקקת בליקוק ארוך שמתחיל למטה ועולה לאורך שפתי הכּוּס שלה עד למעלה, ואחריו עוד אחד, ונשיקה תאוותנית, וליקוק נוסף, קולני כל כך ואז שלפה את הלשון הארוכה ו…הראש שלה הסתיר לי את היתר אבל קולות הגרגור הנהנתניים של מיכל הבהירו לי שהיא עושה מלאכה מצויינת.

שוב מבטי ננעץ בין רגליה של תמר שעמדה על ארבע וישבנה לעברי, מנענעת אותו בתנועות איטיות ומתגרות, בשפתי הכּוּס הכל כך כהות ונפוחות ובטיפות עסיס תאוותה שנזלו לאיטם לאורך ירכה והתחרמנתי, התחרמנתי מהמראה, התחרמנתי מהקולות הנהנתניים והזימתיים שמיכל לא הפסיקה להשמיע ככל שהאורגזמה שלה הלכה ונבנתה, התחרמנתי מאותן הנחיות שמיכל העבירה לה, לאן להפנות את הלשון ומה לעשות לה איתה, "כן, שם, כן, בדובדבן, כן, תמצצי לי אותו" היא צרחה ולא הייתי צריך לראות כדי לדעת מה קורה שם, והתחרמנתי מהשפשוף הנעים שאשתי שפשפה לי, שפשוף שמטרתו אחת, להעמיד לי, וזה בדיוק מה שקרה, הגבר-גבר שלי התרומם ונעמד מחדש, נמתח והתקשה, עם יד אחת היא שפשפה ועם השניה שיחקה בעצמה אז שלחתי יד אל בין רגליה והחלפתי אותה, עשיתי אותה עם האצבע.

עם כל גמירה של מיכל אצלי הזין נמתח יותר ויותר, גם הגמירה של אשתי הוסיפה לו נפח. "לוזרית," הבת שלי התנשפה אחרי שתמר העניקה לה שלוש גמירות מפנקות, "תעמדי מחדש בדוגי על השולחן ותתכונני!" היא ציוותה על תמר "האבא של המנצחת הולך לדפוק לךְ ת'טוסיק!".

"אבו'ש," מיכל פנתה אלי כשתמר עלתה שוב על השולחן ונעמדה על ארבע, "הלוזרית מתה כבר שתדפוק לה ת'תחת, נכון לוזרית"

"נכון והמנצחת, בבקשה, תְּסַבְּסְדִּי לי" תמר ביקשה בקול מתחנחן כשנעמדתי מאחוריה והנחתי ידים על פלחי ישבנה במטרה לפשק אותם, "תגידי לאבא שלך שישים לי ג'ל".

"ואת סבסדת לי? לוזרית"

"לא, אבל הזרנוק של אבא של המנצחת יותר גדול מהזרנוק של אבא של הלוזרית" היא ענתה בקול מתחנף.

"סוף מעשה במחשבה תחילה," מיכל ציחקקה, "תתגברי על זה, לוזרית".

"אז הלוזרית מבקשת לפחות טבילה, כמו שהלוזרית התירה לאבא שלה".

חשבתי שהדו-שיח הזה יהרוס לי את הליבידו אבל לא, להפך, זה רק גירה אותי יותר, "אבו'ש, קודם תטבול את הזרנוק שלך בטוטה שלה, רק כדי לשמן אותו קצת, ואז תדחוף לה בטוסיק ו…אבו'ש, לאט, אני רוצה לראות איך הוא נכנס לטוסיק שלה".

פישקתי את פלחי ישבנה ועצרתי, זרנוק אדום קטן (או אם לדייק המזנק) היה מקועקע על פלח ישבנה כך שרק שפישקתי אותו ראיתי וכנראה שמיכל הבינה מיד על מה אני מביט ככה כי היא התערבה, "אבוש, אתה מסתכל על הזרנוק?" היא ציחקקה, "זה סימן שהיא הפסידה בהתערבות, לצערי לא לי, ואכלה זרנוק בתחת, הנה תראה" והיא נעמדה, סובבה את ישבנה לעברי, התכופפה, פישקה את פלחי ישבנה וראיתי שני קעקועי זרנוק כאלה מקועקעים במקום מוצנע על פלח ישבנה, "אתה רואה, גם לי יש, שנים, וגם הלוזרית תוסיף לעצמה מחר עוד אחד, נכון לוזרית?".

"נכון" תמר המהמה.

"אבו'ש, רגע" מיכל עצרה אותי ונעמדה לידי, "אני רוצה לראות איך אתה חודר לטוסיק שלה," היא ציחקקה, "עכשיו, אבו'ש, יאללה, תתחיל".

קודם טבלתי את הזין בכּוּס שלה שהיה רטוב למכביר, כמה נעיצות ומיכל עצרה אותי, "אבו'ש, מספיק, עכשיו לדבר האמיתי". שוב פישקתי את פלחי ישבנה, חזק,  הצמדתי את ראשו הנוקשה של הזין שלי לפי הטבעת המכווץ שלה ולחצתי, לאט, בהתחלה היא התנגדה, פי-הטבעת המכווץ חסם אותי, אבל עוד דחיפה קטנה והפתח נפרץ והתחלתי לחדור לתוכה, "לאט אבו'ש, אני רוצה להנות מהרגע" מיכל לידי התנשפה ואין ספק שזה חירמן אותה.

"פאק! אימא'לה, זה גדול!" תמר התנשפה ככל שהזין שלי חדר יותר ויותר לתוכה, "פאק! הוא ענק!" ושמעתי כאב בקולה, "פאק! מיכל, אם לא אמרתי לךְ הזרנוק של אבא שלךְ הוא הכי גדול שחטפתי" היא התנשפה בכבדות.

"לצאת?" עצרתי בבהלה.

"לא!" שתיהן צרחו ביחד, "שלא תעז!" הן שוב צרחו יחד כאילו מישהו סינכרן ביניהן, "לא, אני אוהבת בתחת" תמר המשיכה, "כן, אבא של מיכל, תכניס לי!" אז המשכתי, "פאק! כן! הנה!" תמר הפתיעה אותי! "הנה! אימא'לה, אני ג-ו-מ-ר-ת-!" היא צרחה באקסטזה כשכל הזין שלי ננעץ עמוק בישבנה, "כן, גמרתי," היא התנשפה ושמעתי חיוך בקולה, "כן, תדפוק לי ת'טוסיק, תדפוק לי, חזק".

אחזתי חזק במותניה והתחלתי לדפוק אותה, כמו שהיא ביקשה, חזק ומהר, הרגשתי את החום המתגבר סביב פי-הטבעת המתוח סביב הזין שלי בכל פמפום שלה והמשכתי, זכרתי איך הבת שלי הלכה אחרי הביקור של אבא שלה ורציתי שגם היא תלך ככה, כאילו מין נקמה כזאת, שלי. להפתעתי היא דהרה לאורגזמה שניה, "כן, אני אוהבת בתחת," היא מילמלה, "אני אוהבת בתחת" היא התחילה לחזור על זה כאילו הייתה המנטרה שלה וקולה הלך והתגבר, "כן, כמה שאני אוהבת בתחת! כן! כן!! כן!!!" היא גמרה בפעם השניה, "כן, תמשיך, עוד" היא התנשפה בכבדות, "עוד".

"לוזרית," מיכל כרעה על ברכיה לפניה וחייכה, "זוכרת כמה פעמים אני גמרתי כשאבא שלך טחן לי ת'טוסיק?"

"כן, פעם אחת".

"ואת?"

"פעמיים!"

"ומה זה אומר?"

"שאני אוכלת בתחת" היא צרחה באקסטזה ואין ספק שזה גירה אותה.

"נכון, שאת אוכלת בתחת," ומיכל הפתיעה אותי עם נשיקה שנישקה את תמר על השפתיים, "רוצה להתערב שתגמרי גם פעם שלישית?"

"כן, אבל על גלידה" תמר הפתיעה אותי, "פעם שלישית גלידה" היא ציחקקה.

"התערבנו," ושוב היא נישקה את תמר על השפתיים, נשיקה תאוותנית קולנית, "ברשותךְ" היא ציחקקה והתחילה למזמז לה את הציצים.

"פאק! זה לא פייר (fair)! את יודעת שאני רגישה שם"

"איפה שם?" מיכל ציחקקה והמשיכה  למזמז.

"בעטינים שלי, בציצים, בבז'ז'ים, אני רגישה שם" היא התנשפה, "זה לא פייר! אני לא עשיתי לך את זה"

"תמיד אהבנו חידושים, לא?"

"כן" תמר גנחה, "כן, תמיד, פאק! זה לא פייר! פאק!" והיה ברור שהיא דוהרת במהירות לאורגזמה השלישית שלה, "כן! הנה! עכשיו! פאק! אני גומרת! פאק!"

"גמרת?" מיכל שאלה בציניות.

"כן, גמרתי, גמרתי, הלוזרית גמרה"

"ואת יודעת מה זה אומר?"

"כן, שהפסדתי, שאני חייבת לך גלידה, הרבה גלידה, אני אקנה לך קילו גלידה, איזה טעמים שתרצי" היא התנשפה בכבדות ו…זהו, זה היה הקש ששבר את גב הגמל עבורי, נעצתי חזק את עצמי לישבנה ולבה רותחת פרצה מהר הגעש הפעיל שלי, ממלאת לה את הישבן.

אפילוג

אשתי התעטפה בחלוק והודיעה שהיא הולכת להכין לנו קפה, מיכל ניגשה אלי, התרוממה על קצות אצבעותיה ונישקה אותי על השפתיים, "תודה אבו'ש, אני אוהבת אותך, היית גדול" היא חייכה ולרגע הפטמות שלה נגעו בגופי והרגשתי כאילו צריבה.

אחריה ניגשה תמר, "תודה אבא של מיכל, תודה על מה שעשית לי ו…" היא הסמיקה, "רק שתדע שאתה יותר טוב מהאבא הקודם שהפסדתי לבת שלו, הרבה יותר טוב, ביי פאר (by far) יותר טוב" היא החמיאה לי וגם היא התרוממה על קצות האצבעות ונישקה אותי על השפתיים לפני ששתיהן ברחו לחדר של מיכל להתלבש ולא יכולתי שלא לחייך כשראיתי איך תמר הולכת בפישוק, מדדה אפילו יותר ממה שהבת שלי דידתה אחרי שאבא של תמר ביקר לה שם בישבן שלה, ואני נכנסתי להתרחץ, מביט במראה ורואה את החיוך על פני, חיוך של סיפוק וגאווה.

כשיצאתי הן כבר ישבנו סביב השולחן בפינת האוכל. שתינו קפה עם עוגת מילפיי שאשתי קנתה ב'רולידין', שותים ואוכלים בשקט, כל אחד שקוע במחשבותיו עד שתמר שברה את הדממה, "אבא של מיכל," היא ציחקקה, "גדול היתברך-שמוק שלךָ".

"תודה" אמרתי, קצת מובךְ מהמחמאה. "לא, אבו'ש," הבת שלי התערבה, "היא מתכוונת שהוא יותר גדול מזה של אבא שלה!" היא ציחקקה ואני הובכתי עוד יותר, בולם ברגע האחרון את השאלה שכבר עמדה לי על קצה הלשון לשאול את תמר אם היא יודעת את זה מניסיון ו…אשתי הגישה לי עוד חתיכת עוגה, "קח נשמה, אתה צריך כוח אחרי כל ה…" ציחקקה ולא סיימה ושתי הבנות ניסו ללא הצלחה להסתיר חיוך מושחת.

ראיתי את תמר ומיכל מחליפות מבטים ו-"אבו'ש, להורים של תמר יש הצעה".

"נשמע?" הסתקרנתי ולפי החיוך על פניהן של אשתי ומיכל הבנתי שהן כבר בסוד העניינים.

"ההורים שלי מציעים," תמר התחילה, "שנעשה התערבות משפחתית, נשחק סטריפ-טאקי-משפחתי," היא המשיכה כשלא דחיתי את זה על הסף, "משחקים טאקי וכשבן משפחה אחת מנצח הוא בוחר שנים מבני המשפחה השניה שצריכים לפשוט פריט לבוש אחד כל אחד, או שאם רק לאחד נשארים בגדים הוא צריך לפשוט שנים, ו…" היא שוב השתהתה לבדוק את התגובה שלי וכשזאת לא באה המשיכה, "המשפחה שנשארת עירומה ראשונה היא המפסידה וכל בן משפחה של המשפחה המנצחת יכול לבצע אקט מיני אחד בכל בן משפחה שהפסיד!".

שוב הייתה דממה והמבטים של מיכל ותמר הופנו אליי וידעתי למה, החשש הזה שאני לא ארצה לעשות את זה עם גבר. הבטתי באשתי והיא בי וחייכנו, מה שהבנות לא יודעות (ואולי בכלל כן, אני כבר לא יודע כמה האמהות שלהן מספרות להן) זה שכבר עשיתי את זה עם גברים, ופעם אפילו עם אבא של תמר, שיחקנו אתם סטריפ-רֶמי (Rummy) והפרס למנצח היה להיות הבמאי של הערב, זה שאומר מי עושה עם מי, מה הם חייבים לעשות ואפילו איך ובאיזו תנוחה, ואמא של תמר היא שניצחה, אז מעבר לזה שכל אחד מאיתנו פינק אותה, ירד לה, כולל אשתי, ומעבר לזה שהיא בחרה להשתפד ולרכב על ארז-הלבנון שלי, היא גם דאגה שאני אהיה השקע של בעלה, שאני אעמוד על ארבע ואחטוף מאחור מהבעל שלה בזמן שאני מלקק לה את הכּוּס, וכדי לאזן אני גם הייתי התקע של בעלה כשהוא עמד על ארבע וחטף ממני מאחור בזמן שהוא ליקק את הכּוּס של אשתי.

"נשמה, מה אתה אומר?" אשתי חייכה אלי.

"כפרה, תחליטי, מה שתקבעי מקובל עלי" החזרתי את הכדור אליה למרות שידעתי מה תהיה התשובה שלה.

"תגידי להורים שלךְ שהתערבנו" אשתי חייכה לעבר תמר, תגידי לאמא שאני אתקשר ואתאם איתה מתי.

***

אותו לילה, כשאשתי התכרבלה בזרועותיי, נצמדת אלי ומוחצת את שדה הרך אל גופי, היא לחשה לי בקול מתפנק, "בועלי, עומד לי," שפרושו בשפה הפרטית שלנו שהיא מיוחמת, "חירמנת אותי שם, גם אני רוצה"  והתחילה לשפשף לי את הזין, שפשוף שנועד להעמיד.

כשהשפשוף לא עזר והגבר-גבר המשיך לישון, היא עברה למציצות, וכשגם זה לא הועיל והגבר-גבר המשיך לַחְרוֹפּ, היא עברה ל-69, התנוחה שעובדת תמיד, טוב, כמעט תמיד כי הפעם גם זה לא עזר והיא התיאשה וחזרה להתכרבל בזרועותיי, "נשמה, אתה חייב לי, בגדול אתה חייב לי" היא לחשה "עכשיו תסתובב, יש לי משימה לבצע" היא קיפלה את הכרית שלה ונשכבה על הבטן כשהכרית מתחת לערוותה, "אתה עוד תשלם על זה, ובגדול" והיא התחילה לשפשף את ערוותה בכרית, לאונן! ורגע אחרי שמעתי את גניחות ההנאה שלה הולכות ומתגברות אבל לדעתי נרדמתי עוד לפני שהיא גמרה בפעם הראשונה ואני מכיר אותה טוב, את אשתי, לפני שלוש גמירות לפחות היא לא תפסיק.

תם ולא נשלם

Loading

9 מחשבות על “אבא של מיכל”

  1. ושוב הגיע חצות לילה
    ושוב אני קורא בהנאה בלתי נפסקת
    ומחכה להמשך חלק שני ואולי אף שלישי
    הכתיבה שלך חזקה

    הגב
  2. אני חיה להגיד שאם הייתי האבא הייתי מתפחלץ מהפתיחות הזו ברמה שהייתי מעיף הכל לעזאזל

    הגב
  3. אילו היה תמונות
    איך כולם בלי בגדים ותמר מוצצת לאחת מהן
    היה משהו מיוחד

    הגב
  4. והנה חזרתי שוב לקרוא
    סיפור נחמד כזה שקוראים וקוראים ונהנים שוב ושוב

    חייבים המשך

    ועוד סיפורים

    הגב
  5. תם ולא נשלם
    מחכים להמשך ההתערבות

    התעוררתי באמצע הלילה וראיתי סיפור חדש וקראתי במשך למעלה מחצי שעה

    ונהניתי מאוד

    חשבתי שתמר תרד גם למיכל
    ושאבוש ירד גם למיכל

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן